Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Partneři webu

K2 Automatická sestava pro snadné vytváření vlastních přehledů

Pondělí, 02 Leden 2012 16:44

k2_spr_1201Společnost K2 atmitec rozšířila svůj informační systém K2 o novou funkčnost – Automatickou sestavu pro snadné vytváření vlastních přehledů. Nová funkčnost dává uživatelům IS K2 možnost svobodné tvorby vlastních sestav. Jednoduchý a uživatelsky přívětivý nástroj představuje aktivní šablonu, kterou lze snadno upravovat podle individuálních požadavků. Automatická sestava byla vyvinuta na základě podnětů ze stran stávajících zákazníků, kteří se v provozu běžně setkávají se situacemi, kdy potřebují rychle a sami bez správce systému vytvořit nějaký report z dat. K často používané možnosti exportu do excelu tak přibývá nástroj pro intuitivní a přímé sestavení reportu v IS K2, respektující aktuální zobrazení konkrétního uživatele. Například to může být obrat z dokladů zákazníka (v konkrétním období), členěný po střediscích a sečtený za jednotlivé kódy zakázek.

Přidaná hodnota sestavy spočívá jak v jednoduchosti a variabilitě zobrazovaných údajů, tak v aktuálnosti zpracovávaných dat. Sestava pracuje v IS K2 vždy s „živými“ daty a umožňuje jejich pohodlné řazení, seskupovaní, přidávání, odebírání či agregaci polí (součet, průměr, minimum atd.). Jednou definované pohledy je navíc možné uložit a využívat opakovaně. Samozřejmostí je pak jejich export nebo tisk, nebo sdílení s jinými uživateli.

Cílem sestavy je aktivní vytváření efektivních přehledů, které sice nedosahují stejného rozsahu jako integrovaný modul pro vytváření sestav správcem systému, ale přináší základní a individuální informace pro jednotlivé zaměstnance v daném okamžiku. Každá takto uživatelem vytvořená definice zobrazení automatické sestavy může být následně převedena do K2 generátoru sestav k další úpravě a přizpůsobení. Jednoduchost a rychlost, s jakou uživatel vytvoří vlastní report i možnosti, co takto uživatelský výstup může zobrazit, však přináší úsporu času a komunikace s tvůrci reportů.


 
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP