E LINKX
Minerva
DT Summit MP

Přihlášení ERP News



Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

BERGHOF

Partneři webu

Infor dodává novou generaci řešení Infor Service Management

Pondělí, 15 Duben 2013 14:32

ism 1316Společnost Infor oznámila dostupnost Infor Service Management 4.20, nové generace aplikace pro řízení služeb. Prostřednictvím této aktualizované verze mohou jiné aplikace z oblasti finančních, výrobních a distribučních ERP řešení, jež potřebují pokročilé servisní funkcionality, využívat s podporou technologie Infor ION řešení pro řízení výkonnosti služeb. To pomůže organizacím řídit svůj obrat a poskytovat proaktivnější poprodejní služby. Vedle toho pomáhá technologie ION zlepšovat řízení workflow mezi softwarovými aplikacemi a aktivity zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů, což společně s podporou dat v reálném čase zajišťuje konzistentní procesy v rámci podniku.

Další aktualizace řešení Infor Service Management 4.20 zahrnují:

  • Bohatší konfigurace v Infor VISUAL – Podpora konfiguračních formulářů specificky nastavená pro aplikaci Infor VISUAL umožňující uživatelům řešení VISUAL integrovat a nastavit Infor Service Management (ISM) jako své řešení poprodejních služeb. Nyní jsou formuláře, které využívají decentralizované integrace mezi ISM a VISUAL, zahrnuty v základu řešení.
  • Inovované finanční funkcionality – Verze 4.20 zlepšuje procesy sběru dat a nově obsahuje také zobrazení informací o zákaznických objednávkách v existujících reportech a formulářích.
  • Efektivnější objednávání ve specifických sériích – Byly přidány nové formuláře, které pomáhají uživatelům sledovat transakce o objednávkách materiálu ve speciálních sériích za účelem lepší dohledatelnosti a vyhovění požadavkům potravinářských, farmaceutických a dalších standardů.
  • Efektivnější dohledatelnost zapůjčených zařízení – Pokaždé, když je určité zařízení zapůjčeno novému zákazníkovi, je zaznamenán do systému. To zlepšuje dohledatelnost informací umožňující například určit původce případného poškození nebo upozornit poskytovatele na to, že je třeba pořídit nové zařízení z důvodu naplnění životnosti toho starého.

Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 
další články o ERP

Automatizace procesů v ERP

 

Kritická místa ERP projektů

 

Digitální transformace a ERP