Přihlášení ERP news
Další články
- CANS nasadí systém SAP, aby získal oporu pro další růst a mezinárodní expanzi
 - Implementace ERP systému KARAT umožnila firmě GENETRIX zefektivnit klíčové procesy
 - Bert BOND nasadil ERP systém SAP Business One s cílem růst a expandovat na nové trhy
 - Nová verze QAD Adaptive ERP pro optimalizaci lidí, procesů a systémů
 - Ness nově nabízí implementaci SAP S/4HANA Cloud Public Edition v rámci programu Grow with SAP
 - Ness nově nabízí implementaci SAP S/4HANA Cloud Public Edition v rámci programu Grow with SAP
 - Výběr ERP systému včera a dnes: Jak se změnil proces a kritéria v průběhu času
 - Implementace na klíč včetně integrace a optimalizace: KOVOP úspěšně implementoval ERP systém KARAT
 - SCHERDEL zvolil kombinaci systému SAP S/4HANA a mobilního řešení Aimtec SCIx
 - Nová verze informačního systému K2 vega posiluje funkce BI a finančního plánování
 
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
 - CVIS Consulting
 - Komplexní informační systém K2
pro management podniků 
		
					Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA				 | 
	        			
		
					
| Středa, 18 Září 2024 16:04 | 
| 
 
 Co je SLA?SLA (Service Level Agreement) je dohoda, která je obvykle součástí smlouvy o poskytování IT služeb mezi poskytovatelem (IT outsourcingovou firmou) a zákazníkem (vámi). Může být ale také zavedená interně v rámci společnosti – v takovém případě pak definuje služby, které poskytuje vlastní IT tým zbytku podniku. Dohoda stanovuje parametry a kvalitu poskytovaných služeb, včetně sankcí za jejich nedodržení. Úroveň (kvalita) a výkonnost služeb se pak určuje pomocí specifických metrik. Co obsahuje SLA?Ve SLA by se měly objevit následující informace: 
 Jak se měří kvalita služby v rámci SLA?Pro stanovení úrovně (kvality) a výkonu služby se používají různé metriky a ukazatele výkonnosti, které závisí na typu a povaze poskytované služby. Mezi nejčastější parametry, se kterými se v rámci SLA setkáte, patří: 
 Dohoda SLA může obsahovat ještě tyto parametry: 
 Každý z těchto parametrů s konkrétními stanovenými hodnotami zahrnete do dohody SLA. Poskytovatel služby se pak zavazuje tyto metriky dodržovat. Nedodržení totiž obvykle vede k uplatnění smluvních sankcí. Co si můžete ujednat v rámci SLA?SLA si můžete sjednat pro různé typy služeb. Nejčastěji se týká následujících oblastí: 
 Service Level Agreement v zásadě pokryje vše, na čem se se svým smluvním partnerem dohodnete. Je však zásadní jasně a přesně definovat smluvní podmínky, abyste se v budoucnu vyhnuli případným soudním sporům. Úvodní foto: Unsplash  | 





Pokud se rozhodnete pro IT outsourcing, svěříte správu svého IT externímu dodavateli. Outsourcovat můžete například správu cloudu, kybernetickou bezpečnost, IT monitoring nebo service desk. Důležitým prvkem poskytování těchto služeb je dohoda SLA. Co obsahuje a jakou hraje roli v outsourcingu IT?
 
