Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

ERP forum
Středa, 18 Leden 2012 13:25

Vario Agent propojuje mobilní platformu Android s ERP Altus Vario

Tento týden byla představena první mobilní aplikace pro ERP/CRM systém Altus Vario s názvem Vario Agent. Řešení je postaveno pro platformu Android a uživatelům systému Altus Vario 11 a 12 nabízí funkce „mobilní kanceláře“. Ti tak mohou využít mobilní platformy pro vyhledávání a správu kontaktů v adresáři podnikového informačního systému. Aplikace je navržena s ohledem na potřeby manažerů, obchodníků na cestách a servisních techniků. Vario Agent umožňuje například vyhledávat v rejstříku ekonomických subjektů ARES MFČR a zakládat je jako kontakty do CRM systému. Mezi jeho další funkce patří vyhledávání v datech systému, ceníky, informace o skladových zásobách a reporting.

 
Pondělí, 17 Říjen 2011 15:54

Byznys ERP podporuje výrobní procesy v Dagro Plzeň

Kvůli zefektivnění řízení a sledování průběhu výroby se společnost Dagro Plzeň, výrobce interiérových prvků pro luxusní vozy, rozhodla rozšířit stávající instalaci podnikového informačního systému Byznys ERP o modul Výroba. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner J.K.R. V rámci úvodní analýzy výrobních procesů došlo ke stanovení hlavních cílů implementace a způsobu jejich řešení. Firma Dagro Plzeň kladla důraz zejména na lepší přehled o toku materiálu, stavu zásob na skladě a zakázkách. Modul Výroba informačního systému Byznys ERP byl ve společnosti Dagro Plzeň nasazen v mezích standardní funkčnosti pouze s menší programovou úpravou. Jednalo se o vytvoření speciální tiskové sestavy plánu dodávek materiálu. Ta uživateli ve spolupráci se systémem odvolávek modulu Skladové hospodářství dokáže navrhnout termíny objednání potřebných materiálů tak, aby byly k dispozici nejdéle před započetím vlastní výroby. Instalace terminálů ve výrobních prostorách zase umožnila pracovníkům zadávat výrobní hlášení v reálném čase.

 
Středa, 12 Říjen 2011 00:00

Informační systém pro zakázkovou produkci špičkové elektroniky

Společnost Torola electronic byla založena v roce 1991. Od počátku je orientována na vlastní vývoj, prodej a servis elektronických zařízení. Zabývá se zakázkami pro velké výrobce i vývojem vlastních produktů, jako jsou například taxametry. Svou produkci realizovala zpočátku kooperací s výrobními firmami, koncem devadesátých let si ale pořídila nové technologie a prostory, což jí umožnilo realizovat vlastní výrobu, vyvinout další produkty a uspět s nimi na českém i evropském trhu. V případové studii vás seznámíme s genezí výběru a implementace nového informačního systému, který v současnosti pomáhá zlepšovat hlavní ekonomické ukazatele firmy.
 
Úterý, 17 Leden 2012 16:12

Kapacitní plánování jako součást Informačního systému K2

Jeden z modulů Informačního systému K2 společnosti K2 atmitec – Výroba, doznal během posledního roku značného vylepšení především v oblasti kapacitního plánování. Celou škálu nových výrobních funkcí předvedl vývojový tým společnosti K2 atmitec při představení nové verze systému na říjnovém workshopu. Upgrade kapacitního plánování se zaměřil zejména na dvě oblasti, a to vizuální a funkční. Po vizuální stránce došlo například k barevnému odlišení jednotlivých výrobních stromů, operace i průvodky jsou znázorňovány graficky v čase, v kapacitním plánu jsou přehledně zobrazeny zpožděné požadavky. Plánovač je tak jednoduchým způsobem upozorněn na nutnost přeplánování výroby v případě překročení únosné normy zpoždění.

 
Pondělí, 02 Leden 2012 16:44

K2 Automatická sestava pro snadné vytváření vlastních přehledů

Společnost K2 atmitec rozšířila svůj informační systém K2 o novou funkčnost – Automatickou sestavu pro snadné vytváření vlastních přehledů. Nová funkčnost dává uživatelům IS K2 možnost svobodné tvorby vlastních sestav. Jednoduchý a uživatelsky přívětivý nástroj představuje aktivní šablonu, kterou lze snadno upravovat podle individuálních požadavků. Automatická sestava byla vyvinuta na základě podnětů ze stran stávajících zákazníků, kteří se v provozu běžně setkávají se situacemi, kdy potřebují rychle a sami bez správce systému vytvořit nějaký report z dat. K často používané možnosti exportu do excelu tak přibývá nástroj pro intuitivní a přímé sestavení reportu v IS K2, respektující aktuální zobrazení konkrétního uživatele. Například to může být obrat z dokladů zákazníka (v konkrétním období), členěný po střediscích a sečtený za jednotlivé kódy zakázek.

 
<< Začátek < Předchozí 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 Další > Konec >>

Strana 111 z 146
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP