Pokud máte problémy se zobrazením NEWS, klikněte zde. |
|
|
|
|
|
[DATE] |
|
|
Automatické sdílení dat mezi systémy, odstranění ruční práce, bezchybnost a zrychlení dotčených procesů. To jsou hlavní přínosy, které každá firma od integrace systémů očekává. Jak se připravit, aby celý proces integrace proběhl hladce?
|
|
|
|
Hned na úvod je třeba říci, že použití zkratky ERP (Enterprise Resource Planning) pro současné podnikové informační systémy, které podporují kromě procesů souvisejících s plánováním podnikových zdrojů i další vztahující se k řízení firmy, již není zcela přesné. Vypovídá to vlastně také o směřování vývoje ERP systémů k jejich stále větší komplexnosti.
|
|
|
|
V době, kdy míra nezaměstnanosti klesla hluboko pod 4 % a je nejnižší za téměř 20 let, firmám akutně chybějí pracovníci. O kvalifikované odborníky se společnosti doslova perou a náklady na zaměstnance rostou. Někteří ekonomičtí experti již naopak hledí do blízké budoucnosti s obavami a s předpovědí další hospodářské krize, při níž budou muset podniky hledat úspory.
|
|
|
|
Výrobní firmy používají často pro své produkty kombinaci sériové i zakázkové výroby, každá má svá specifika. V čem jsou hlavní rozdíly?
|
|
|
|
Foxconn začal používat pro koordinaci práce svých zaměstnanců v České republice novou aplikaci, kterou si nechal vyvinout na míru od společnosti Cleverlance. Aplikace dokáže koordinovat práci jednotlivých lidí v rámci směn na pracovních stanovištích, nebo evidovat absence, či plánované dovolené.
|
|
|
|
Výrobce medových pochoutek Marlenka international zavedla WMS systém mySTOCK od společnosti Kvados. Systém mySTOCK řídí provoz v nové „ledničce“ Marlenky, tedy nově vybudovaném chlazeném skladu, který určený pro expedici výrobků.
|
|
|
|
Výběr vhodného informačního systému není snadný a bohužel ani správnou volbou nemá ještě firma vyhráno. Důležité je, aby dokázala správně spolupracovat s dodavatelem na jeho implementaci a integraci s dalšími využívanými systémy. Co vše firmu při zavádění nového systému čeká?
|
|
|
|
|
|
• |
60 % snížení skladových zásob (o více jak 2,5 mil. Kč) |
• |
85 % zkrácení ročních inventarizací oproti původnímu času |
• |
1.000.000 Kč ročně ušetřeno za čas při skladových procesech |
• |
60.000 Kč ročně ušetřeno díky plné automatizaci při schvalování skladových výdejek |
• |
200.000 Kč roční úspora díky optimálnímu vytížení zaměstnanců |
• |
140 pořadačů nemusí být v archivu |
|
|
|
|
|
|
Společnost SAP Slovensko jmenovala na pozici generálního ředitele Romana Knapa, který má nyní na starosti vedení týmu a obchodní výsledky české i slovenské pobočky SAP. Roman Knap je generálním ředitelem SAP ČR od roku 2014, do slovenského týmu se vrací po čtyřech letech. Na pozici nahrazuje Richarda Gugu. Roman Knap působí v SAP již od roku 2008, kdy nastoupil na pozici ředitele partnerského ekosystému pro region střední a východní Evropy (CEE).
|
|
|
|
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své obchodníky, aby se tímto procesem řídili. Získat zakázku právě tímto způsobem je nejpravděpodobnější a nejefektivnější.
|
|
|
|
United Bakeries, největší pekárenská skupina v České republice vystupující pod značkami Odkolek, Delta, Toasttip a Cerea, se rozhodla zlepšit řízení svých obchodních procesů. Implementovala proto nové komplexní CRM řešení pro správu obchodních, marketingových i distribučních činností. Zvolila přitom systém myAVIS NG od společnosti KVADOS.
|
|
|
|
|
Inzerce |
|
|
|
Kalendář akcí ... |
|
leden - 2018 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|
|
Inzerce |
|
|
|
|
Přehledy |
|
|
|
Tematické seriály |
|
|
|
|
|
|
|
Časopis IT Systems / Tematická příloha |
|
|
|
Z obsahu IT Systems |
|
|
|
|
|
ERP news zasílá redakce časopisu IT Systems |
Vydavatelství CCB, spol. s r.o. | Okružní 19, Brno 638 00 Tel.: +420/ 545 222 779 |
Pokud si již dále nepřejete, abychom vám ERP news zasílali, klikněte prosím nebo nás kontaktujte |
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora |
Technická realizace: Webservis © 2018 CCB, spol. s r.o. |
|
|
|