Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Partneři webu

Máme v tom systém!

Úterý, 02 Říjen 2012 13:14

Prodej kniha zakazek250Díky své otevřenosti a schopnosti přizpůsobit se požadavkům jak zákazníka, tak i oboru, ve kterém zákazník podniká, je Informační systém K2 využíván v mnoha různých odvětvích. Je vhodným řešením jak pro výrobní, tak obchodní firmy, služby či odvětví, která vyžadují specifický přístup.
Řešení IS K2 pro obchod je vhodné pro řízení zakázek, především pak u firem se složitou a silně provázanou strukturou dokladů, která umožňuje definovat vazbu položek na různý počet objednávek, rezervací, dodacích listů, výdejek či faktur. Výhodou je odlišné zpracování dokladů na základě volby dodavatele či odběratele.





Řízení zakázek

Rozhodující vlastností a předností IS K2 je především řízení zakázek. Čím více je nutno k jejich realizaci pracovat s termíny dodání, a ještě v součinnosti s nákupem (případně výrobou), tím více se projevuje technologická přednost systému správy položek. Přesně tak lze zobrazovat výběry zakázek dle stavu pokrytí jejich požadavků, od okamžitého výdeje ze skladové zásoby až po zboží na cestě, dílčí plnění atd. Výrazně to usnadňuje práci uživatelů směrem k jejich potřebě informovat zákazníky o stavu splnění jejich požadavků.

Ve výrobě se zaměřuje IS K2 na podporu procesů – od vytvoření a zpracování kusovníků a technologie přes sestavení plánu výroby, využití kapacit, kontrolu pokrytí materiálem až po odvádění výroby k průběžnému zobrazování jejího stavu. Součástí je trvalé sledování kvality, ekonomické výhodnosti, šarží, variant, produktivity či využití kapacit.


Prodej kniha zakazek468


Podpora procesů

Klíčovým řízeným procesem je zajištění a koordinace výroby. IS K2 usnadňuje tvorbu kusovníků, jejich sestavování, kopírování nebo importy a následné doplnění technologie. Součástí řízení vlastní výroby je ekonomický obraz tohoto procesu (v plánovaných i skutečných cenách) a nedílným aspektem je průběžné řízení kvality. V reálu tak v systému vznikají technologické postupy a jejich kalkulace, které jsou následnými příkazy do výroby řazeny do výrobních plánů. Logická posloupnost postupu výroby, její ekonomika i dosažená kvalita je kontrolována on-line.

U služeb hraje důležitou roli integrované CRM řešení a vysoká komplexnost aplikace. Vedle bohaté škály segmentace a zařazování kontaktů do marketingových skupin nabízíme propracovanou agendu obchodních příležitostí odrážející všechny evidované rozpracované obchodní případy.


Vyroba TPV468


Komunikace se zákazníkem

Zvláště je nutný vysoký podíl komunikace se zákazníkem, a především precizní zachycení jejího obrazu. Co zákazník skutečně požadoval, jeho vstupní zadání, čeho chtěl docílit atd. Obvykle je důležité zdokumentovat celý proces a způsob postupného upřesňování zadání i plnění. Někdy drobné změny vedou k velkým diferencím ceny, vždy však pocit a ochota řešit zákazníkovu potřebu rozhoduje o jeho následném doporučení či opětovném nákupu. Velmi působí, když je prodávající informován a klient nemusí znovu opakovat již jednou definované požadavky a prodiskutované oblasti. To je hlavní důvod, proč míra spokojenosti s firmami poskytujícími služby závisí především na úrovni komunikace. Vedle samotné služby jde tak především o trvalé a jednoduché sledování a řízení komunikace se zákazníkem a o její co nejvýstižnější evidenci. Proto je do systému K2 integrováno CRM řešení, pro maximální komplexnost aplikace a zabezpečení této potřeby.


Marketing kontaktni osoby468

Přidanou hodnotou Informačního systému K2 je – díky provozování vlastního Datového centra K2 – i možnost jeho využití formou softwaru jako služby. „Cloudová“ verze systému se sebou přináší výhody v podobě nízkých počátečních investic, časové úspory či vysoké dostupnosti, bezpečnosti, neustálého dohledu apod.


„Věříme, že díky ‚cloudové‘ verzi IS K2 dojde ke zpřístupnění systému především firmám, které se chtějí věnovat svému businessu a přenechat starosti o IT odborníkům.“



Ing. Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec s.r.o.

 


 
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP