Control
IT Systems - předplatné

Přihlášení ERP News



Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Partneři webu

ČKD Kutná Hora dokončila implementaci ERP systému ABRA

Úterý, 14 Červen 2016 11:21

slévárnaČKD Kutná Hora je společnost s miliardovým obratem, která zaměstnává přes 1000 lidí a věnuje se především výrobě ocelových odlitků. Pro řízení výrobních i obchodních procesu a podporu chodu celé firmy od účetnictví přes mzdy až po správu majetku nově využívá informační systém od ABRA Software.

ČKD vnímá nasazení nového ERP systému jako významný prvek inovace. "V rámci reorganizačního procesu, který trval dva roky, jsme zeštíhlili výrobu, investovali do nových technologií a učinili rozhodnutí soustředit se stěžejně na výrobu ocelových odlitků. Investice do moderního ERP systému celý inovační proces završuje," vysvětlil finanční ředitel ČKD Kutná Hora Vlastimil Kožený.

Implementační smlouva byla podepsána loni v září, letos v lednu už systém díky perfektně zvládnuté spolupráci naplno fungoval. "Na implementaci se na straně ČKD podílelo 27 členů implementačního týmu. Největší výzvou bylo zvládnout implementace v rekordně krátkém čase tak, aby od ledna 2016 továrna naběhla na ostrý provoz v systému ABRA. Kompletní předání pak proběhlo v červnu," uvedla projektová manažerka ABRA Software Irena Poláková. V rozsahu implementace byla také integrace informačního systému ABRA na slévárenský software OPTI a propojení obou systémů s PLM terminály od ABRA Software.

Po nasazení modulů z oblasti výroby, obchodu a chodu firmy následovala implementace do dceřiných společností a vytvoření management reportu v aplikaci ABRA Business Intelligence - chytrého nástroje pro analýzu a vizualizaci firemních dat. "Požadované informace se na základě předem definovaných kritérií zobrazí formou přehledného dashboardu. Naše technologie umožňuje propojení nejen s informačním systémem, ale také s libovolnými zdroji dat včetně excelovských tabulek a google dokumentů," vysvětluje produktový manažer ABRA Business Intelligence Viktor Ponomarev s doplněním, že výstupy z aplikace je pak možné využít pro manažerský reporting i v rámci interní komunikace.

Foto: ilustrační


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci
 
další články o ERP

Faktory výběru ERP systému

 

Příprava a realizace ERP projektů

 

Kritická místa ERP projektů