Přihlášení ERP news
Další články
- Implementace na klíč včetně integrace a optimalizace: KOVOP úspěšně implementoval ERP systém KARAT
- SCHERDEL zvolil kombinaci systému SAP S/4HANA a mobilního řešení Aimtec SCIx
- Nová verze informačního systému K2 vega posiluje funkce BI a finančního plánování
- DATART přechází na novou generaci systémů SAP
- Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA
- Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí
- ERP systém HELIOS iNuvio má nové webové rozhraní
- SAP výrazně rozšiřuje síť implementačních partnerů v Česku
- Výrobní podniky ze skupiny Thein Industry přešly do cloudu
- K2 se ohlíží za úspěšným rokem 2023, kdy uvedla první webové ERP a rozběhla řízený sklad pro Digital People
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
Novinka v oblasti řízení provozu zasedacích místností - MeetingRoomApp |
Nová aplikace společnosti Letsgood.com s názvem MeetingRoomApp je určená pro Android tablety, které jsou umístěné při vstupu do zasedacích místností. Díky aplikaci dokáže firma zjednodušit a urychlit proces rezervování jednotlivých zasedacích místností a vždy mít přehled, který firemní prostor je volný nebo jaké jednání kde právě probíhá. Zejména díky displeji na obrazovce tabletu a propojení aplikace s Google Kalendářem nebo Microsoft Exchangem, či Outlookem. Mezi další výhody patří nesporně skvělý design aplikace, díky němuž zvládne rezervaci provést úplně každý a to během pár vteřin. Lepší funkční cesta pro řízení meetingůAplikaci sdílí všichni zaměstnanci ve firmě a mají k ní online přístup z kteréhokoli zařízení (počítač, notebook, tablet či mobil). Prostřednictvím aplikace firmy nyní mohou hladce a snadně plánovat harmonogram zasedacích místností a efektivně řídit své firemní meetingy. "MeetingRoomApp s intuitivním ovládáním nám pomáhá s lepším využitím zasedacích místností," potvrzuje Stanislav Chromec Senior IT Administrátor společnosti Medical Technologies. "Velkou výhodou je integrace s ostatními aplikacemi. Lidé se nás často ptají v čem je výhoda aplikace oproti rezervaci v kalendáři Outlooku nebo Google Apps. Naše aplikace tyto systémy nenahrazuje, ale rozšiřuje jejich funkčnost. Aplikace je navíc kompatibilní s tablety s operačním systémem Android. Lidé v kanceláři mají díky MeetingRoomApp možnost bookovat zasedačku i na tabletu, který je umístěn přímo před zasedací místností. Díky těmto vlastnostem ji mohou snadno a jednoduše používat všechny firmy," vysvětluje zakladatel firmy Marek Ostrý. Aplikace toho umí daleko víceChytrá aplikace je navíc vybavena řadou funkcí pro plánování harmonogramu zasedacích místností. Jednou z nich je analytický nástroj MeetingRoom Dashboard, který zpětně vyhodnocuje míru využití jednotlivých prostor. Snáze tak odhadnete, kam se odebrat v případě nenadálé návštěvy klienta. Aplikaci však můžete využít i ke srovnání nákladů na cenu interního a externího meetingu, ke snížení nákladů na provoz zasedacích místností (topení, osvětlení aj.) nebo při rozhodování o investici do nového vybavení funkčních prostor. |