Pátek, 12 Únor 2010 17:33 |
 Procesem testování kompatibility s nejnovější verzí operačního systému Microsoft Windows 7 úspěšně prošly podnikové informační systémy třídy Byznys od společnosti J.K.R. Testy ověřily kompatibilitu produktů třídy Byznys a společnost J.K.R. získala možnost používat logo „Compatible with Windows 7“. Program získání loga přitom neslouží jen jako potvrzení, že systémy Byznys splňují standardy Microsoftu, ale také poskytuje obchodním partnerům záruku snadného a bezproblémového používání těchto aplikací. Vedle kompatibility s Windows 7 byly dále úspěšně otestovány elektronické faktury vyexportované ve formátu ISDOC, jež je schváleným elektronickým formátem pro faktury i datové schránky, z ERP systému třídy Byznys. |
Pondělí, 28 Prosinec 2009 15:50 |
ABRA Software uvolnila novou verzi svých produktů ABRA G4, G3, G2 a G1. Verze 10.01.01 zahrnuje legislativní změny s účinností od 1. ledna 2010, zejména změny vycházející z tzv. „Janotova úsporného balíčku“. Verze 10.01.01 je pro stávající uživatele ABRY G4, G3, G2 a G1 s předplacenou licenční podporou pro rok 2010 k dispozici zdarma. Instalace této verze je možná pouze z verze 9.03.16. Podrobný popis všech legislativních změn, které mají vliv na produkty ABRA a zároveň jsou zapracovány do produktové řady ABRA ve verzi 10.01.01, je pro stávající uživatele uveden na www.abra.eu.
|
Pondělí, 21 Prosinec 2009 18:04 |

ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje propracované řešení vzájemné komunikace jednotlivých uživatelů v rámci organizace i navenek. Každá agenda informačního systému, kde je možnost sledovat nějaké aktivity, nabízí aktivování automatických vzkazů. Uživatelé si sami definují pravidla, podle kterých vzkazy přicházejí. Nejčastěji je tato funkčnost využívána pro upozornění na příchozí e-mail od konkrétního klienta, upozornění, že dané zboží bylo naskladněno, nebo že došlo ke schválení objednávky. Je možné nadefinovat upozornění na prakticky jakoukoliv změnu dat v rámci IS.
|
Pondělí, 21 Prosinec 2009 15:38 |
Helios Orange je nejčastěji nasazovaný ERP systém v českých podnicích od deseti do tisíce zaměstnanců. Vyvíjí a dodává jej společnost Asseco Solutions, jednička českého ERP trhu. Helios Orange představuje funkčně vyspělý a uživatelsky přívětivý informační systém, který je schopen pokrýt jak základní, tak i vysoce specializované podnikové procesy. Může se totiž opřít o celou řadu detailně propracovaných oborových řešení. Následující představení věnujeme hlavním technologickým, uživatelským, funkčním a obchodním aspektům tohoto systému.
|
Úterý, 15 Prosinec 2009 17:39 |
Zástupci společností ABRA Software a FLORES podepsali 15. 12. 2009 strategickou dohodu, jejímž předmětem je spolupráce v oblasti vývoje a prodeje ERP systémů s jasným směřováním do jedné skupiny firem United Software, která nabízí širokou škálu řešení pro celý ERP trh. Spojení společnosti ABRA, a společnosti FLORES (dříve známé jako K2 atmitec syst), která se dlouhodobě profiluje jako výrazně zákaznicky orientovaný dodavatel ERP řešení, přinese zákazníkům obou společností významné výhody především v rozsahu poskytovaných služeb a také ve zlepšení a rozšíření funkcí ERP systémů vyvíjených oběma společnostmi. Obě firmy si zachovají svou právní subjektivitu, své segmenty trhu a budou úzce spolupracovat ve všech oblastech svých činností: ve vývoji, distribuci současných i připravovaných řešení nebo poskytování služeb.
|
Čtvrtek, 10 Prosinec 2009 19:06 |
 Na počátku roku 2010 dojde k přesunu produktu Fenix, který byl dosud součástí produktového portfolia Asseco Czech Republic, do jeho dceřiné společnosti Asseco Solutions. Důvodem změny je konsolidace obchodního portfolia v rámci skupiny Asseco Central Europe. Fakticky dojde k převodu části firmy – to znamená, že do Asseco Solutions přejde celá divize Municipality, zahrnující tým produktu Fenix a také produktu eObec. Jediný rozdíl, který zákazníci pocítí, bude administrativní – od nové hlavičky na fakturách, až po adresu dodavatele a jeho telefonní čísla. Se stejnými lidmi, s nimiž byli zvyklí spolupracovat dnes, tak zůstanou v kontaktu i nadále. Společnost Asseco Solutions bude mít po uskutečnění této změny již téměř 500 zaměstnanců, z toho více, než 150 ve vývoji. |
Úterý, 01 Prosinec 2009 14:27 |
 ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje možnosti v nastavování automatizovaných úloh. Systém má v sobě integrovaný plánovač pro spouštění definovaných úloh. Tyto úlohy lze volit buď z předpřipravených šablon, nebo si správce systému vytvoří svou vlastní unikátní šablonu. Využití je široké, nejčastěji se jedná o úlohy, které je potřeba vykonávat v pravidelných intervalech, například zasílání vybraných reportů, stahování elektronické pošty, zpracování ISDOC dokumentů (elektronická fakturace) nebo generování požadavků na platební příkazy opakovaných plateb. Může jít také o úlohy, které jsou časově náročné, a jejich spouštění je vhodné v době, kdy není informační systém zatížen pracovní špičkou – například spuštění skladové uzávěrky nebo spuštění zálohy dat. Časté také bývá využití pro jednorázové odložené akce, jako zaslání e-mailu po pracovní době s informacemi o stavu skladu a jiné.
|
|
|