Exkluzivní partner sekce

Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Infor dodává novou generaci řešení Infor Service Management

Společnost Infor oznámila dostupnost Infor Service Management 4.20, nové generace aplikace pro řízení služeb. Prostřednictvím této aktualizované verze mohou jiné aplikace z oblasti finančních, výrobních a distribučních ERP řešení, jež potřebují pokročilé servisní funkcionality, využívat s podporou technologie Infor ION řešení pro řízení výkonnosti služeb. To pomůže organizacím řídit svůj obrat a poskytovat proaktivnější poprodejní služby. Vedle toho pomáhá technologie ION zlepšovat řízení workflow mezi softwarovými aplikacemi a aktivity zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů, což společně s podporou dat v reálném čase zajišťuje konzistentní procesy v rámci podniku.

 
SAP uvádí SAP Business One na platformě SAP HANA

Společnost SAP oznámila vydání nové verze SAP Business One postavené na platformě SAP HANA. Jedná se o řešení pro řízení malých a středních podniků pracující plně na bázi in-memory computingu. Verze SAP Business One na SAP HANA nabízí kompletní nástroje pro malé podniky i podnikatele v jediném uživatelském rozhraní. Uživatelům bude pomáhat při všech aspektech řízení společnosti s podrobnějším přehledem a lepší kontrolou. Novinka, umožní podnikům výrazně snížit reakční doby díky analýze podnikových dat v reálném čase. Jejich zaměstnanci díky ní dokážou přijímat okamžitá a efektivní rozhodnutí.  Efektivita stoupne i díky nabídce předkonfigurovaných funkcí pro lepší uživatelský komfort. Patří mezi ně okamžité vyhledávání v podnikových datech a možnost provádět rozsáhlou interaktivní provozní analýzu.

 
myWAC představil novou plně mobilní verzi svého IS

Společnost myWAC Technologies spustila novou kompletně přepracovanou verzi svého informačního systému. Ten je nyní plně mobilní a multiplatformní, takže nabízí zákazníkům přístup ke všem funkcím včetně ERP, CRM nebo HRM i na tabletech a chytrých telefonech. Dotykovému ovládání se navíc přizpůsobila nejen vnitřní architektura systému, ale především zbrusu nové uživatelské prostředí. Nový myWAC je zároveň dostupný i v cloudu ve formě SaaS (Software as a Service). Klíčovou změnou oproti předchozím verzím systému myWAC je jeho plnohodnotná mobilita a multiplatformnost. Bez problémů tak běží na operačních systémech Windows, OS X a Linux, ale i mobilních iOS a Android. Ke standardním padesáti modulům pro oblast ERP, CRM, HRM a mnoha dalším navíc vývojáři přidali i několik widgetů, např. pro integrovaného e-mailového klienta, kalendář nebo předpověď počasí. Nechybí ani integrovaný e-shop s vylepšeným publikačním systémem.

 
PREMIER chrání firmy před nespolehlivými obchodními partnery

Uživatelé podnikového a informačního a účetního systému PREMIER mají nově k dispozici dvě funkce, které dokáží ohlídat kredibilitu obchodních partnerů. Systém PREMIER automaticky testuje, zdali partner není nespolehlivý plátce DPH. Tyto údaje automaticky eviduje na kartě dané firmy. Přibyla také automatická výstraha ještě před vystavením objednávky nebo faktury. Údaje jsou čerpány při přidávání dokladů na pozadí, systém tak zbytečně nezdržuje zaměstnance při práci. V případě potřeby lze tabuli vypnout v globálních nebo omezujících předvolbách. Nastavit lze i po kolika dnech údaje „zastarají" a bude prováděn nový test. Standardně jsou přednastaveny tři dny.

 
MS Dynamics NAV 2013 je dostupný v lokalizaci pro Slovensko

Informační systém Microsoft Dynamics NAV 2013 je nově k dispozici v jazykovém překladu a legislativní lokalizaci pro Slovensko. Postarala se o to společnost WBI s.r.o., která se zároveň stala jejím certifikovaným dodavatelem.

 
KCT Data pořádá snídaňové semináře se SAP tématikou

Společnost KCT Data nabízí všem uživatelům systému SAP možnost seznámení s různými jeho funkcionalitami velmi nevšední formou. Stačí se zdarma registrovat na některou ze snídaní. Snídaně jsou formou školení o funkcích a nadstavbách SAP pro uživatele z řady oborů – finanční oddělení firem, logistika a distribuce, personální oddělení, či IT oddělení. Účastníci získávají náhled do problematiky díky výkladu odborníků, kteří jsou v KCT Data odpovědní za profesionální vzdělávací programy a jsou také otevřeni diskusi a zodpovídání různých dotazů.

 
Informační systém K2 vystavuje faktury s QR kódem

Společnost K2 atmitec nabízí možnost využít při úhradě faktur vydaných Informačním systémem K2 zjednodušeného zadávání plateb přes QR kódy. V praxi to znamená, že faktury vystavené Informačním systémem K2 obsahují QR kód, který lze pomocí chytrého telefonu načíst do bankovní aplikace a platbu okamžitě odeslat. Odpadá tak nejen složité opisování fakturačních údajů a parametrů, ale také se snižuje počet chybně zadaných plateb. Pravidla pro sdílení platebních údajů v rámci tuzemského platebního styku prostřednictvím QR kódů definuje Standard České bankovní asociace a aktuálně jej již ve svých mobilních aplikacích podporují například Komerční banka či Raiffeisenbank.

 
Definovatelné controllingové výkazy v ERP PREMIER

Společnost PREMIER rozšířila funkci svého ERP systému o možnost tvorby výkazů přímo na míru. Návrhy výkazů práce, projektů a zakázek lze tvořit skrze intuitivního průvodce. Funkci si mohou zakoupit všichni zákazníci PREMIER system s platnou licencí aktuální verze programu X4.2. Komfortní softwarové řešení manažerského účetnictví nabízí neomezené možnosti pro filtrování, analýzu a vyhodnocování účetních dat a ekonomických ukazatelů, například středisko, nákladový nositel, oblast podnikání, oddělení, projekt. Hlavní výhodou je zejména přehledné ovládání prostřednictvím intuitivního průvodce. Vytvoření nového typu výkazu je proto snadné a odpadá tak nutnost kontaktování dodavatele.

 
Microsoft Dynamics AX v nadnárodním koncernu OKIN Group

Na podzim bylo zahájeno řešení implementace Dynamics AX 2009 pro polskou pobočku českého nadnárodního koncernu OKIN Group, který se zabývá facility managementem. Harmonogram je ambiciózní a předpokládá, že by obdobná funkcionalita a procesy jako ve slovenské pobočce OKIN měly fungovat od ledna 2013 i v Polsku. V tuto chvíli je dokončena analýza, vytvoření prostředí specifického pro Polsko a realizuje se detailní parametrizace a nastavení. Zaměstnanci, kteří budou AX používat jsou v Polsku noví, takže bude nutné je nejen vyškolit na užívání a obsluhu IS, ale zároveň připravit správnou dokumentaci z hlediska pracovních postupů, které budou pro pracovníky v Polsku také zcela neznámé. Zaměstnanci Infinity musí při implementaci daleko více spolupracovat s mateřským holdingem a zároveň využít i svých zkušeností se zahraničními projekty a postupy, které v nich využívá.

 
IFS uvádí nové aplikace z řady IFS Touch Apps

IFS uvádí sedm nových aplikací pro smartphony, které jsou součástí řady IFS Touch Apps, a rozšiřují tak seznam aplikací pro Windows Phone a Windows 8. Nové aplikace jsou dostupné přes Google Play Store, Apple App Store a Windows Marketplace. Nabízejí intuitivní mobilní funkce například z oblasti lidských zdrojů, správy vztahů se zákazníky, ad-hoc vykazování, vyhledávání mobilních aplikací, správy vozového parku a služeb podpory společnosti IFS. Po vydání IFS Notify Me, cloudové aplikace pro smartphony určené ke schvalování nákupů, výdajů a faktur, tak společnost IFS rozšiřuje svou nabídku pro smartphony. IFS navíc vydává aplikaci IFS Notify Me pro platformy Windows Phone a Windows 8.

 
Nová verze ERP systému PREMIER

 PREMIER system chystá pro své zákazníky novou verzi svého ERP systému PREMIER s vylepšenou podporou chytrých mobilních telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků. Stejně jako již patnáct let bude i letos zákazníkům nová verze ERP systému PREMIER dostupná začátkem prosince. Nová verze přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic. Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet.

 

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 15 z 28
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP