Přihlášení ERP news
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
PREMIER system uvede na trh novou verzi ERP |
Pondělí, 11 Listopad 2013 13:19 |
Jednou z nejviditelnějších funkcí je funkce „Navigační řádek". Jedná se o inteligentní funkci pro centrální vyhledávání s dvouúrovňovým našeptávačem. Uživatelé se s ním setkají napříč všemi částmi a moduly systému a příslušnými databázemi. Ať už uživatel hledá konkrétní oblast systému jako například dokladovou řadu (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu je přiřazen. Systém pak okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují. Další novou funkcí PREMIER system verze X5 je funkce „Rychlý start". Díky ní si může každý uživatel na míru zvolit až šest záložek s funkcemi systému, které ke své práci nejčastěji používá. Ty se automaticky zobrazí ihned po startu systému. Lze tak zvolit automatické spuštění konkrétního modulu, dokladové řady nebo přehledu. Funkce Rychlý start umožňuje navíc zvolené přehledy automaticky vypočítat. Vylepšení organizačních funkcí doznala nová verze systému PREMIER X5 díky modernizovaným „Nalepovacím poznámkám". Modernizovaná verze nalepovacích poznámek dále rozšiřuje možnosti práce v týmu a zadávání úkolů zaměstnancům tak, aby měli uživatelé dokonalý přehled. Vytváření interních úkolů, podpora vnitrofiremních procesů a komunikace mezi členy týmu je tak ve verzi PREMIER system X5 mnohem komfortnější. Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5:
|