Přihlášení ERP News


Tematické seriály

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem...

1. až 5. díl >>

Gopas

Partneři webu

Kavale řeší ekonomickou i výrobní agendu pomocí HELIOS Orange

Čtvrtek, 24 Listopad 2016 11:04

Kavale, HELIOS OrangeSpolečnost Kavale se sídlem v Kameničkách se zabývá zpracováním plechů, jeklových profilů a trubek různých rozměrů. Firma byla založena v lednu 1993 a od svého vzniku se neustále vyvíjí a roste. Firma neustále zavádí progresivnější výrobní postupy a investuje do stále se vyvíjejících výrobních technologií. Stejný přístup zvolila i v oblasti IT podpory, a proto se rozhodla implementovat nový informační systém.

Od letošního roku jí tak s ekonomickou i výrobní agendou pomáhá informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions. Před zavedením systému HELIOS používali pracovníci společnosti Kavale jednodušší ekonomický software. V souvislosti se získáním certifikátu ISO 9001 a snahou optimalizovat firemní procesy ale bylo zřejmé, že na to již ekonomický software svým rozsahem nestačil. Pro ERP systém HELIOS Orange, který dokázal pokrýt všechny potřebné procesy, se vedení firmy Kavale rozhodlo především vzhledem k získaným referencím v oboru.

„Od nového systému jsme očekávali a očekáváme zejména zefektivnění práce našich lidí i managementu," říká Ing. Martin Kašpar, technický ředitel Kavale a dodává: „Jistěže zefektivnění není pouhým prázdným slovem, vždy se za ním musí skrývat generování financí. A další, co nás jako výrobní firmu pochopitelně velmi zajímá, je zrychlení výroby bez újmy na kvalitě, což nám pomůže být o krok před konkurencí. I toto očekáváme od systému HELIOS a věřím, že již blízká budoucnost ukáže, zda se naše očekávání naplnila."

Implementace systému probíhala od 6. srpna 2015 do 27. ledna 2016. V ostrém provozu je nový systém od února a pracovníci i management se postupně učí využívat možností, které nabízí.

 
další články o CRMMít, či nemít ERP?Automatizace obchodních procesů pomocí ERPTrendy ERP