Pokud máte problémy se zobrazením NEWS, klikněte zde. |
|
|
|
|
|
[DATE] |
|
|
Primární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing. Jsou tedy i požadavky na systémy jako takové stále stejné? Pokud se nemění účel, proč by se měly měnit požadavky?
|
|
|
|
|
Luděk Prda je ředitelem společnosti Control, která vyvíjí a implementuje ERP systém Dialog 3000Skylla. Po celou dobu existence společnosti je pan Prda strůjcem většiny myšlenek určujících vývoj ERP systému Dialog 3000Skylla. Inspiraci pro další vývoj čerpá mimo jiné díky pravidelným konzultacím se zákazníky ...
|
|
|
|
Byznysovou mantrou dnešní doby se stává „Inovuj, nebo zemřeš“. Konkurence nespí, ať už přichází ve formě globálního hráče typu Amazon nebo lokální startupové štiky. Firmy proto hromadně digitalizují, co se digitalizovat dá, zefektivňují procesy, hledají a kupují nová softwarová řešení.
|
|
|
|
|
Téma Průmyslu 4.0 je pro spoustu firem stále trochu mytické a tajemné. Tyto podniky by rády naskočily na vlnu digitalizace, ale netuší, jak začít. Jejich představa moderní výroby nemá konkrétní obrysy, a tak se bojí velkých investic a výrazných obměn vybavení. Mlha domněnek jim zastírá fakt, že podstatou Průmyslu 4.0 ...
|
|
|
|
Veškerá veřejná, ale i odborná diskuze, kolem Internetu věcí (IoT), pokročilých analytických metod v průmyslu, umělé inteligenci nebo např. big datech se soustředí především na odvětví, ve kterých zásadní roli hraje koncový zákazník. Důvod se nabízí.
|
|
|
|
|
Kůrovec je jedno z nejskloňovanějších témat dnešní doby ve všech médiích. Kůrovec nekompromisně proniká do našich lesů a přidělává hluboké vrásky jejich majitelům i milovníkům přírody. Průmysl 4.0 zase postupně proniká do firem, které přebytek dřevní hmoty zpracovávají, ale na rozdíl od kůrovce těmto firmám pomáhá.
|
|
|
|
Customer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem, správně nastavenou automatizací a strojovým učením, povede k lepším výsledkům obchodního týmu.
|
|
|
|
Aktuální studie Hospodářské komory České republiky a poradenské společnosti EY ukazuje, že umělá inteligence již není mezi českými podniky vnímána jako nedostupné sci-fi. Investice Její využití v různých oblastech totiž plánuje nebo už připravuje více než 60 % českých firem.
|
|
|
|
|
Inzerce |
|
|
|
Kalendář akcí ... |
|
prosinec - 2019 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
Inzerce |
|
|
|
|
Přehledy |
|
|
|
Inzerce |
|
|
|
Tematické seriály |
|
|
|
|
|
Časopis IT Systems / Tematická příloha |
|
|
|
Z obsahu IT Systems |
|
|
|
|
|
ERP news zasílá redakce časopisu IT Systems |
Vydavatelství CCB, spol. s r.o. | Okružní 19, Brno 638 00 Tel.: +420/ 545 222 779 |
Pokud si již dále nepřejete, abychom vám ERP news zasílali, klikněte prosím nebo nás kontaktujte |
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora |
Technická realizace: Webservis © 2019 CCB, spol. s r.o. |
|
|
|