Úterý, 17 Leden 2012 16:12 |
Jeden z modulů Informačního systému K2 společnosti K2 atmitec – Výroba, doznal během posledního roku značného vylepšení především v oblasti kapacitního plánování. Celou škálu nových výrobních funkcí předvedl vývojový tým společnosti K2 atmitec při představení nové verze systému na říjnovém workshopu. Upgrade kapacitního plánování se zaměřil zejména na dvě oblasti, a to vizuální a funkční. Po vizuální stránce došlo například k barevnému odlišení jednotlivých výrobních stromů, operace i průvodky jsou znázorňovány graficky v čase, v kapacitním plánu jsou přehledně zobrazeny zpožděné požadavky. Plánovač je tak jednoduchým způsobem upozorněn na nutnost přeplánování výroby v případě překročení únosné normy zpoždění.
|
Pondělí, 02 Leden 2012 16:44 |
Společnost K2 atmitec rozšířila svůj informační systém K2 o novou funkčnost – Automatickou sestavu pro snadné vytváření vlastních přehledů. Nová funkčnost dává uživatelům IS K2 možnost svobodné tvorby vlastních sestav. Jednoduchý a uživatelsky přívětivý nástroj představuje aktivní šablonu, kterou lze snadno upravovat podle individuálních požadavků. Automatická sestava byla vyvinuta na základě podnětů ze stran stávajících zákazníků, kteří se v provozu běžně setkávají se situacemi, kdy potřebují rychle a sami bez správce systému vytvořit nějaký report z dat. K často používané možnosti exportu do excelu tak přibývá nástroj pro intuitivní a přímé sestavení reportu v IS K2, respektující aktuální zobrazení konkrétního uživatele. Například to může být obrat z dokladů zákazníka (v konkrétním období), členěný po střediscích a sečtený za jednotlivé kódy zakázek.
|
Čtvrtek, 15 Prosinec 2011 00:00 |
Informační sytémy pro oblast HoReCa
Dnes, kdy jsou samozřejmostí našeho života softwaroví pomocníci nejrůznějšího typu, jako internet, sociální sítě či e-mail, a v oblasti podnikání pak informační systémy, nevyhnuly se informační technologie pochopitelně ani oblasti ubytovacích a stravovacích zařízení. Co to však znamená, když se řekne software pro oblast HoReCa, a jak vybrat ten správný, aby byl opravdu dobrým pomocníkem, a ne noční můrou personálu?
|
Úterý, 29 Listopad 2011 14:38 |
 Minerva ČR oznamuje, že podepsala smlouvu na dodávku a implementaci ERP systému QAD RAPID pro menší podniky ve společnosti JIHLAVAN airplanes. která vyrábí, poskytuje servis a prodává UL/LSA letadla celokovových dolnoplošníků řady Skyleader a provozuje kooperační leteckou výrobu pro Airbus.
|
Pátek, 25 Listopad 2011 14:47 |
QI – společný jmenovatel všech oborových specializací
Žádný obor na trhu se neobejde bez podpory informačního systému. Ať už se jedná o potravinářství, kde se informační technologie využívají v celém výrobním i prodejním procesu, nebo o letecký průmysl. Je však možné využít i v takto odlišných oblastech jeden informační systém?
|
Čtvrtek, 24 Listopad 2011 09:40 |
Společnost Infor ve středu představila novou generaci podnikového softwaru Infor10. Podle společnosti se vyznačuje větší uživatelskou přívětivostí pro běžné podnikové pracovníky a kompletním portfoliem odvětvově-specifických softwarových aplikací. Podle Jeana Pommela, vicepresidenta společnosti pro partnerské aktivitu v EMEA regionu, je generace produktů Infor10 součástí nové strategie společnosti, která se chce od produktového zaměření přesunout k specializaci pro jednotlivá odvětví. Toho chce Infor dosáhnou mimo jiné rozšiřováním sítě svých distribučních partnerů zaměřených na konkrétní odvětví. V této souvislosti Infor blíže představil i nový program podpory partnerské sítě Infor Partner Network, který spustil již v červnu.
|
Úterý, 15 Listopad 2011 16:51 |
Společnost K2 atmitec ve spolupráci s partnerskou společností ABIS Czech představila novinku v oblasti bezdrátového řízení skladů. Jde o hybridního klienta, který v sobě snoubí výhody obou tradičních řešení, tedy online i offline řešení. Tradiční online řešení je realizováno prostřednictvím Wi-Fi a terminálových služeb (vzdálená plocha) a jeho výhodou je okamžité zobrazení dokladů či provedení změny. U tradičního offline řešení se doklady naopak načítají dávkově do mobilního terminálu v základové stanici, a není zde tedy nutné jakékoliv mobilní připojení. Hybridní klient ABIS WMS nabízí naprostou svobodu pohybu, nezávislost na fyzickém, geografickém i vnitřním uspořádání skladu a nezávislost na typu a dostupnosti připojení. Efektivita řešení spočívá v tom, že zaměstnanec skladu pracuje zpravidla formou online (má k dispozici mobilní síť nebo Wi-Fi). Jakmile se však dostane do oblasti bez dostupnosti připojení, vyřizuje svou stanovenou frontu práce formou offline.
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další > Konec >>
|
Strana 29 z 43 |