Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

IT Systems / ERP systémy

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Partneři webu

Proč byste měli mít ERP systém?

Proč byste měli mít ERP systém?Aby mohla firma naplno využívat všech tržních příležitostí a prosadit se, musí pracovat s konzis­tent­ní­mi a přesnými infor­ma­ce­mi, které budou vždy aktuální v reálném čase a snadno použitelné. S postupným růstem a stále složitějšími firemními operacemi se však řada firem v informacích začíná ztrácet.

Tři důvody proč v současné době uvažovat o změně ERP systému

Tři důvody proč v současné době uvažovat o změně ERP systémuProjekt nasazení centrálního infor­ma­ční­ho sys­té­mu (ERP), který za­sa­hu­je ví­ce­mé­ně celou or­ga­ni­za­ci, ne­ní ve fir­mách zpra­vidla často prováděný – ve své historii ho realizují většinou jednou či dvakrát. Z tohoto pohledu proto není obvyklá hluboká zkušenost s jeho přípravou, realizací ...

9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem

Public relations

GenesysPráce na dálku poskytuje flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době nejistoty. Manažeři přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit jejich bezpečí.

Co je tedy potřeba k založení cloudového kontaktního centra se vzdáleným přístupem? Jak posilnit své zaměstnance a zachovat tak jejich dobré pracovní výsledky i schopnost poskytovat prvotřídní zákaznický servis ve vzdálené kanceláři?

1. Podpořte prostředí práce na dálku a udržujte spojení mezi všemi členy týmu

Buďte ve spojení každý den a používejte aplikace a programy bohaté na takové funkce, které umožní blízkou spolupráci všem členům týmu – sdílení obrazovky či zapojení kamery při online schůzkách.

2. Aktualizujte nástroje pro správu zaměstnanců

Budete potřebovat řešení, které vám umožní sledovat kritické parametry jako vyřešení problémů při prvním kontaktu, průměrný čas strávený čekáním ve frontě, procento odmítnutých hovorů, průměrný čas strávený prací po hovoru samotném, průměrný podíl nevyřešených hovorů či průměrnou rychlost přijetí hovoru.

3. Zaveďte flexibilní plánování

Rozptýlený tým znamená rozptýlené harmonogramy. Pro správu flexibilních rozvrhů svých zaměstnanců budete potřebovat výkonný nástroj, který vám umožní splňovat potřeby zaměstnanců i s velmi proměnlivou pracovní zátěží.

4. Využívejte monitoring a nástroje hodnocení kvality

K řízení vzdáleného týmu potřebujete pokročilé nástroje pro monitoring a hodnocení kvality odvedené práce, které vám pomohou dosáhnout požadovaný výkon, odhalit snížení účinnosti, docílit vysoké spokojenosti u zákazníků a pomůžou vám splnit všechny vaše obchodní cíle.

Práce z domova v cloudovém kontaktním centru
Práce z domova v cloudovém kontaktním centru

5. Poskytněte supervizorům nástěnky, které se zobrazují v reálném čase

Dostatek dat zobrazujících se v reálném čase poskytuje praktický náhled do každého procesu, který mají supervizoři na starost. Jsou to údaje jako výkon zaměstnance, počet spravovaných interakcí nebo počet zákazníků, kteří právě čekají na vyřízení.

6. Snažte se co nejvíc využít dotazníky spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem

Dotazníky spokojenosti zákazníků s hovorem odhalí, co si ve skutečnosti zákazník myslí a umožní kontaktním centrům učinit potřebné kroky k doladění svých strategií směrem ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Sledujte spokojenost zákazníků, výkon zaměstnanců, vyřešení problémů při prvním kontaktu a další cenná data.

7. Vylepšete možnosti směrování

Nástroje pro prediktivní směrování pracuje s vašimi daty a na jejich základě vytváří chytřejší model směrování hovorů zákazníka k vhodnému zaměstnanci. Umožňují tak vašim zákazníkům dostat se k nejlepšímu zdroji i přes skutečnost, že jsou vaši zaměstnanci rozptýlení na více místech.

8. Sdílejte denní statistické údaje

Při režimu práce na dálku je zapotřebí denně sdílet statistiky výkonu se svými zaměstnanci. Vy potřebujete vědět, co oni dělají ve své domácí kanceláři a oni potřebují vědět, zda celý tým drží krok a zda dobře pracuje.

9. Sbírejte zpětnou vazbu

Zpětná vazba je v momentální situaci potřebná víc než kdy předtím, když vaše kontaktní centrum bylo léta pohromadě v jedné kanceláři. Potřebujete vědět, co se děje, i když s nimi nejste v osobním kontaktu. Proto se snažte získat zpětnou vazbu všude tam, kde je to možné.

PureCloud

Nezapomeňte od svých zaměstnanců získat zpětnou vazbu týkající se způsobů práce z domova a taky pracovních postupů. Pokud to bude nutné, zlepšete a doplňte pravidla. Zhodnoťte neefektivní postupy, odstraníte tím překážky a udržíte produktivitu.

Se správnými nástroji lze snadno proměnit své kontaktní centrum v pružný, globální a čilý tým zaměstnanců pracujících ze svých domovů a poskytovat tak vysokou úroveň služeb zákazníkům a zároveň vykazovat vynikající obchodní výsledky.

foto: genesys.com


Mohlo by vás zajímat:
 

Jak si vybrat správný podnikový systém ERP?

Moderní ERP systémy a možnosti jejich přizpůsobeníPřemýšlíte, že si do firmy pořídíte nový ERP systém, a nejste si jistí, kde začít a jak jej správně vybrat? Nebo již máte systém vybraný a chystáte se k jeho implementaci do firmy? Ať spadáte do první nebo druhé kategorie (nebo někam mezi), připravili jsme pro vás přehled toho základního ...

Nejrozšířenější mýty o implementaci ERP systému

IntemacNasazování podnikových informačních systémů (konkrétně pak ERP systémů) je opředeno mnoha mýty. Což je škoda. Současná společenská situace v kontextu nepředvídatelných omezení pohybu a setkávání osob této formě digitalizace a řízení firem jen nahrává.
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP