Exkluzivní partner sekce

Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Česká verze ERP řešení Epicor 9 uvedena na trh
Epicor Software Corporation představil v ČR novou aplikaci pro řízení a plánování podnikových zdrojů Epicor 9. Jedná se o inovativní a přizpůsobivé řešení postavené na nejmodernějších technologiích. Epicor využívá Web 2.0 technologie, a přináší tak uživatelům provázanou a dynamickou spolupráci s ohledem na podnikové procesy. Vysoce přizpůsobivá architektura řešení splňuje požadavky kteréhokoli podniku bez omezení na zeměpisnou polohu, obor působnosti nebo koncová zařízení pro přístup k systému. Páteří řešení Epicor 9 je prostředí Epicor Internet Component Environment (ICE), které propojuje technologie Web 2.0 a Epicor True SOA a přináší do servisně orientované architektury flexibilitu a použitelnost podporující integraci podnikových B2B procesů.
 
RED Online

Řešení na platformě Microsoft Dynamics NAV pro developery

Development ve stavebnictví zaznamenal během hospodářské recese významný pokles, ať už hovoříme o stavbách pro komerční využití, nebo pro rezidenční bydlení. Přesto, nebo právě proto mohou nyní developeři využít tento „oddechový čas“ k automatizaci a zefektivnění stávajících procesů a posílit tak svou konkurenceschopnost pro období oživení poptávky po stavebních projektech. Bohužel se k takovému kroku na trhu nenabízí mnoho softwarových řešení a k tomu ještě na různých úrovních zpracování, kvality i funkčního zaměření. Představme si proto zajímavé oborové řešení s velkými ambicemi na platformě Microsoft Dynamics.
 
ERP Byznys je kompatibilní s Windows 7
Procesem testování kompatibility s nejnovější verzí operačního systému Microsoft Windows 7 úspěšně prošly podnikové informační systémy třídy Byznys od společnosti J.K.R. Testy ověřily kompatibilitu produktů třídy Byznys a společnost J.K.R. získala možnost používat logo „Compatible with Windows 7“. Program získání loga přitom neslouží jen jako potvrzení, že systémy Byznys splňují standardy Microsoftu, ale také poskytuje obchodním partnerům záruku snadného a bezproblémového používání těchto aplikací. Vedle kompatibility s Windows 7 byly dále úspěšně otestovány elektronické faktury vyexportované ve formátu ISDOC, jež je schváleným elektronickým formátem pro faktury i datové schránky, z ERP systému třídy Byznys.
 
ABRA certifikovala řadu produktů ABRA Gx verzi 10.01.01

ABRA Software uvolnila novou verzi svých produktů ABRA G4, G3, G2 a G1. Verze 10.01.01 zahrnuje legislativní změny s účinností od 1. ledna 2010, zejména změny vycházející z tzv. „Janotova úsporného balíčku“. Verze 10.01.01 je pro stávající uživatele ABRY G4, G3, G2 a G1 s předplacenou licenční podporou pro rok 2010 k dispozici zdarma. Instalace této verze je možná pouze z verze 9.03.16. Podrobný popis všech legislativních změn, které mají vliv na produkty ABRA a zároveň jsou zapracovány do produktové řady ABRA ve verzi 10.01.01, je pro stávající uživatele uveden na www.abra.eu.

 
Komunikace v rámci informačního systému ABRA

ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje propracované řešení vzájemné komunikace jednotlivých uživatelů v rámci organizace i navenek. Každá agenda informačního systému, kde je možnost sledovat nějaké aktivity, nabízí aktivování automatických vzkazů. Uživatelé si sami definují pravidla, podle kterých vzkazy přicházejí. Nejčastěji je tato funkčnost využívána pro upozornění na příchozí e-mail od konkrétního klienta, upozornění, že dané zboží bylo naskladněno, nebo že došlo ke schválení objednávky. Je možné nadefinovat upozornění na prakticky jakoukoliv změnu dat v rámci IS.

 
Helios Orange: nejrozšířenější ERP systém na českém trhu

Helios Orange je nejčastěji nasazovaný ERP systém v českých podnicích od deseti do tisíce zaměstnanců. Vyvíjí a dodává jej společnost Asseco Solutions, jednička českého ERP trhu. Helios Orange představuje funkčně vyspělý a uživatelsky přívětivý informační systém, který je schopen pokrýt jak základní, tak i vysoce specializované podnikové procesy. Může se totiž opřít o celou řadu detailně propracovaných oborových řešení. Následující představení věnujeme hlavním technologickým, uživatelským, funkčním a obchodním aspektům tohoto systému.

 
ABRA a FLORES uzavřeli strategickou dohodu o spolupráci

Zástupci společností ABRA Software a FLORES podepsali 15. 12. 2009 strategickou dohodu, jejímž předmětem je spolupráce v oblasti vývoje a prodeje ERP systémů s jasným směřováním do jedné skupiny firem United Software, která nabízí širokou škálu řešení pro celý ERP trh. Spojení společnosti ABRA, a společnosti FLORES (dříve známé jako K2 atmitec syst), která se dlouhodobě profiluje jako výrazně zákaznicky orientovaný dodavatel ERP řešení, přinese zákazníkům obou společností významné výhody především v rozsahu poskytovaných služeb a také ve zlepšení a rozšíření funkcí ERP systémů vyvíjených oběma společnostmi. Obě firmy si zachovají svou právní subjektivitu, své segmenty trhu a budou úzce spolupracovat ve všech oblastech svých činností: ve vývoji, distribuci současných i připravovaných řešení nebo poskytování služeb.

 
Fenix bude od nového roku součástí Asseco Solutions
Na počátku roku 2010 dojde k přesunu produktu Fenix, který byl dosud součástí produktového portfolia Asseco Czech Republic, do jeho dceřiné společnosti Asseco Solutions. Důvodem změny je konsolidace obchodního portfolia v rámci skupiny Asseco Central Europe. Fakticky dojde k převodu části firmy – to znamená, že do Asseco Solutions přejde celá divize Municipality, zahrnující tým produktu Fenix a také produktu eObec. Jediný rozdíl, který zákazníci pocítí, bude administrativní – od nové hlavičky na fakturách, až po adresu dodavatele a jeho telefonní čísla. Se stejnými lidmi, s nimiž byli zvyklí spolupracovat dnes, tak zůstanou v kontaktu i nadále. Společnost Asseco Solutions bude mít po uskutečnění této změny již téměř 500 zaměstnanců, z toho více, než 150 ve vývoji.
 
ERP ABRA nabízí integrovaný plánovač pro spouštění úloh
ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje možnosti v nastavování automatizovaných úloh. Systém má v sobě integrovaný plánovač pro spouštění definovaných úloh. Tyto úlohy lze volit buď z předpřipravených šablon, nebo si správce systému vytvoří svou vlastní unikátní šablonu. Využití je široké, nejčastěji se jedná o úlohy, které je potřeba vykonávat v pravidelných intervalech, například zasílání vybraných reportů, stahování elektronické pošty, zpracování ISDOC dokumentů (elektronická fakturace) nebo generování požadavků na platební příkazy opakovaných plateb. Může jít také o úlohy, které jsou časově náročné, a jejich spouštění je vhodné v době, kdy není informační systém zatížen pracovní špičkou – například spuštění skladové uzávěrky nebo spuštění zálohy dat. Časté také bývá využití pro jednorázové odložené akce, jako zaslání e-mailu po pracovní době s informacemi o stavu skladu a jiné.
 
Nová verze ERP řešení ARBES FEIS
Mezi hlavní novinky podnikového informačního systému ARBES FEIS ve verzi 10.5 patří příchod Portalu a integrace aplikace Leasing do ERP řešení. ARBES Portal představuje internetový/intranetový portál, který bude v budoucnu sestávat ze tří bloků: WebReports, WebApplications a WorkFlow. První fází portálu je modul WebReports, který umožňuje webový přístup k datům spravovaným v informačním systému FEIS či jiných systémech. Na základě administrátorem nastavených práv a pravidel mohou s daty rychle a jednoduše pracovat jak rutinní uživatelé, kteří preferují webový přístup jako praktickou alternativu při integraci aplikací a dat v rámci firemního portálu či při vzdáleném přístupu, tak i zaměstnanci, kteří obvykle nemají potřebu ani kompetenci data v systému FEIS zpracovávat, ale aktuálně potřebují daný výstup pro svou další činnost. Práce s reporty ve webovém prostředí je pro tyto uživatele podstatně jednodušší a ovládání intuitivnější. Typickými příklady jsou účetní a finanční reporty pro management, přehledy o nákladech, majetku, nákupu pro ostatní střediska.
 
ARBES Technologies představil FEIS (M)

Řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností

Společnost ARBES Technologies představila řešení FEIS pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností.Řešení FEIS [M] je možné připravit, nasadit a předat do rutinního provozu během pouhého jednoho měsíce a lze jej provozovat i v režimu SaaS (Software as a Service).FEIS [M] je ekonomický informační systém určený pro potřeby menších a středních firem. Obsahuje veškeré potřebné účetní agendy, controlling, fakturaci, majetek a uživatelský nástroj pro tvorbu sestav a manažerských reportů. Je postaven na bázi robustního produktu ARBES FEIS, který je v současnosti využíván jako hlavní podnikový informační systém u více než stovky českých i zahraničních firem a institucí. FEIS [M] je možné provozovat i jako službu, kdy zákazník platí za pronájem jen měsíční paušál bez jakýchkoliv dalších poplatků, včetně nákladů na implementaci.
 
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 Další > Konec >>

Strana 25 z 28
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP