Přihlášení ERP news
Další články
- Výběr ERP systému včera a dnes: Jak se změnil proces a kritéria v průběhu času
- Implementace na klíč včetně integrace a optimalizace: KOVOP úspěšně implementoval ERP systém KARAT
- SCHERDEL zvolil kombinaci systému SAP S/4HANA a mobilního řešení Aimtec SCIx
- Nová verze informačního systému K2 vega posiluje funkce BI a finančního plánování
- DATART přechází na novou generaci systémů SAP
- Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA
- Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí
- ERP systém HELIOS iNuvio má nové webové rozhraní
- SAP výrazně rozšiřuje síť implementačních partnerů v Česku
- Výrobní podniky ze skupiny Thein Industry přešly do cloudu
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
Nevíte, zda už je smlouva schválená? |
Čtvrtek, 21 Březen 2013 10:56 |
Každý podle svých potřebTento přístup je vhodný zejména v případech, kdy uživatel systému dopředu netuší, že došlo k situaci, která vyžaduje jeho pozornost nebo jeho aktivní zásah. Zpravidla se zde jedná o vypršení různých termínů pro vyřízení dokumentů, upozornění na aktivní případy se subjektem v insolvenci a monitoring desítek dalších provozních aspektů činnosti organizace. Dva přístupy k řešeníDefinice požadavku na uživatelskou avizaci je možná v zásadě dvěma způsoby. Za prvé je to prostřednictvím označení zvolených událostí přímo v jednotlivých agendových modulech. U detailu dokumentu v modulu Evidence smluv tak může kupříkladu být k dispozici avizace schválení smlouvy, její podepsání, zrušení atd. Tu lze zadat kliknutím na příslušné nabídnuté tlačítko.
Druhým možným způsobem vytvoření požadavku na uživatelskou avizaci je jeho specifikace na kartě pro správu avizačních požadavků v hlavním menu většiny aplikací. Jedná se v podstatě o zobecněnou definici požadavků na avizaci, kdy uživatel má k dispozici prakticky kompletní sadu událostí systému a může zároveň nastavit i většinu dalších parametrů vlastní notifikace. Prostřednictvím okna pro správu avizačních požadavků je možné spravovat všechny požadavky na avizaci daného uživatele napříč agendami.
Avizační pravidlo aneb Co musí nastat?Uživatelskou avizaci je možné nastavovat nejen výběrem určité předmětné události k notifikaci, ale i pomocí dalších nástrojů, mezi které patří zejména avizační pravidla a zástupné symboly. Jan Kuttich |