Pátek, 24 Srpen 2012 14:04 |
Informační systém K2 představí SMART plochu
Nová verze Informačního systému K2 bude mít i nový způsob ovládání a design. Hned na první pohled uživatele upoutá moderní plocha, která je rozdělena do tří sloupců. Jejím cílem je, aby z jednoho místa byly dostupné informace a přehledy diametrálně odlišných úrovní, a to přesně podle potřeb uživatele. Může se jednat jak o předmět práce, tak o průběžné sledování výsledků, notifikace, zprávy atd. Hlavní výhodou plochy je její organizovanost do záložek, díky kterým má uživatel vše sjednoceno a přehledněji uspořádáno. Mezi jednotlivými záložkami se může samozřejmě snadno přepínat.
|
|
|
Pátek, 16 Březen 2012 14:29 |
Byznys ERP poskytuje lepší přehled o zakázkách v Duve ČR
Výrobce komponent pro automobilový průmysl, společnost Duve ČR, se z důvodů rostoucích požadavků na robustní ERP řešení, které by dokázalo zastřešit klíčové firemní procesy a poskytnout lepší přehled o zakázkách, rozhodla nahradit stávající informační systém novým řešením Byznys ERP od společnosti J.K.R. Stěžejním bodem implementace nového systému se stala evidence požadavků zákazníka s provázáním na výrobní operace. Zadání požadavku zákazníka ve formě přijaté objednávky spolu s okamžitým provázáním na výrobní operace, poskuje uživateli lepší přehled o stavu zakázky napříč celým informačním systémem.
|
|
Pondělí, 16 Červenec 2012 17:39 |
Společnost K2 atmitec představí nový modul Servis
Další novinkou z vývojové dílny společnosti K2 atmitec je modul Servis, který si klade za cíl začlenit současná oborová řešení pro servis a reklamace do standardu. Modul Servis je součástí nové verze IS K2, která bude představena na podzim letošního roku. Výhoda modulu Servis spočívá mimo jiné v propojenosti s ostatními položkami systému. lze tak zobrazit seznam provedených servisních činností přímo na kartě zboží a na kartě zákazníka. Další výhodou modulu Servis je vytváření statistik servisních služeb. Statistiky umožňují manažerům jednoduše sledovat, které zboží (nebo výrobky, případně jejich části) je nejporuchovější, který servisní pracovník zvládá vyřídit zakázku rychle a kvalitně, zda jsou dodržovány termíny stanovené pro opravu atd. V případě práce techniků v terénu bude následně připravováno řešení pomocí webového klienta, který umožní zadat provedené servisní úkony do systému pomocí běžného internetového prohlížeče.
|
|
|
Pondělí, 23 Červenec 2012 13:17 |
Epicor podporuje ve svých řešeních MS SQL Server 2012
Společnost Epicor Software oznámila podporu pro Microsoft SQL Server 2012. Tuto podporu nabídnou podnikové aplikace Epicor ERP (systém pro plánování podnikových zdrojů, enterprise resource planning) a Epicor iScala. ERP řešení Epicor je založeno na architektuře Epicor True SOA, která využívá rozhraní Microsoft .NET. Software je navržen tak, aby poskytoval rozsáhlou flexibilitu, použitelnost a možnost rychlých úprav, které podporují integraci mezi jednotlivými podnikovými aplikacemi i spolupráci více podniků. Tento přístup umožňuje zajistit maximální dostupnost informací napříč organizací. Zákazníkům systému Epicor ERP bude MS SQL Server 2012 všeobecně dostupný pravděpodobně letos v září.
|
|
Čtvrtek, 19 Leden 2012 12:34 |
Šternberský H-nábytek implementoval MS Dynamics NAV
Společnosti H-nábytek, která vyrábí stavebnicový nábytek a nábytek na klíč, uvedla do provozu podnikový informační systém Microsoft Dynamics NAV. Potřebu upgradu původního systému a revizi a optimalizaci podnikových procesů vyvolal růst společnosti. Implementaci systému v H-nábytku zajišťovala společnost Infinity. Podle slov zástupců firmy byl systém vybrán s ohledem na potřeby řízení výroby v nábytkářském segmentu, požadavky na účelné řízení, plánování a vyhodnocování výrobního procesu.
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 Další > Konec >>
|
Strana 105 z 146 |