Exkluzivní partner sekce

Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Informace o dostupnosti zboží prostřednictvím Google Product Search
Společnost Epicor Software představila Epicor Retail Enterprise Selling Google Adapter, který obchodníkům umožňuje rychle a snadno – přímo ve výsledcích vyhledávání – poskytnout potencionálním zákazníkům používajícím službu Google Product Search informace o tom, zda jimi hledané zboží je či není na skladě v prodejnách v blízkém okolí. Obchodníci díky využívání funkcionality sledování okamžité dostupnosti zboží a vyhledávání polohy prodejny získávají pozornost nakupujících. Zároveň dokáží zákazníkům zajistit dostupnost nejžádanějších produktů, což se pozitivně promítá do zvýšených tržeb. Obchodníci využívající Google AdWords mohou navíc nabízet také zvláštní prodejní akce a slevy a poskytnout tak ještě větší relevanci a lákadla, aby zvýšili prodej ve svém obchodě.
 
Epicor oznámil dostupnost nové mobilní aplikace

Společnost Epicor Software oznámila všeobecnou dostupnost nové mobilní aplikace Epicor Mobile Sales Assistant, která poskytuje uživatelům v terénu pohotový přístup ke skladovým zásobám, přesným údajům o cenách a zákaznících a umožňuje jim budovat hlubší obchodní vztahy prostřednictvím okamžité reakce na zákaznické příležitosti. Aplikace je plně integrována s ERP i CRM řešeními Epicor, díky čemuž mohou uživatelé v terénu okamžitě přistupovat i k podrobným informacím o zákaznickém účtu a maximalizovat užitek ze zákaznických objednávek.

 
Byznys Office propojuje Byznys ERP a MS Office 2010

Společnost J.K.R. uvedla na trh novou verzi řešení Byznys Office, určeného k propojení podnikových informačních systémů Byznys ERP a kancelářských aplikací Microsoft Office 2010. Řešení Byznys Office verze 3.1 rozšiřuje možnosti aplikace Microsoft Outlook 2010 o zápis e-mailů, kalendářových záznamů či úkolů do vybrané databáze systému Byznys ERP ve formě Přijaté/Vydané korespondence, kontaktu k obchodnímu partnerovi, kalendářového záznamu nebo úkolu. Byznys Office dále využívá vlastností produktu Microsoft Word 2010 – tzv. placeholderů, s jejichž pomocí lze vytvářet, upravovat a ukládat šablony dokumentů MS Word do systému Byznys ERP stejným způsobem, jako by uživatel pracoval přímo s formulářem v systému.

 
Propojení LOGObox.cz se systémy Money S4 a Money S5
Společnost CÍGLER SOFTWARE realizovala ve svých ERP systémech Money S4 a Money S5 přímé napojení na LOGObox.cz. Každý klient aplikací Money S4 i Money S5 tak automaticky získá ke každému svému firemnímu kontaktu i náhled jeho loga přímo na adresní kartě. Portál LOGObox.cz je otevřená, volně přístupná databáze log firem. Nahraná loga jsou k dispozici k rychlým náhledům pomocí automaticky generovatelné URL adresy pro různé aplikace a služby. Tato služba je nabízena na všech úrovních zdarma.
 
IS K2 verze 132 – všechny aplikace pod jednou střechou

Společnost K2 atmitec představila nové možnosti a funkce Informačního systému K2 verze 132, díky kterým získávají zákazníci maximální svobodu v přístupu ke všem důležitým datům svých firem. Základem inovací ve verzi 132 jsou možnosti vycházející z nového aplikačního serveru IS K2 využívajícího vývojové platformy .NET. Samotná platforma aplikačního serveru umožňuje jednoduché propojení IS K2 s ostatními aplikacemi, které zákazník každodenně používá. Výsledkem je snadné a rychlé sdružení všech aplikací pod jednu „střechu“.

 
Výhody sociálních sítí nově v ERP řešení Epicor

Epicor oznámil novou strategii Enterprise 2.0, která má zákazníkům přinést praktické výhody sociálních technologií v prostředí podnikových aplikací. Firmám, které usilují o efektivní provoz, pomůže Epicor nastartovat růst prostřednictvím inovací nové generace ERP aplikací Epicor 9 v kombinaci s portálovým řešením Microsoft SharePoint 2010. Integrace funkcí sociálních sítí do podnikových aplikací představuje čím dál zásadnější strategii pro zvyšování organizační efektivity a produktivity a využívání znalostí prostřednictvím spolupráce. Nicméně riziko záplavy dat v organizacích, které se vrhnou do světa Enterprise 2.0 bez jasně definovaných podnikových zásad a postupů, ohrožuje efektivitu pracovníků a produktivitu podniku.

 
Workshop K2 atmitec: Nová verze IS K2 v kabátu .NET

Společnost K2 atmitec představila na tradičním setkání svých zákazníků nejen právě uvolněnou verzi Informačního systému K2, ale i řadu zajímavých trendů v oblasti moderních IT řešení, managementu nebo služeb Datového centra K2. Významná část setkání byla věnována předvedení nových funkčností verze 132 vycházejících z možností nového aplikačního serveru IS K2 a vývojové platformy .NET. Samotná platforma aplikačního serveru umožňuje IS K2 jeho jednoduché propojení na ostatní aplikace, které zákazník využívá, a umožňuje tak sdružit veškeré aplikace pod jednu „střechu“. Uživatel IS K2 tak získává možnost svobodného přístupu do systému odkudkoliv s využitím například webového klienta.

 
Představujeme informační systém Money S4

Na stránkách časopisu IT Systems byly již v nedávné minulosti prezentovány výsledky recenze produktů Money S3 i Money S5. Zatímco Money S3 představuje „krabicové“ řešení vhodné pro vedení daňové evidence, účetnictví a ostatních agend především nejmenších společností či podnikatelů, Money S5 byl od začátku vyvíjen jako ERP systém šitý na míru zákazníkům – zejména středním a velkým firmám. Svým zatím posledním produktem na poli informačních systémů, systémem Money S4, se společnost Cígler Software snaží zaplnit mezeru mezi těmito dvěma produkty. Svou pozornost zaměřuje především na společnosti, které chtějí využívat výhod aplikace klient/server umožňující zpracování velkého objemu dat v transakčním režimu, případně možností propojení s dalšími aplikacemi, to vše za vynaložení podstatně menších nákladů než u Money S5. Navíc ze systému S4 lze v případě potřeby snadno přejít na tento vyšší systém a náklady na zavádění informačního systému tak rozložit do delšího časového úseku.

 
Co stojí za úspěšnou implementací ERP?

Úspěšná implementace systému plánování podnikových zdrojů (ERP) je výsledkem spolupráce specializovaných odborníků na straně dodavatele i zákazníka, kde vyžaduje nasazení a kooperaci uživatelů, otevřenost vůči změnám, kvalitní plánování a zkušené vedení. Kromě výběru správného řešení ERP, které splní současné i budoucí potřeby společnosti, je nejdůležitější součástí zavádění podnikového systému plánování a celková správa projektu.

Efektivní metodika implementace ERP je nezbytným předpokladem rychlé a efektivní návratnosti investice (ROI) a obchodního růstu. Pro úspěch implementačního projektu je důležitá koordinace zdrojů, plánování projektu, organizace a vedení týmu, přepracování procesů, řešení problémů, komunikace a další aspekty. Kromě skupiny oborových expertů dodavatele je důležité dát dohromady tým vedoucích pracovníků na úrovni společnosti, který pomůže s vedením implementace. Posláním tohoto týmu je, aby všichni od skladníků až po členy představenstva měli jasno ve své roli při nasazení a následném používání nového systému.

 
Časové plánování a optimalizace pracovní síly v IFS aplikacích

IFS posiluje svou nabídku pro klienty z oblasti služeb a údržby o rozsáhlejší funkce plánování a optimalizace mobilní pracovní síly. Dochází k tomu díky nově získané spolupráci se společností 360 Scheduling, která je specialistou v oboru časového plánování a dlouhodobě pomáhá organizacím zabývajícími se službami v terénu efektivně plánovat čas a optimalizovat zdroje. Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí.

 
IFS se inspiruje v oblasti sociálních médií

Laboratoře IFS se ve snaze zvýšit efektivitu a uživatelskou příjemnost IFS Aplikací nechává inspirovat sociálními aplikacemi, jako je Facebook, Twitter a Skype. Zjednodušení procesu záznamu a sdílení informací v rámci podniku – to jsou hlavní cíle nové koncepce společnosti IFS. Proto jsou nejnovější funkce, které v současné době vyvíjejí Laboratoře IFS, zaměřeny na zlepšování týmové spolupráce a záznam informací do znalostních databází uživatelsky příjemným způsobem. K nejnovějším nástrojům patří IFS WikiHelp, IFS Nástěnka a IFS Komunikátor, díky nimž mohou uživatelé odesílat komentáře, účastnit se diskusí a prohledávat databáze stejně jednoduše jako na Googlu, a to vše v rámci jednotného zabezpečeného prostředí.

 
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 Další > Konec >>

Strana 22 z 28
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP