Čtvrtek, 15 Březen 2012 14:27 |
 K funkčnostem Informačního systému K2 přibyla v letošním roce správa zásilkových služeb, která umožní uživatelům sledovat a evidovat firemní zásilky. Řešení je součástí modulu Marketing, a má tak přímou vazbu na dodavatele či odběratele. Správa zásilkových služeb přináší zákazníkům například přehled o obsahu konkrétního balíku, možnost plánování a objednávání svozů, sledování historie stavu zásilek atd. Zároveň mohou uživatelé vytvářet zásilky přímo z dokladů prodeje, kontrolovat je před odesláním, tisknout štítky pro dopravce či zasílat informace svým zákazníkům. Postup při práci se zásilkami je velmi jednoduchý a intuitivní, zásilku stačí vytvořit, potvrdit její zabalení, označit ji, přiřadit do svozu a dále podle potřeby kontrolovat. Samozřejmostí je i odeslání seznamu balíků prostřednictvím webové služby a e-mailů.
|
Pátek, 24 Únor 2012 14:01 |
Společnost K2 atmitec uvolnila nový modul Mezd. Inovativní řešení umožňuje změnu legislativy pomocí importu servisního balíčku, a to bez nutnosti reinstalace. Přidanou hodnotou pro mzdové účetní je například rychlé zpracování zaměstnaneckých dokladů, hromadné zadávání mzdových složek, zadávání údajů do budoucích period nebo možnost zvolit si pracovní poměr, ve kterém má probíhat srážení daně a další. Významnou změnou prošel také modul Účetnictví, ve kterém bylo upraveno účtování v cizích měnách, díky čemuž IS K2 umožňuje pohled na cizí měny přímo v hlavní knize a ekonomických analýzách. Dále byla přepracována Hlavní kniha, kde došlo k výraznému zrychlení načítání záznamů a ke změně vyhodnocování účetnictví, které je nyní prováděno napříč všemi 7 osami (středisko, referent, zákazník a jiné). Současně byla upravena funkce účetní závěrky - různé účty lze uzavřít s ohledem na různé osy (např. některé účty na kód zakázky, jiné na zákazníka) a uzávěrka proběhne pro všechny měny, ve kterých bylo účtováno. Po uzávěrce nelze dělat změny v uzavřeném období, ale je třeba použít funkci Zrušení účetní závěrky.
|
Středa, 22 Únor 2012 17:05 |
 Svoji pozici mezi dodavateli systémů pro výrobní podniky posiluje společnost Asseco Solutions producent řady podnikových informačních systémů Helios. V únoru 2012 převzalo Asseco kompletní tým pracovníků společnosti ARCON Technology a současně nabyla veškerá práva k systémům pro oblast výroby - SAFÍR a SAFÍR Plus, původním produktům ARCONu. Už nyní jsou moduly pro přípravu a řízení výrobních činností integrovanou součástí několika systémů z řady Helios (Green, Orange a Spin). Nyní se však tato rodina informačních systémů rozrostla o kompletní systém pro řízení výrobního podniku.
|
Středa, 15 Únor 2012 08:47 |
Po spuštění webového klienta Informačního systému K2 - IS K2 4WEB, který byl představen na podzim loňského roku, chystá společnost K2 atmitec uvést na trh další významnou inovaci svého produktu. Konkrétně se jedná o řešení zmíněného ERP systému pro mobilní technologie. První z řady funkcionalit IS K2 pro mobilní zařízení jsou notifikace, tedy systém upozornění na uživatelem definované akce. Uživatelé si v rámci notifikace mohou zaregistrovat zařízení, kde chtějí mít tuto funkci aktivní (plný klient, mobilní zařízení, webový klient nebo e-mail), a následně si vybrat z vyjmenovaného typu akcí ty, které jsou pro ně podstatné (potvrzení, vytvoření, storno atd.). U mobilních zařízení je používána notifikace typu push, kdy je informace o změně zasílána automaticky.
|
Pondělí, 23 Leden 2012 14:38 |
Společnost Oracle uvádí novou verzi nástrojů JD Edwards EnterpriseOne Tools. Oracle JD Edwards EnterpriseOne je komplexní ERP systém, tedy sada integrovaných podnikových aplikací. Nástroje JD Edwards EnterpriseOne Tools pomáhají zákazníkům maximalizovat hodnotu tohoto ERP systému – jde o komplexní sadu pro optimalizaci instalací, aktualizací a správy softwaru. Nástroje JD Edwards EnterpriseOne Tools se dají škálovat a používat nezávisle na platformě. Představují zabezpečenou a výkonnou platformu pro aplikační moduly, podporují a zefektivňují infrastrukturu technologií společnosti Oracle i jiných dodavatelů. S nástroji JD Edwards EnterpriseOne Tools interagují všichni uživatelé tohoto ERP systému při pokládaní dotazů, tvorbě reportů i provádění transakcí. Nová verze proto představuje přínos nejen pro správce, ale pro všechny uživatele systému.
|
Neděle, 22 Leden 2012 20:58 |
V říjnu tohoto roku společnosti Infinity zahájila provoz infrastrukturního hostingu ERP Microsoft Dynamics AX pro českou pobočku jednoho z celosvětových hráčů na poli vývoje, výroby a distribuce elektrotechnických přístrojů a komponentů, firmu NOARK Electric Europe. Zapracování požadovaných procesních úprav a navazujících programových úprav ve standardní nakonfigurované verzi aplikace MS Dynamics AX 2009 probíhá postupně, za plného ostrého provozu. Současně byla v prosinci instalace rozšířena o první zahraniční dceřinou společnost NOARK v Rumunsku. V současnosti probíhají jednání o rozšíření systému v polské pobočce. Pro podporu obchodních procesů bude společnost využívat funkcionalitu MS Dynamics AX 2009 „Intercompany“. Zástupci české pobočky NOARK počítají v dalších měsících s nárůstem počtu vlastních uživatelů a rozšířením podpory ze strany Zákaznického centra Infinity.
|
Středa, 18 Leden 2012 13:25 |
Tento týden byla představena první mobilní aplikace pro ERP/CRM systém Altus Vario s názvem Vario Agent. Řešení je postaveno pro platformu Android a uživatelům systému Altus Vario 11 a 12 nabízí funkce „mobilní kanceláře“. Ti tak mohou využít mobilní platformy pro vyhledávání a správu kontaktů v adresáři podnikového informačního systému. Aplikace je navržena s ohledem na potřeby manažerů, obchodníků na cestách a servisních techniků. Vario Agent umožňuje například vyhledávat v rejstříku ekonomických subjektů ARES MFČR a zakládat je jako kontakty do CRM systému. Mezi jeho další funkce patří vyhledávání v datech systému, ceníky, informace o skladových zásobách a reporting.
|
|
|