Přihlášení ERP news
Další články
- Implementace na klíč včetně integrace a optimalizace: KOVOP úspěšně implementoval ERP systém KARAT
- SCHERDEL zvolil kombinaci systému SAP S/4HANA a mobilního řešení Aimtec SCIx
- Nová verze informačního systému K2 vega posiluje funkce BI a finančního plánování
- DATART přechází na novou generaci systémů SAP
- Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA
- Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí
- ERP systém HELIOS iNuvio má nové webové rozhraní
- SAP výrazně rozšiřuje síť implementačních partnerů v Česku
- Výrobní podniky ze skupiny Thein Industry přešly do cloudu
- K2 se ohlíží za úspěšným rokem 2023, kdy uvedla první webové ERP a rozběhla řízený sklad pro Digital People
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
Klient a jeho rodina – víte o zákaznících opravdu vše, co můžete? |
Pondělí, 16 Červen 2014 00:01 |
Představme si ideální situaci, máme konsolidovaného klienta a aktuální data ze všech systémů. Co nám brání vědět o zákazníkovi vše, co nám data nabízejí? Ale co kdybychom se posunuli ještě o trochu dál a podívali se na klienta a jeho rodinu? Nemusíme totiž konsolidovat pouze klienta, ale můžeme k němu přidat i jeho rodinu. Začněme tím, co je rodina? „Silná rodinná vazba" je často z pohledu marketingu definována jako vztah mezi manželi/partnery a jejich dětmi, do rodin se „slabou rodinnou vazbou" můžeme zahrnout i sourozence, prarodiče apod. Konsolidovaná rodina - Co všechno můžete novým pohledem získat?Co tímto pohledem získáme? Dodatečné informace pro CRM a pro řízení kampaní! Pokud zjistíme, že další člen rodiny není zákazníkem banky, můžeme nabídnout rodinnou slevu, společný produkt, popř. konsolidaci rodinných půjček. Nebo si naopak ušetříme nevhodnou komunikaci a oslovení pouze toho nejvhodnějšího člena domácnosti. Zaujala vás problematika? Více informací naleznete v kompletní verzi zde. |