Středa, 27 Říjen 2010 13:40 |
Na stránkách časopisu IT Systems byly již v nedávné minulosti prezentovány výsledky recenze produktů Money S3 i Money S5. Zatímco Money S3 představuje „krabicové“ řešení vhodné pro vedení daňové evidence, účetnictví a ostatních agend především nejmenších společností či podnikatelů, Money S5 byl od začátku vyvíjen jako ERP systém šitý na míru zákazníkům – zejména středním a velkým firmám. Svým zatím posledním produktem na poli informačních systémů, systémem Money S4, se společnost Cígler Software snaží zaplnit mezeru mezi těmito dvěma produkty. Svou pozornost zaměřuje především na společnosti, které chtějí využívat výhod aplikace klient/server umožňující zpracování velkého objemu dat v transakčním režimu, případně možností propojení s dalšími aplikacemi, to vše za vynaložení podstatně menších nákladů než u Money S5. Navíc ze systému S4 lze v případě potřeby snadno přejít na tento vyšší systém a náklady na zavádění informačního systému tak rozložit do delšího časového úseku.
|
Středa, 27 Říjen 2010 11:28 |
Úspěšná implementace systému plánování podnikových zdrojů (ERP) je výsledkem spolupráce specializovaných odborníků na straně dodavatele i zákazníka, kde vyžaduje nasazení a kooperaci uživatelů, otevřenost vůči změnám, kvalitní plánování a zkušené vedení. Kromě výběru správného řešení ERP, které splní současné i budoucí potřeby společnosti, je nejdůležitější součástí zavádění podnikového systému plánování a celková správa projektu.
Efektivní metodika implementace ERP je nezbytným předpokladem rychlé a efektivní návratnosti investice (ROI) a obchodního růstu. Pro úspěch implementačního projektu je důležitá koordinace zdrojů, plánování projektu, organizace a vedení týmu, přepracování procesů, řešení problémů, komunikace a další aspekty. Kromě skupiny oborových expertů dodavatele je důležité dát dohromady tým vedoucích pracovníků na úrovni společnosti, který pomůže s vedením implementace. Posláním tohoto týmu je, aby všichni od skladníků až po členy představenstva měli jasno ve své roli při nasazení a následném používání nového systému.
|
Úterý, 26 Říjen 2010 14:45 |
IFS posiluje svou nabídku pro klienty z oblasti služeb a údržby o rozsáhlejší funkce plánování a optimalizace mobilní pracovní síly. Dochází k tomu díky nově získané spolupráci se společností 360 Scheduling, která je specialistou v oboru časového plánování a dlouhodobě pomáhá organizacím zabývajícími se službami v terénu efektivně plánovat čas a optimalizovat zdroje. Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí.
|
Úterý, 19 Říjen 2010 12:21 |
Laboratoře IFS se ve snaze zvýšit efektivitu a uživatelskou příjemnost IFS Aplikací nechává inspirovat sociálními aplikacemi, jako je Facebook, Twitter a Skype. Zjednodušení procesu záznamu a sdílení informací v rámci podniku – to jsou hlavní cíle nové koncepce společnosti IFS. Proto jsou nejnovější funkce, které v současné době vyvíjejí Laboratoře IFS, zaměřeny na zlepšování týmové spolupráce a záznam informací do znalostních databází uživatelsky příjemným způsobem. K nejnovějším nástrojům patří IFS WikiHelp, IFS Nástěnka a IFS Komunikátor, díky nimž mohou uživatelé odesílat komentáře, účastnit se diskusí a prohledávat databáze stejně jednoduše jako na Googlu, a to vše v rámci jednotného zabezpečeného prostředí.
|
Pondělí, 18 Říjen 2010 18:27 |
 Společnost J.K.R., dodavatel podnikových informačních systémů ERP, zvýšila ve 3. čtvrtletí letošního roku meziročně tržby o 11 procent. Na dobrém finančním výsledku se projevilo zaměření na péči o stávající uživatele a promyšlenější řízení obchodních aktivit. Společnost J.K.R. v roce 2009 utržila 76 milionů korun a upevnila svoji pozici dodavatele ERP řešení pro střední a větší organizace. Na příznivém hospodářském výsledku se v loňském roce nejvíce podílel právě segment středních a větších organizací, což reflektuje dlouhodobý strategický záměr. |
Čtvrtek, 07 Říjen 2010 13:28 |
Portál obchodních informací CRIBIS.cz, poskytující informační služby podnikatelům a firmám k prověření obchodních partnerů, a společnost CÍGLER SOFTWARE, výrobce účetních a ekonomických systémů, uzavřely rámcovou smlouvu o spolupráci. Prvním výsledkem je aktualizovaná verze účetního programu Money S3 obohacená o indikátor SEMAFOR CRIBIS. Díky němu se uživatelům přímo v adresáři u jednotlivých záznamů objeví zdarma okamžitě dostupná informace o finančním zdraví jejich obchodních partnerů. Nová služba bude pro uživatele programu Money S3 dostupná během října v rámci standardního upgradu programu. Podobnou spolupráci připravuje CRIBIS.cz i s dalšími dodavateli účetních a ekonomických systémů, typu ERP či CRM. Provozovatelem portálu CRIBIS.cz je společnost CCB – Czech Credit Bureau.
|
Čtvrtek, 07 Říjen 2010 13:18 |
Společnost Arbes uvádí novou verzi ERP systému ARBES FEIS 11. Systém ARBES FEIS 11 nově podporuje elektronickou výměnu faktur a daňových dokladů s jinými systémy podporujícími formát ISDOC. Modul ISDOC, jež je nyní standardní součástí všech instalací, slouží k importu dokladů ze souborů ISDOC do informačního systému. Velkým přínosem ISDOC je zkrácení doručení faktury z několika dní na pár vteřin – značně se tak urychlí mezifiremní platební styk. Zároveň dojde k omezení nadbytečných manuálních činností, jako je tisk faktur, jejich posílání a zanášení do ERP. Firmy by kromě toho měly ušetřit také za tisk a posílání klasickou poštou. V neposlední řadě je třeba zdůraznit rovněž jistotu doručení – odběratel už nebude moci dny a týdny dokola tvrdit, že fakturu neobdržel.
|
|
|