Středa, 25 Listopad 2009 15:28 |
 Mezi hlavní novinky podnikového informačního systému ARBES FEIS ve verzi 10.5 patří příchod Portalu a integrace aplikace Leasing do ERP řešení. ARBES Portal představuje internetový/intranetový portál, který bude v budoucnu sestávat ze tří bloků: WebReports, WebApplications a WorkFlow. První fází portálu je modul WebReports, který umožňuje webový přístup k datům spravovaným v informačním systému FEIS či jiných systémech. Na základě administrátorem nastavených práv a pravidel mohou s daty rychle a jednoduše pracovat jak rutinní uživatelé, kteří preferují webový přístup jako praktickou alternativu při integraci aplikací a dat v rámci firemního portálu či při vzdáleném přístupu, tak i zaměstnanci, kteří obvykle nemají potřebu ani kompetenci data v systému FEIS zpracovávat, ale aktuálně potřebují daný výstup pro svou další činnost. Práce s reporty ve webovém prostředí je pro tyto uživatele podstatně jednodušší a ovládání intuitivnější. Typickými příklady jsou účetní a finanční reporty pro management, přehledy o nákladech, majetku, nákupu pro ostatní střediska.
|
Středa, 11 Listopad 2009 19:15 |
Řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností
 Společnost ARBES Technologies představila řešení FEIS pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností.Řešení FEIS [M] je možné připravit, nasadit a předat do rutinního provozu během pouhého jednoho měsíce a lze jej provozovat i v režimu SaaS (Software as a Service).FEIS [M] je ekonomický informační systém určený pro potřeby menších a středních firem. Obsahuje veškeré potřebné účetní agendy, controlling, fakturaci, majetek a uživatelský nástroj pro tvorbu sestav a manažerských reportů. Je postaven na bázi robustního produktu ARBES FEIS, který je v současnosti využíván jako hlavní podnikový informační systém u více než stovky českých i zahraničních firem a institucí. FEIS [M] je možné provozovat i jako službu, kdy zákazník platí za pronájem jen měsíční paušál bez jakýchkoliv dalších poplatků, včetně nákladů na implementaci.
|
Pondělí, 26 Říjen 2009 17:48 |
Společnost ABRA Software uvolnila do prodeje novou verzi ERP ABRA s označením 9.03.16. Nových verzí se dočkala celá produktová řada ABRA G4, G3, G2 a G1. Verze 9.03.16 byla řádně otestována a dostala tak certifikát k prodeji. Testy také ověřily kompatibilitu celé produktové řady s nejnovějším operačním systémem společnosti Microsoft, Windows 7. ABRA byla v nové verzi obohacena zejména o softwarové nástroje, které vedou ke zvýšení profitability pracovních úkonů a zkrácení jejich časů. Výrazné posílení obchodních aktivit přichází s novou agendou Přehled aktivit, která v modulu CRM přehledně zobrazuje stav dokončenosti rozpracovaných aktivit, kroky jednotlivých procesů a pravděpodobnost jejich úspěchu.
|
Čtvrtek, 22 Říjen 2009 11:48 |
Informační systémy Money S5 a Money S4 od společnosti Cígler Software, určené středním a větším společnostem, získaly finální certifikaci Compatible with Windows 7. Přizpůsobení distribuční verzi nejnovějšího operačního systému rodiny Windows předcházel dlouhý a pečlivý vývoj, jehož výsledkem je také plná kompatibilita i s předchozími verzemi Windows. Certifikace na novou verzi Windows 7 neznamená jen to, že programy budou pod tímto operačním systémem fungovat. Certifikační testy společnosti Microsoft jsou také zárukou kvality, stability a pečlivého vývoje jednotlivých programů.
|
Pondělí, 19 Říjen 2009 15:53 |
specialista na plánování zakázkové výroby
 Infor ERP SyteLine je součástí produktového portfolia společnosti Infor Global Solutions, světové trojky na trhu ERP systémů. Systém samotný patří rovněž mezi světovou špičku. Aktuální studie agentury Gartner zaměřená na ERP systémy pro segment středně velkých podniků jej řadí mezi vyzyvatele, tedy výše než celou řadu proslulejších konkurentů. K silným stránkám SyteLine patří modifikovatelnost, která vychází z jeho architektury vycházející z platformy Microsoft .NET, a široké spektrum funkcionality určené pro průmyslové podniky. Po úvodní charakteristice tohoto zajímavého řešení se proto zaměříme na jeho možnosti v oblasti plánování a řízení výroby, jejichž podrobný popis nejlépe ukáže hloubku funkcionality a jejího využití.
|
Pátek, 16 Říjen 2009 18:01 |
Společnost K2 atmitec oznámila úspěšné zakončení procesu certifikace informačního systému K2 pro operační systém Windows 7. Operační systém Windows 7 tak rozšiřuje rodinu operačních systémů, které jsou přímo podporovány Informačním systémem K2. Od 19. 10. 2009 mají všichni uživatelé a zákazníci IS K2 možnost v rámci poskytování servisních služeb ze strany výrobce a oprávněných partnerských společností, získat verzi IS K2 podporující nejnovější operační systém z produkce společnosti Microsoft ještě před jeho oficiálním vydáním.
|
Středa, 30 Září 2009 18:10 |
 Společnost KARAT Software se zapojila do projektu Money Dnes, bezplatné aplikace pro populární iPhone a iPod Touch. Money Dnes tak nyní nabízí nejen aktuální data z různých rejstříků, ale je možno jej on-line propojit také s podnikovým informačním systémem KARAT. Money Dnes je pomocníkem účetních a daňových poradců, obchodníků, manažerů a všech dalších, pro které je důležité mít okamžitý přístup k legislativním a účetním informacím a datům z podnikového informačního systému.
|
|
|