Exkluzivní partner sekce

Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Rompa CZ implementuje Infor ERP Enterprise
Společnost Infor tento týden ohlásila, že společnost Rompa CZ bude využívat řešení Infor ERP Enterprise (LN), aby zefektivnila procesy plánování výroby a zvýšila kvalitu v souladu s novými certifikacemi především pro oblast automobilového segmentu.
Společnost se rozhodla implementovat řešení Infor ERP Enterprise (LN), protože splňuje požadavky na řízení v oblasti diskrétní zakázkové výroby. Důvody pro nasazení řešení Infor ERP Enterprise (LN) byly podle slov společnosti Rompa CZ zkušenosti systému s diskrétní výrobou a podpora automotive standardů. Implementace systemu byla zahájena v září a zahájení rutinního provozu je plánováno na duben roku 2012.
Rompa je globální dodavatel plastových komponent a obalů. Rompa CZ se sídlem ve Vyškově se specializuje na automobilový a technický trh a trh se spotřební elektronikou. Její doménou je výroba vstřikovaných plastových dílů a jejich montáž, tepelně tvarované blistrové obaly a transportní proložky.
Společnost Infor tento týden ohlásila, že společnost Rompa CZ bude využívat řešení Infor ERP Enterprise (LN), aby zefektivnila procesy plánování výroby a zvýšila kvalitu v souladu s novými certifikacemi především pro oblast automobilového segmentu. Dle vyjádření společnosti Rompa CZ bylo řešení Infor ERP Enterprise (LN) vybráno, protože splňuje požadavky na řízení v oblasti diskrétní zakázkové výroby a podporuje automotive standardy. Implementace systému byla zahájena v září a zahájení rutinního provozu je plánováno na duben roku 2012. Rompa je globální dodavatel plastových komponent a obalů. Rompa CZ se sídlem ve Vyškově se specializuje na automobilový a technický trh a trh se spotřební elektronikou. Její doménou je výroba vstřikovaných plastových dílů a jejich montáž, tepelně tvarované blistrové obaly a transportní proložky.
 
HELIOS Easy podporuje prodej a servis kancelářské techniky
Společnost Embex implementovala relativně nový produkt z dílny Asseco Solutions – HELIOS Easy. Před jeho zavedením pracovali zaměstnanci i management s jednodušším informačním systémem a současně s účetním systémem v dosovské verzi. Embex nejdříve obdržel bezplatnou verzi, kterou zde měli možnost otestovat. Po konzultacích se zástupci společnosti Redenge, která v Embexu HELIOS Easy nasadila, bylo realizováno proškolení zaměstnanců se zaměřením na možnosti systému a na zkomfortnění a zefektivnění práce s ním. Ačkoli je ve společnosti Embex již systém v ostrém provozu, implementace není ještě zcela dokončena. Systém je neustále dolaďován na základě aktuálních potřeb ze strany firmy.  Největším přínosem nasazeného informačního systému je zejména sjednocení všech agend do jednoho, komplexního systému. Data stačí zadat jednou a systém už je zařadí všude, kde je třeba. Tím došlo k významnému usnadnění, urychlení a zpřehlednění práce.
 
Minerva bude implementovat ERP systém QAD v letecké výrobě

Společnost Minerva ČR oznámila, že podepsala smlouvu na dodávku a implementaci ERP systému QAD RAPID pro menší podniky ve společnosti JIHLAVAN airplanes. která vyrábí, poskytuje servis a prodává UL/LSA letadla celokovových dolnoplošníků řady Skyleader a provozuje kooperační leteckou výrobu pro Airbus. JIHLAVAN airplanes patří se svými padesáti zaměstnanci mezi SMB podniky a proto hledal vhodné řešení pro svou velikost menší firmy. Zároveň však s nároky na ERP systém s propracovanou funkcionalitou pro výrobní firmu. Z výběrového řízení vyšla jako vítěz společnost Minerva s ERP systémem QAD RAPID. Lokální systém, který QAD RAPID nahradí, pokrýval pouze sklady a mzdy. S novým ERP systémem QAD budou v JIHLAVANu airplanes plánovat výrobu i v kombinaci na reálnou zakázku, kdy je občas přijat požadavek od zákazníka na zpětnou změnu téměř finálního výrobku. Díky controllingu mohou sledovat, kolik stojí konkrétní zakázka, v jaké je fázi i zpětně dosledovat výrobek či materiál.

 
BE Group Logistic přešla na informační systém MS Dynamics AX
Společnost BE Group Logistics CZ, jako další firma z mezinárodní skupiny BE Group, přešla na jednotný podnikový informační systém Microsoft Dynamics AX. Skupina BE Group, která působí na trhu s ocelí, nerez ocelí a hliníkem ve Skandinávii, střední a východní Evropě, se rozhodla sjednotit svůj informační systém. Pro celou skupinu byl vybrán jednotný podnikový informační systém Microsoft Dynamics AX. Jako subdodavatele pro realizaci projektu v  ČR a SR si BE Group a Logica Švédsko vybraly společnost AutoCont. Sjednocení podnikového informačního systému má velký význam pro celou skupinu BE Group. Usnadňuje komunikaci mezi jednotlivými společnostmi, zjednodušuje tvorbu reportů a analýz v rámci celé skupiny a pomáhá optimalizovat využívání zdrojů skupiny, například skladových zásob.
 
Helios Horec a BlueGastro pro společnost SUN Hotels

Společnost SUN Hotels si pro podporu svých služeb vybrala specializované informační systémy HELIOS Horec a HELIOS BlueGastro. Před zavedením systémů HELIOS byl ve společnosti SUN Hotels využíván systém od jiného dodavatele. Při otevření nových provozů – OLD TOWN Hotelu a Merci restaurantu – však vyvstala potřeba systémů s bohatší funkcionalitou. Ve výběrovém řízení na nákup nového systému zvítězila firma Assecco Solutions se specializovanými systémy HELIOS Horec (pro hotelový provoz) a HELIOS BlueGastro (pro restaurační provoz). Ihned po podpisu smlouvy byla zahájena implementace obou systémů, která proběhla v několika etapách. Dokončena byla v září letošního roku. Podle managementu hotelu spočívá přínos obou systémů zejména v zajištění velké flexibility a ušetření práce personálu.

 
Byznys ERP prodává modelové železnice

Společnost Happy Model se rozhodla nahradit stávající informační řešení novým systémem Byznys ERP od společnosti J.K.R. Hlavním důvodem, který ji k tomu vedl, byla potřeba robustního ERP řešení, jež by dokázalo zastřešit klíčové firemní procesy a celkově zefektivnit chod podniku. Stěžejním cílem implementace se stalo zajištění komunikace ERP systému s nově vytvářeným internetovým portálem. Jednalo se zejména o oblast předávání číselníků zákazníků, sortimentu a stavů skladu do portálu a import nově registrovaných zákazníků a zákaznických objednávek do ERP. Klíčovou vlastností systému Byznys ERP se pro společnost Happy Model stal také import nákupních ceníků, respektive sortimentu z MS Excel. S využitím nabídky Nákupní ceníky může uživatel nyní v prostředí Excelu modifikovat vlastnosti sortimentu a zpětně je aktualizovat v Byznys ERP.

 
Informační systém pro zakázkovou produkci špičkové elektroniky
Společnost Torola electronic byla založena v roce 1991. Od počátku je orientována na vlastní vývoj, prodej a servis elektronických zařízení. Zabývá se zakázkami pro velké výrobce i vývojem vlastních produktů, jako jsou například taxametry. Svou produkci realizovala zpočátku kooperací s výrobními firmami, koncem devadesátých let si ale pořídila nové technologie a prostory, což jí umožnilo realizovat vlastní výrobu, vyvinout další produkty a uspět s nimi na českém i evropském trhu. V případové studii vás seznámíme s genezí výběru a implementace nového informačního systému, který v současnosti pomáhá zlepšovat hlavní ekonomické ukazatele firmy.
 
Oborové řešení BIZ4BuildIn pro společnosti NOEN

Implementace komplexního informačního systému Microsoft Dynamics NAV byla úspěšně dokončena ve společnosti NOEN. NAVISYS zde nasadil nejen ERP systém, ale také oborové řešení BIZ4BuildIn, které je určeno pro projektově řízené firmy. Společnost NOEN se zabývá především projektováním a inženýringem strojů a zařízení pro povrchové dobývání nerostů, transportních zařízení a dodávky strojů a zařízení pro skládková hospodářství sypkých hmot. Primárním požadavkem společnosti byl informační systém, který by řídil náročné a dlouhodobé projekty z pohledu procesního i z pohledu finančního. Cílem implementace tedy bylo, aby ERP systém Microsoft Dynamics NAV zajišťoval procesy od řízení obchodních případů přes přípravu zakázek, kalkulaci nabídek, plánování kapacit, řízení dodavatelů a tvorbu harmonogramů až po správu financí, řízení cash flow, vyhodnocování zakázek a evidence a řízení reklamací. Bylo velmi důležité nezatížit příliš zaměstnance rutinním pořizováním dat do systému, ale mít přitom dostatek informací pro vyhodnocování efektivity zdrojů a ziskovost zakázek. Dalším kritériem proto bylo, aby informační systém udržoval integritu a sdílení dat ve společnosti na jednom centrálním místě.

 
Byznys ERP podporuje výrobní procesy v Dagro Plzeň

Kvůli zefektivnění řízení a sledování průběhu výroby se společnost Dagro Plzeň, výrobce interiérových prvků pro luxusní vozy, rozhodla rozšířit stávající instalaci podnikového informačního systému Byznys ERP o modul Výroba. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner J.K.R. V rámci úvodní analýzy výrobních procesů došlo ke stanovení hlavních cílů implementace a způsobu jejich řešení. Firma Dagro Plzeň kladla důraz zejména na lepší přehled o toku materiálu, stavu zásob na skladě a zakázkách. Modul Výroba informačního systému Byznys ERP byl ve společnosti Dagro Plzeň nasazen v mezích standardní funkčnosti pouze s menší programovou úpravou. Jednalo se o vytvoření speciální tiskové sestavy plánu dodávek materiálu. Ta uživateli ve spolupráci se systémem odvolávek modulu Skladové hospodářství dokáže navrhnout termíny objednání potřebných materiálů tak, aby byly k dispozici nejdéle před započetím vlastní výroby. Instalace terminálů ve výrobních prostorách zase umožnila pracovníkům zadávat výrobní hlášení v reálném čase.

 
Informační systém pro zakázkovou produkci špičkové elektroniky
Společnost Torola electronic byla založena v roce 1991. Od počátku je orientována na vlastní vývoj, prodej a servis elektronických zařízení. Zabývá se zakázkami pro velké výrobce i vývojem vlastních produktů, jako jsou například taxametry. Svou produkci realizovala zpočátku kooperací s výrobními firmami, koncem devadesátých let si ale pořídila nové technologie a prostory, což jí umožnilo realizovat vlastní výrobu, vyvinout další produkty a uspět s nimi na českém i evropském trhu. V případové studii vás seznámíme s genezí výběru a implementace nového informačního systému, který v současnosti pomáhá zlepšovat hlavní ekonomické ukazatele firmy.
 
HELIOS Orange nasazen v kovovýrobě

Zámečnictví, kovoobráběčství, výroba strojů či řezání laserem – to vše patří do portfolia činností společnosti Fluokov, která se na začátku letošního roku stala zákazníkem informačního systému HELIOS Orange. Na projektu je zajímavé mimo jiné i to, že významná část výroby Fluokovu je určena pro jednoho hlavního zákazníka, jehož specifické požadavky musel systém také řešit a vyžadoval proto specifické úpravy. Před zavedením systému HELIOS zde využívali jednodušší informační systém od jiného dodavatele - jednalo se o samostatné moduly bez hlubších vazeb, které nezahrnovaly veškeré oblasti chodu firmy. Vedení Fluokovu se proto posléze rozhodlo pořídit nový, komplexní informační systém, od nějž si slibovalo především zlepšení toku informací ve společnosti a možnost zpracování všech oblastí firmy včetně přímého propojení výroby do modulu mzdy a samozřejmě do skladů a posléze účetnictví. Ve výběrovém řízení zvítězil informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 18 z 30
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP