Přihlášení ERP news
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
Nová verze SAP S/4HANA Cloud |
Středa, 10 Červen 2020 15:12 | |
„SAP S/4HANA Cloud podporuje zavádění změn, které jsou zásadní pro zajištění kontinuity podnikání. Minimalizuje negativní dopady, které se dostavují v důsledku rozhodování na základě neaktuálních dat, nebo pokud na sebe jednotlivé podnikové procesy hladce nenavazují. Řešení je plně lokalizováno pro český trh a jeho součástí jsou již osvědčené postupy pro různá odvětví,“ řekl k nové verzi Peter Demuth, ředitel oddělení podpory prodeje v SAP ČR a SAP Slovensko. Nová verze SAP S/4HANA Cloud nabízí vylepšenou integraci s řešením SAP Analytics Cloud, jehož analytické funkce lze využívat pro plánování bilance a dalších finančních položek. Pro řízení nákupu a zdrojů je zase k dispozici užší integrace mezi systémy SAP S/4HANA Cloud a SAP Ariba včetně SAP Ariba Contracts. Ta umožňuje zefektivnění nákupu díky sjednocení back-endu a automatickému přenosu dat mezi oběma systémy i s přílohami. Nová verze SAP S/4HANA Cloud také podnikům umožňuje integrovat své projekty se systémy objednávek. Příjmy tak lze načítat přímo do jednotlivých projektů, díky čemuž dojde ke zjednodušení analýzy marží i sledování ziskovosti projektů v reálném čase. Vylepšena byla také integrace mezi SAP S/4HANA Cloud a SAP SuccessFactors Employee Central. Díky přidané automatizaci při práci s uživateli a jejich rolemi je možné výrazně zrychlit nástup nových zaměstnanců i správu těch dočasných. Do SAP S/4HANA Cloud je nyní plně integrováno řešení pro řízení shody s regulačními a legislativními předpisy SAP Global Trade Services (SAP GTS). Lepší přehled financí i řízení dodavatelských řetězcůNová verze SAP S/4HANA Cloud přináší také nové funkce pro jednotlivá podniková oddělení. Například pro řízení dodavatelských řetězců je k dispozici zdokonalené monitorování fyzického zboží a zásob. Výrobní firmy dostávají k dispozici vylepšený monitoring pro metodiku kanban, který redukuje nutnost manuální práce a rychleji odhalí problémy či chyby. Nový řídicí panel zase usnadňuje sledování objemu prodejů, objednávek i ziskových marží, stejně jako související reporting. Finanční týmy mají k dispozici pokročilé řízení plateb, včetně schvalování a monitoringu plateb z SAP i jiných systémů. Vše je integrováno se správou hotovosti a bankovních účtů. Výsledkem je lepší viditelnost finančních toků a vylepšení prognóz.
Mohlo by vás zajímat:
|