Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Společnosti Ventos a Luceo nasadily ERP systém Byznys

Pátek, 22 Duben 2011 14:13

Byznys_ERP_Ventos_1116 Společnost Ventos, nabízející komplexní služby v oboru vytápění, zpětného využití tepla, vzduchotechniky a klimatizace, se rozhodla rozšířit stávající informační systém Byznys ERP, jež dosud využívala pouze pro vedení ekonomických a obchodních agend, také o modul Výroba s cílem zkvalitnit řízení a sledování strojírenské výroby. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner J.K.R. Úvodní analýza proběhla s ohledem na specifické požadavky firmy. Protože se jedná o zakázkovou výrobu, bylo třeba vytvořit uživatelský formulář sloužící k importům dat. Následně došlo k úpravám výrobních operací, schvalování technologických postupů a zakládání a sledování výrobních zakázek. Současně byla vytvořena nadstavba pro spolupráci s programem pro vytváření řezných plánů pro NC laserovou páličku.

Pro zadávání výrobních hlášení se využívají výrobní terminály vybavené čtečkami čárových kódů, jejichž funkcionalita byla rozšířena o zjednodušené sledování docházky. Řešení všech požadavků společnosti Ventos bylo úspěšně realizováno a během testování doplněno pouze o drobná vylepšení funkcionalit.

Byznys_ERP_Luceo_1116Společnost Luceo, dodavatel materiálů pro výrobu kuchyní a vestavěných skříní, využívá pro vedení obchodních a ekonomických agend podnikový informační systém Byznys ERP. Projekt realizovala společnost Gosvo, implementační partner J.K.R. pro oblast Moravy a Slovenska. Klíčovým požadavkem na nový informační systém byla možnost jeho propojení s webovými konfigurátory a objednávkovým systémem společnosti Luceo. Kromě toho dokázal Byznys ERP nabídnout také široké možnosti v oblasti CRM a přizpůsobení informačního systému přesně dle potřeb zákazníka.

Mezi hlavní přínosy zavedení systému Byznys ERP patří zejména zvýšení efektivity zpracování obchodních agend a řízení obchodních zástupců, včetně uložení informací z jejich pracovní činnosti přímo v informačním systému. Dále se jedná například o zlepšení organizace skladových zásob či zjednodušení procesu objednávání v závislosti na požadavcích zákazníků. V neposlední řadě došlo také k výraznému snížení pracnosti přípravy podkladů pro rozhodování a řízení společnosti.


 
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP