Středa, 24 Říjen 2012 13:15 |
Společnost JKR připravuje nový ERP systém s pracovním názvem Byznys EVO. Zákazníkům jej začne nabízet v první polovině příštího roku. Od stávajících systémů řady Byznys ERP s označením Win a VR se jejich nástupce EVO odlišuje především ještě vyšší robustností. Je tedy vhodný, jak pro nové, tak stávající uživatele ze segmentu SMB a osloví i velké firmy. V současné době systém Byznys EVO obsahuje moduly, které dohromady tvoří základní okruh účetní podvojného účetnictví. To znamená, že je v Byznysu EVO možné zpracovat základní firemní agendu – účetnictví, pokladna, banka, fakturace, sklad, zakázky atd. Připraven je také tzv. Základní modul, kde jsou společné nabídky, číselníky či přehled DPH. Byznys EVO také umožňuje snadné a rychlé převedení dat ze stávajících řešení typu Byznys ERP.
|
Úterý, 23 Říjen 2012 15:25 |
PREMIER system rozšířil funkčnost svého ERP systému o modul E-agent. Osobní strážce uživatelům nabízí možnost pravidelného zasílání přehledu stavu vnitropodnikových procesů na zadanou e-mailovou adresu. V případě potřeby tak dokáže rychle upozornit na blížící se problém, například ztenčující se stav skladových zásob. Každý ze zaměstnanců firmy využívající ERP systém PREMIER si nyní může snadným způsobem navolit z jaké oblasti podnikového dění chce přehledy dostávat. Nastavení systému je snadné a obejde se bez asistence pracovníka IT. Stejně tak lze zvolit objem zasílaných informací. Ty na e-mail přicházejí v požadovanou dobu. Zaměstnanec se například může nad ranní kávou připravit na základě požadovaných dat na svůj pracovní den nebo pravidelnou poradu. U větších společností lze přehledy zasílat na základě začlenění uživatelů do skupin (například účtárna, sklad, prodej apod.).
|
Čtvrtek, 18 Říjen 2012 16:42 |
V kongresovém centru hotelu Holliday Inn Brno proběhlo ve čtvrtek 20. 9. 2012 již tradiční setkání uživatelů informačního systému KARAT. Konference se konala za účasti vybraných expertů z oblasti IT, jejichž cílem bylo představit novou verzi systému KARAT a také směr, kterým se bude ubírat jeho vývoj v nadcházejících letech. Letošního setkání se zúčastnilo více než 200 uživatelů. Na konferenci byly jako součásti informačního systému KARAT představeny i novinky z oblasti DMS (Document Management System), SMS komunikace a Business Intelligence. Hosté se rovněž dověděli užitečné informace týkající se implementace a užívání KARATu, a to přímo z řad zákazníků systému.
|
Středa, 17 Říjen 2012 09:33 |
aneb Pohled do zákulisí vývoje ERP systému Byznys
Vývoj rozsáhlých podnikových aplikací není o nic jednodušší než jejich nasazení v organizaci. Spíše naopak. Jde o velmi zdlouhavý běh na trati s mnoha překážkami. S mnoha programátory je třeba udržovat miliony řádek kódu, přidávat nové funkce a legislativní požadavky, opravovat objevené chyby a vše odladit tak, aby nová verze softwaru mohla "běžet" u všech, často velmi rozdílných zákazníků. V neposlední řadě musí dodavatel podnikové aplikace sledovat nastupující trendy a pracovat na jejich zahrnutí do systému ještě dříve, než se naplno rozvinou, aby s nimi mohli zákazníci získat co nejdříve konkurenční výhodu.
|
Úterý, 16 Říjen 2012 13:14 |
Moderní způsob, jak seznámit potenciální i začínající uživatele s funkcemi svého ERP systému, zvolila česká společnost PREMIER system. Nad rámec pravidelných workshopů a školení pořádaných v Praze, Ostravě a Plzni zveřejňuje na svých stránkách www.premier.cz také tematické videonávody. Ty zájemcům názornou formou pomáhají zvládnout základní i pokročilé funkce systému. Výhody videoškolení jsou nasnadě. Zaměstnanci, kterým stačí informace ve stručné podobě, ušetří čas za účast na workshopu i finanční prostředky za registraci a za cestovní náklady. Videa se dají mezi zaměstnanci snadno přeposílat a mohou zároveň sloužit jako podklady pro interní zaškolení pracovníků.
|
Pondělí, 15 Říjen 2012 14:38 |
Společnost ARBES Technologies vydala novou verzi informačního systému ARBES FEIS. Kromě rozšíření o tři nové moduly nabízí tato již třináctá verze ERP systému celou řadu užitečných novinek týkajících se zejména oblasti práce s fakturami. Proces schvalování faktury je nově podpořen stavovými diagramy. Ty představují jednodušší alternativu k řízení procesu pomocí workflow. Stavové diagramy řídí nejen přípustné změny stavů faktur, ale také přístupová práva na operace s fakturami, dokážou posílat e-mailová upozornění na nové faktury ke schválení a v neposlední řadě je v systému možné nastavit také automatické provádění operací s fakturou na základě změny jejího stavu. Po schválení je nově možné fakturu přesunout do jiné dokladové řady, díky čemuž lze zcela oddělit tzv. knihu došlých faktur do samostatné řady.
|
Pondělí, 08 Říjen 2012 12:39 |
Společnost PREMIER System, český výrobce stejnojmenného ERP systému, přináší výsledky z úspěšného testování aplikace v OS Windows 8. Jako GOLD partner společnosti Microsoft měla společnost možnost předběžného testování na plné oficiální CZ verzi Windows 8 (32-bitové i 64-bitové). Po řadě testování je tak systém plně optimalizován pro tento operační systém a připraven k nasazení ihned po uvolnění OS Windows 8 na trh.
|
|
|