Nová verze ERP systému PREMIER
|
PREMIER system chystá pro své zákazníky novou verzi svého ERP systému PREMIER s vylepšenou podporou chytrých mobilních telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků. Stejně jako již patnáct let bude i letos zákazníkům nová verze ERP systému PREMIER dostupná začátkem prosince. Nová verze přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní.
|
pokračování
|
-PR-
|
Microsoft Dynamics AX řídí firemní procesy
|
na pěti trzích a v rekordním čase
|
Některé výzvy jsou pro implementátora hostovaných IT řešení opravdu tvrdým oříškem. Třeba požadavek nové divize nadnárodní společnosti, aby během tří měsíců přešla do plně provozního režimu a bez problémů se tak zapojila do životního cyklu centrály. Se spolehlivým partnerem a zkušeným týmem se však není třeba obávat ani takového nesnadného úkolu.
|
pokračování
|
Byznys ERP automatizuje obchodní procesy ve StarLux
|
Z důvodů rostoucích požadavků na správu firemní agendy zejména v oblasti obchodních postupů se společnost StarLux, zabývající se dodávkou protislunečních systémů a dekorací, rozhodla vyměnit stávající informační řešení za nový komplexní systém Byznys ERP od společnosti J.K.R. Zároveň s Byznys ERP byl nasazen také CRM modul pro správu zákaznických...
|
pokračování
|
Společnosti VIADRUS a MS UTILITIES & SERVICES zvolily IFS Aplikace
|
Společnosti VIADRUS a MS UTILITIES & SERVICES, které patří k nástupnickým společnostem české strojírenské a hutní společnosti ŽDB GROUP, podepsaly smlouvu na pořízení a implementaci podnikového informačního systému IFS Aplikace. Dodavatelem systému a veškerých souvisejících služeb budou společnosti IFS Czech a ALTEC. Cílem nasazení nového informačního systému je vytvořit nezbytné předpoklady pro podstatné zvýšení efektivity...
|
pokračování
|
Developer CTR group implementuje ERP systém PREMIER
|
PREMIER system, producent informačních a ekonomických systémů, nedávno rozšířil portfolio svých klientů o CTR group. Společnost podniká hned ve třech rozdílných oborech - developerské činnosti, výrobě stavebních hmot a v letecké dopravě.
|
pokračování
|
Lesk a bída mobilních podnikových aplikací
|
Mnoho lidí dnes nosí v kapse mobil s výkonem, který odpovídá jen několik málo let starému stolnímu počítači. V situaci, kdy je téměř všude dostupný rychlý mobilní internet, se zdá, že jsou připraveny podmínky pro to, aby se podnikové aplikace začaly stěhovat ze stolních počítačů a notebooků na tablety a mobilní telefony. Je tomu opravdu tak v podnikové sféře?
|
pokračování
|
Manažeři vs. obchodníci
|
aneb Jak docílit efektivního CRM?
|
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků je zase jednoduchá, časově nenáročná, a přitom výnosná práce se zákazníky.
|
pokračování
|
Štíhle nejen ve výrobě
|
Ještě před dvěma desetiletími fungovala většina výrobních firem na principu velkých objemů výroby a nízkých jednotkových nákladů. Situace se změnila a tímto způsobem dnes pracují převážně již jen podniky produkující komodity s nejnižší marží. Většina ostatních firem musí reagovat na protichůdné požadavky odběratelů – krátké dodací lhůty, zvýšenou kvalitu a nízkou cenu.
|
pokračování
|
Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy
|
Předpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů, které poptávku ovlivňují, je přitom její predikce složitým úkolem. Odpovědí na tyto výzvy je využití kontextové analýzy.
|
pokračování
|
Social content management a podniková sociální síť
|
Doba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru.
|
pokračování
|
|