Přihlášení ERP news
Další články
- Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA
- Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí
- ERP systém HELIOS iNuvio má nové webové rozhraní
- SAP výrazně rozšiřuje síť implementačních partnerů v Česku
- Výrobní podniky ze skupiny Thein Industry přešly do cloudu
- K2 se ohlíží za úspěšným rokem 2023, kdy uvedla první webové ERP a rozběhla řízený sklad pro Digital People
- Astron chce zefektivnit své obchodní procesy pomocí nového ERP systému
- Farmaceutická firma PRO.MED.CS zmodernizovala své interní systémy
- Švýcarský COOP nasadil systémy SAP pro řízení dodavatelského řetězce
- Innogy získala mezinárodní ocenění za implementaci systému SAP S/4HANA Private Cloud
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
HELIOS Orange pro efektivitu řízení odbytu |
Na podzim roku 2012 zde převzala správu informačního systému společnost INMEDIAS a.s., která je partnerem Asseco Solutions. Do konce roku zpracovala Analýzu potřeb a návrh řešení modernizace odbytu. V prvních pěti měsících roku 2013 pak byla provedena optimalizace nastavení a interních pravidel systému HELIOS Orange a v červnu téhož roku zahájili realizaci požadovaného řešení. Tři etapy a jejich cíleNavrhovaná modernizace řízení odbytu byla rozdělena do tří etap. První, z pohledu vedení společnosti nejnaléhavější, se týkala oblasti „Komunikace se zákazníky". Jejím cílem bylo především zrychlení a zjednodušení komunikace, které mělo uspořit náklady a vytvořit potenciál pro vyšší obraty. Druhá etapa na první navazuje a řeší oblast dopravy, je označovaná jako „Burza dopravy". Poslední etapa, „Portál zaměstnanců", zastřešuje první dvě a poskytuje komfort i všechny potřebné informace pro zaměstnance společnosti, kteří se danou oblastí zabývají, nebo ji potřebují pro svou práci. Komunikaci se zákazníky maximálně automatizovatAčkoli nadpis na první pohled nenaznačuje „zákaznicky orientovaný přístup", výsledkem je, že klienti mají všechny informace a mohou poptávat, rozhodovat, objednávat, nakupovat, dodávat na jednotlivé stavby v reálném čase „24×7". To vše při zachování svých individuálních dodacích a cenových podmínek a bez nutnosti reakce ze strany dodavatele. Řešení tohoto požadavku je realizováno prostřednictvím webového portálu, který umožňuje, především:
Webový portál je nativně propojen s informačním systémem HELIOS Orange a přizpůsoben specifickým potřebám společnosti HELUZ, což umožňuje bezchybné a rychlé zpracování a evidenci všech klíčových informací o odběratelsko-dodavatelských aktivitách na jednom místě. Následuje další rozšiřování funkcionality portáluNásledující dvě etapy realizace Webového portálu jsou zaměřeny především na tyto oblasti:
Přínosy lze kvantifikovatV současné době webový přístup do podnikového systému využívá 600 organizací a celkově 900 jejich zaměstnanců. Během období jednoho měsíce se takto zpracuje 5.000 nabídek a objednávek, což je 85% automatizace pořízení prvotních dokladů oproti stejnému období minulého roku. Na straně dodavatele veškeré nabídky v současné době zpracovávají tři pracovníci, což představuje snížení o pět pracovníků oproti stavu před vlastním nasazením tohoto řešení. Celkem lze rámcově zhodnotit úspory nákladů na straně společnosti HELUZ na 2.000.000 Kč ročně, což jednoznačně převyšuje investiční náklady na realizaci této etapy modernizace odbytu v rámci informačního systému.
HELIOS Orange ve společnosti HELUZ -MJU- |