E LINKX
Minerva
IT Systems - předplatné

Přihlášení ERP News



Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

BERGHOF

IT Systems / ERP systémy

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Partneři webu

Co ovlivňuje dlouhodobý přínos
ERP systému?

Co ovlivňuje dlouhodobý přínos ERP systému?Začíná vás stávající podnikový informační systém brzdit? Chybí vám tam potřebná funkcionalita? Musíte v něm dělat zbytečné kroky, aby byl proces funkční? Nebo nejste spokojeni se službami svého dodavatele ERP systému? Pak jste na nejlepší cestě k výběrovému řízení na informační systém nový.

Moderní funkce ERP pomohou
s efektivním řízením výrobních linek

Moderní funkce ERP pomohou s efektivním řízením výrobních linekERP systémy dnes nemusí sloužit jen jako elektronická evidence materiálů, postupů či dokumentů. Moderní řešení a internet věcí otevírají zcela nové možnosti propojení ERP s výrobou. Mnoho firem mí dnes nasazený a vyladěný ERP systém, ale používá jej především k evidenci a plánování.

9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem

Public relations

GenesysPráce na dálku poskytuje flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době nejistoty. Manažeři přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit jejich bezpečí.

Co je tedy potřeba k založení cloudového kontaktního centra se vzdáleným přístupem? Jak posilnit své zaměstnance a zachovat tak jejich dobré pracovní výsledky i schopnost poskytovat prvotřídní zákaznický servis ve vzdálené kanceláři?

1. Podpořte prostředí práce na dálku a udržujte spojení mezi všemi členy týmu

Buďte ve spojení každý den a používejte aplikace a programy bohaté na takové funkce, které umožní blízkou spolupráci všem členům týmu – sdílení obrazovky či zapojení kamery při online schůzkách.

2. Aktualizujte nástroje pro správu zaměstnanců

Budete potřebovat řešení, které vám umožní sledovat kritické parametry jako vyřešení problémů při prvním kontaktu, průměrný čas strávený čekáním ve frontě, procento odmítnutých hovorů, průměrný čas strávený prací po hovoru samotném, průměrný podíl nevyřešených hovorů či průměrnou rychlost přijetí hovoru.

3. Zaveďte flexibilní plánování

Rozptýlený tým znamená rozptýlené harmonogramy. Pro správu flexibilních rozvrhů svých zaměstnanců budete potřebovat výkonný nástroj, který vám umožní splňovat potřeby zaměstnanců i s velmi proměnlivou pracovní zátěží.

4. Využívejte monitoring a nástroje hodnocení kvality

K řízení vzdáleného týmu potřebujete pokročilé nástroje pro monitoring a hodnocení kvality odvedené práce, které vám pomohou dosáhnout požadovaný výkon, odhalit snížení účinnosti, docílit vysoké spokojenosti u zákazníků a pomůžou vám splnit všechny vaše obchodní cíle.

Práce z domova v cloudovém kontaktním centru
Práce z domova v cloudovém kontaktním centru

5. Poskytněte supervizorům nástěnky, které se zobrazují v reálném čase

Dostatek dat zobrazujících se v reálném čase poskytuje praktický náhled do každého procesu, který mají supervizoři na starost. Jsou to údaje jako výkon zaměstnance, počet spravovaných interakcí nebo počet zákazníků, kteří právě čekají na vyřízení.

6. Snažte se co nejvíc využít dotazníky spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem

Dotazníky spokojenosti zákazníků s hovorem odhalí, co si ve skutečnosti zákazník myslí a umožní kontaktním centrům učinit potřebné kroky k doladění svých strategií směrem ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Sledujte spokojenost zákazníků, výkon zaměstnanců, vyřešení problémů při prvním kontaktu a další cenná data.

7. Vylepšete možnosti směrování

Nástroje pro prediktivní směrování pracuje s vašimi daty a na jejich základě vytváří chytřejší model směrování hovorů zákazníka k vhodnému zaměstnanci. Umožňují tak vašim zákazníkům dostat se k nejlepšímu zdroji i přes skutečnost, že jsou vaši zaměstnanci rozptýlení na více místech.

8. Sdílejte denní statistické údaje

Při režimu práce na dálku je zapotřebí denně sdílet statistiky výkonu se svými zaměstnanci. Vy potřebujete vědět, co oni dělají ve své domácí kanceláři a oni potřebují vědět, zda celý tým drží krok a zda dobře pracuje.

9. Sbírejte zpětnou vazbu

Zpětná vazba je v momentální situaci potřebná víc než kdy předtím, když vaše kontaktní centrum bylo léta pohromadě v jedné kanceláři. Potřebujete vědět, co se děje, i když s nimi nejste v osobním kontaktu. Proto se snažte získat zpětnou vazbu všude tam, kde je to možné.

PureCloud

Nezapomeňte od svých zaměstnanců získat zpětnou vazbu týkající se způsobů práce z domova a taky pracovních postupů. Pokud to bude nutné, zlepšete a doplňte pravidla. Zhodnoťte neefektivní postupy, odstraníte tím překážky a udržíte produktivitu.

Se správnými nástroji lze snadno proměnit své kontaktní centrum v pružný, globální a čilý tým zaměstnanců pracujících ze svých domovů a poskytovat tak vysokou úroveň služeb zákazníkům a zároveň vykazovat vynikající obchodní výsledky.

foto: genesys.com


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 

Moderní ERP systémy a možnosti
jejich přizpůsobení

Moderní ERP systémy a možnosti jejich přizpůsobeníUdálosti poslední doby, související s celosvětovou pandemií COVID-19, přinášejí mnoho dopadů jak zdravotních a společenských, tak zejména ekonomických. Většina podniků byla mimo jiné vystavena rychlé prověrce v praxi, nakolik jsou jejich IT systémy a jimi podporované byznys ...

Implementace ERP ve výrobním podniku:
ta pravá výzva

VisionVýrobní podnik je pro dodavatele firemních softwarů jako svatební hostina pro prestižního šéfkuchaře. Jde o příležitost ukázat všechno, co umíte, rozvinout celé spektrum dovedností a tvůrčích i organizačních schopností. Z hlediska implementace jde o náročný ...
další články o ERP

Automatizace procesů v ERP

 

Kritická místa ERP projektů

 

Digitální transformace a ERP