Pátek, 14 Září 2012 14:48 |
Byznys ERP využívá terminály IT Watt
Podnikové informační systémy Byznys ERP od společnosti JKR začaly v oblasti on-line sběru dat z výroby využívat terminály IT Watt. Nové terminály postupně nahrazují u instalací modulu Výroba v minulosti osvědčené a spolehlivé terminály IT 3000 nasazované ve výrobních podnicích již od roku 2002. Mezi hlavní přednosti nového terminálu patří barevný dotykový displej s vysokým kontrastem a výbornými pohledovými úhly, ethernetové připojení, akustická signalizace, uživatelsky definovatelné klávesy, možnost připojení rozšiřujících doplňků (například snímače čárových kódů a RFID prvků), které umožňují rychle, snadno a přesně evidovat výkony jednotlivých pracovníků a zadávat doplňující informace do výrobních hlášení.
|
|
|
Čtvrtek, 22 Březen 2012 15:16 |
Krnovské opravny a strojírny využívají Infor10 ERP Business
Krnovské opravny a strojírny nasadily řešení Infor10 ERP Business (SyteLine). Implementace, kterou realizovala firma ITeuro, pomohla optimalizovat výrobní procesy a zvýšila efektivitu výroby. Krnovské opravny a strojírny (KOS) nasadily systém Infor10 ERP Business jako hlavní IT platformu napříč celou společností. Nový systém nahradil dílčí, neintegrované aplikace na platformě Paradox vyvinuté vlastními silami a snížil úroveň administrace a údržby na starý systém. Systém Infor10 ERP Business (SyteLine) je schopen zohlednit výjimečnost podnikání společnosti KOS, která spočívá v kombinaci výroby nových produktů s opravárenskými aktivitami. S využitím APS funkcionality nyní společnost KOS dokáže svým zákazníkům garantovat přesné termíny dodávek. Díky lepšímu plánování systém umožňuje optimálnější nákup materiálu a poskytuje úspory v souvislosti s nižší úrovní a rychlejší obrátkovostí zásob. |
|
Úterý, 04 Září 2012 12:38 |
PREMIER system nabízí nový modul Centrum ePodání
PREMIER system, český producent informačních a ekonomických systémů, připravil nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňující přímou komunikaci z ERP systému PREMIER s finančním úřadem, ČSSZ a se zdravotní pojišťovnou. Vstup do centra podání je možný stiskem jediného tlačítka z daňové kanceláře nebo z mezd. Pro odesílání hlášení prostřednictvím komunikačního rozhrání České správy sociálního zabezpečení VREP (Veřejné rozhraní pro e - Podání) přímo z programu PREMIER je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na ČSSZ. Aplikace kopíruje princip funkčnosti Podatelny EPO a umožňuje činnost ve dvou modech – odeslání podání a dotaz na výsledek podání. Poté, co je podání odesláno, Podatelna EPO potvrdí jeho přijetí. Potvrzení o přijetí obsahuje jedinečný identifikátor, který byl přijatému podání přidělen.
|
|
|
Úterý, 20 Březen 2012 14:28 |
United Bakeries zefektivnily s Minervou ČR proces objednávek
Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. Na základě potřeb United Bakeries vyvinula Minerva ČR aplikaci na míru umožňující integraci QAD EA s aplikací call centra. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.
|
|
Úterý, 20 Březen 2012 14:21 |
Distributor svařovacích technologií implementoval IS KARAT
Společnost KJELLBERG Trading se sídlem ve slovenském Martine se rozhodla pro informační systém KARAT Advance. Jeho implementace proběhla metodikou EXPRES během pouhých 14 dnů a umožnila tak rychlé uvedení do provozu. Aktivovány byly všechny agendy pro podporu velkoobchodu a maloobchodu, a to včetně číselníků z mateřské německé firmy. IS KARAT ve společnosti řídí všechny procesy potřebné pro podporu obchodu – od CRM, přes sklady po konečnou distribuci. Velký přínos vidí firma zejména v nástrojích pro podporu rozhodování formou datových kostek. Řešení IS KARAT podporuje ve společnosti agendy ekonomiky, účetnictví, skladů, CRM a Manažer. |
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 Další > Konec >>
|
Strana 104 z 146 |