Software pro spokojenost našich hostů
Informační sytémy pro oblast HoReCa
Dnes, kdy jsou samozřejmostí našeho života softwaroví pomocníci nejrůznějšího typu, jako internet, sociální sítě či e-mail, a v oblasti podnikání pak informační systémy, nevyhnuly se informační technologie pochopitelně ani oblasti ubytovacích a stravovacích zařízení. Co to však znamená, když se řekne software pro oblast HoReCa, a jak vybrat ten správný, aby byl opravdu dobrým pomocníkem, a ne noční můrou personálu?
|
Minerva ČR bude implementovat ERP systém QAD v letecké výrobě
Minerva ČR oznamuje, že podepsala smlouvu na dodávku a implementaci ERP systému QAD RAPID pro menší podniky ve společnosti JIHLAVAN airplanes. která vyrábí, poskytuje servis a prodává UL/LSA letadla celokovových dolnoplošníků řady Skyleader a provozuje kooperační leteckou výrobu pro Airbus.
|
Software pro výrobu letadel i salámů
QI – společný jmenovatel všech oborových specializací
Žádný obor na trhu se neobejde bez podpory informačního systému. Ať už se jedná o potravinářství, kde se informační technologie využívají v celém výrobním i prodejním procesu, nebo o letecký průmysl. Je však možné využít i v takto odlišných oblastech jeden informační systém?
|
Infor uvedl novou generaci podnikového softwaru Infor10
Společnost Infor ve středu představila novou generaci podnikového softwaru Infor10. Podle společnosti se vyznačuje větší uživatelskou přívětivostí pro běžné podnikové pracovníky a kompletním portfoliem odvětvově-specifických softwarových aplikací. Podle Jeana Pommela, vicepresidenta společnosti pro partnerské aktivitu v EMEA regionu, je generace produktů Infor10 součástí nové strategie společnosti, která se chce od produktového zaměření přesunout k specializaci pro jednotlivá odvětví. Toho chce Infor dosáhnou mimo jiné rozšiřováním sítě svých distribučních partnerů zaměřených na konkrétní odvětví. V této souvislosti Infor blíže představil i nový program podpory partnerské sítě Infor Partner Network, který spustil již v červnu.
|
Informační systém K2 využívá hybridní bezdrátové řízení skladů
Společnost K2 atmitec ve spolupráci s partnerskou společností ABIS Czech představila novinku v oblasti bezdrátového řízení skladů. Jde o hybridního klienta, který v sobě snoubí výhody obou tradičních řešení, tedy online i offline řešení. Tradiční online řešení je realizováno prostřednictvím Wi-Fi a terminálových služeb (vzdálená plocha) a jeho výhodou je okamžité zobrazení dokladů či provedení změny. U tradičního offline řešení se doklady naopak načítají dávkově do mobilního terminálu v základové stanici, a není zde tedy nutné jakékoliv mobilní připojení. Hybridní klient ABIS WMS nabízí naprostou svobodu pohybu, nezávislost na fyzickém, geografickém i vnitřním uspořádání skladu a nezávislost na typu a dostupnosti připojení. Efektivita řešení spočívá v tom, že zaměstnanec skladu pracuje zpravidla formou online (má k dispozici mobilní síť nebo Wi-Fi). Jakmile se však dostane do oblasti bez dostupnosti připojení, vyřizuje svou stanovenou frontu práce formou offline.
|
K2 atmitec představila ERP řešení pro webové prohlížeče
Ve dnech 12. - 13. října 2011 se v kongresovém sálu a přilehlých salóncích hotelu Holiday Inn Brno uskutečnil pravidelný workshop společnosti K2 atmitec. Nejvýznamnější novinkou letošního K2 workshopu bylo představení nové generace Informačního systému K2 s přívlastkem 4WEB, která je určena pro internetové prohlížeče. Uživatelé Informačního systému K2 tak již nebudou vázáni na svou kancelář či notebook, ale mohou se k důležitým datům dostat z jakéhokoli počítače. Vše, co k tomu potřebují, je připojení k internetu a libovolný moderní internetový prohlížeč. Přímo na workshopu byla naživo představena první část, a sice CRM řešení. Ostatní části systému budou následovat dle požadavků a potřeb zákazníků.
|
Hledáte informační systém pro výrobu?
Dialog 3000S je u uživatelů známý jako podnikový informační systém pro výrobní podniky. Jeho výrobní část dokáže pokrýt skutečné potřeby a požadavky na řízení výroby, které přicházejí od výrobních firem hledajících nástroj pro řízení a kontrolu výrobních procesů. Tyto mechanismy v informačním systému Dialog nejsou uvedeny jen náznakem, ale skutečně fungují a pracují podle zvolených algoritmů. Toto naše tvrzení dokazuje také dále v článku uvedená reference zákazníka, který systém implementoval právě z důvodu potřeb rozvoje své výroby, nad kterou potřeboval získat průběžnou kontrolu.
|
Infor uvádí novou generaci podnikového softwaru Infor10
Společnost Infor ohlásila Infor10, novou generaci podnikového softwaru, vyznačující se větší uživatelskou přívětivostí pro běžné podnikové pracovníky a kompletním portfoliem odvětvově-specifických softwarových aplikací. Srdcem Infor10 je technologie Infor10 ION Suite. Komponenty ION propojují a integrují aplikace Infor a aplikace třetích stran a ukládají informace v běžném formátu a úložištích. ION umožňuje, aby informace, které proudí mezi aplikacemi, analytickými nástroji a sociálními médii, byly dostupné uživatelům z jejich desktopů, notebooků a mobilních zařízení. Na rozdíl od konvenčního middlewaru není odlehčená ION technologie umístěna v horní vrstvě nad existujícími aplikacemi, ale integrována přímo v nich. Výsledkem je rychlejší, jednodušší a spolehlivější integrace.
|
Oracle JD Edwards EnterpriseOne
Chytré řešení pro řízení všech podnikových procesů
Pokud chce podnik udržet svoji konkurenční výhodu a být významným hráčem v oboru, znamená to neustálé organizační změny prostřednictvím zefektivnění podnikových procesů, reorganizace a restrukturalizace. Definice, naplánování a realizace těchto aktivit je extrémně složité samo o sobě a v dnešní době prakticky neproveditelné s podporou informačních systémů, které jsou neflexibilní, obtížně implementovatelné, udržovatelné a zbytečně nákladné. Bez kvalitního informačního zázemí prostě moderní společnost fungovat nebude!
|
Infor ohlašuje InForce – novou generaci ERP a marketingových aplikací
Společnosti Infor a salesforce.com, společnost poskytující služby podnikového cloud computingu, oznámily, že Infor bude dodávat tři aplikace postavené na Force.com, sociálně podnikové platformě společnosti salesforce.com. Tyto tři aplikace nazvané InForce zpřístupní výkonnost back-office systémů do front-office aplikací a prostřednictvím vytvoření sociální organizace také pomohou zákazníkům k lepší spolupráci a podnikovému růstu. Prostřednictvím tohoto partnerství Infor vyvine a bude dodávat InForce Everywhere, nativní Force.com aplikaci, která sbírá ERP data pro aplikaci SalesForce; dále InForce Order Management, aplikaci pro řízení poptávek, objednávek a nabídek; a aplikaci InForce Marketing, která posiluje řešení Infor CRM Epiphany v oblasti technologie automatizace globálních marketingových procesů – vše postavené na platformě Force.com. Infor bude na Force.com vyvíjet i další aplikace.
|
Čtvrtá generace informačního systému K2 míří na web
Společnost K2 atmitec představí svým partnerům a zákazníkům na každoroční akci s názvem Workshop IS K2 nejen novinky týkající se aktuální verze IS K2, ale i úplně novou verzi Informačního systému K2. Horkou novinkou bude předvedení reálného fungování některých funkčností z nové generace systému IS K2 označené jako IS K2 v. 4. Půjde zejména o předvedení marketingového modulu. Moduly verze 4 jsou navrženy pro použití ve webovém prohlížeči, mají kompletně nový facelift, jsou uživatelsky přívětivější a byly přizpůsobeny k využití celé palety možností, které informačním systémům poskytují dnešní technologie virtualizace a cloudu. Nová generace IS K2 tak plně odpovídá 4D filozofii společnosti K2 atmitec a naplňuje vizi o budoucnosti komplexního ICT řešení.
|
|
|