United Bakeries zefektivnily s Minervou ČR proces objednávek
|
Úterý, 20 Březen 2012 14:28 |
Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. Na základě potřeb United Bakeries vyvinula Minerva ČR aplikaci na míru umožňující integraci QAD EA s aplikací call centra. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.
Díky přímému přístupu B2B do databáze QAD Enterprise Applications je možné provádět online ocenění zakázek s využitím jednotných pravidel nebo zobrazovat aktuální objednávky, historii prodeje, přehledy vratek a reklamací zákazníka. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní skupinu oblíbených výrobků, které pravidelně objednávají. Zákazníci si vybírají zboží v několika režimech. Pracují s katalogem grafickým, textovým nebo přímo zadávají číselné kódy výrobků. Samozřejmostí je sledování stavu všech zakázek. Navíc si mohou vytvořit vzory objednávek na jednotlivé dny v týdnu a ty pak využít k rychlejší tvorbě objednávky na další dny. B2B ve své funkcionalitě zahrnuje přímo i prvky CRM řešení. V modulu Průzkum trhu získává United Bakeries sběr i vyhodnocení odpovědí formou tabulky či grafu. Aplikace podporuje až šest jazykových verzí současně. B2B portál využívá data z ERP systému QAD EA. United Bakeries používají ve všech svých provozech jediný ERP systém QAD EA pokrývající komplexně veškeré podnikové procesy přes finance, výrobu a logistiku. |