|
|
|
|
|
V dnešním rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí, kde je cloudová infrastruktura a Internet věcí (IoT) klíčovým prvkem podnikových operací, čelí firmy stále větším kybernetickým hrozbám. Mezi nejnáchylnějšími oblastmi k útokům jsou podnikové systémy, jako jsou ERP systémy.I přes neustálý technologický pokrok v oblasti kybernetické bezpečnosti se podniky stále cítí zranitelné,...
|
|
|
|
|
Společnost Gas Storage CZ, provozovatel zásobníků zemního plynu v Česku, přešla na cloudový ERP systém SAP S/4HANA. Společnost dříve využívala centrální ERP systém skupiny RWE. Přechodem na vlastní systém se jí otevírá možnost řídit klíčové procesy po svém a zjednodušit práci více než 200 zaměstnancům.
|
|
|
|
|
|
|
Digitalizace, automatizace a tlak na rychlost a kvalitu – to vše mění pravidla hry v jednom z nejdynamičtějších odvětví současnosti. Automobilový průmysl se posouvá do nové éry – a tentokrát nejde jen o nové technologie, ale o celkovou proměnu způsobu práce. Tato změna se dotýká všech – od světových automobilek až po menší dodavatele.
|
|
|
|
|
Společnost Strojmetal Aluminium Forging, která se specializuje na výrobu hliníkových komponentů pro automobilový průmysl, zahajuje jednu z nejrozsáhlejších digitálních transformací ve své historii. Ústředním bodem celé iniciativy je zavedení nového ERP systému SAP S/4HANA, který bude zajišťovat jednotné řízení všech klíčových procesů...
|
|
|
|
|
Ing. Pavel Mareš je jednatelem a většinovým vlastníkem společnosti TD-IS, která za čtvrtstoletí svého působení na trhu úspěšně realizovala řadu projektů v oblastech ERP/PLM/DMS. Postupně se tak stala vedoucím dodavatelem IT řešení pro výrobní podniky v regionu. Díky dlouholetým zkušenostem s řadou různých IT systémů dnes působí TD-IS jako skutečně nezávislý systémový integrátor komplexních řešení...
|
|
|
|
|
Pokud by mohla mluvit jen čísla, byl loni pro skupinu firem K2 opravdu mimořádně dobrý rok. V roce 2024 meziročně rostla o 8 %, konsolidované výnosy dosáhly rekordní hodnoty 681 milionů korun, ukazatel EBITDA překročil 145 milionů, zisk po zdanění činí 78 milionů. Ve skutečnosti však skupina prožila i jednu z nejnáročnějších chvil ve své více než třicetileté historii...
|
|
|
|
|
Logistika už dávno není jen o skladech a přepravě. Dnes jde o rychlost, data, automatizaci a schopnost reagovat na nečekané situace v reálném čase. A právě technologie jsou tím, co náš obor posouvá dál. Umožňují nám reagovat na měnící se potřeby a požadavky zákazníků, kterými je především rychlost, spolehlivost,...
|
|
|
|
|
|
|
V realitě většiny firem hraje logistika až „třetí housle“ v rámci S&OP (Sales & Operations Planning) procesu. Prim vede obchodní oddělení, které určuje objemy a strukturu prodeje; výroba je druhá a její úkol je vyrobit to, co si business žádá. Na logistiku pak zbývá zajištění, aby vše dorazilo na správné místo ve správný čas a s minimálními náklady.
|
|
|
|
|
V době, kdy zákazníci očekávají doručení do 24 hodin a e-commerce čelí extrémnímu tlaku na rychlost, přesnost i nákladovou efektivitu, stává se digitalizace logistických procesů zásadním prvkem konkurenční výhody. Moderní sklad již není jen fyzickým prostorem pro zboží, ale komplexním datově řízeným uzlem, kde se v reálném čase propojují systémy typu WMS, ERP, TMS...
|
|
|
|
|
Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod spadne na zhruba 15 %, ukazují průzkumy americké vývojářské společnosti HubSpot, Inc.
|
|
|
|
|
|
|
Ještě před několika lety si většina firem vystačila s oddělenými systémy pro práci se zákaznickými daty. Jednalo se primárně o CRM pro řízení vztahů se zákazníky, datový sklad pro archivaci historických dat, dále pak nástroje pro webovou analytiku a různé komunikační nástroje (zejména pak e-mailing).
|
|
|
|
|
|
|
AI agenti přináší firmám nový typ digitálních kolegů. Jde o samostatné systémy, které zvládnou řešit úkoly, rozhodovat a dosahovat výsledků bez neustálého dohledu člověka. Pokud ji firmy dokáží správně uchopit, může jim agentní AI výrazně zrychlit provoz, zlepšit zákaznickou zkušenost a ušetřit náklady.
|
|
|