Pondělí, 12 Červenec 2021 15:08 |
Polský Aircom nasazuje cloudové řešení Infor
Společnost Aircom Automotive, polský subdodavatel do automobilového průmyslu, nasadila řešení Infor CloudSuite Automotive na platformě Amazon Web Service (AWS). Cílem implementace a přechodu na cloudové řešení je podpořit rychle rostoucí společnost v mezinárodní expanzi a pomoci jí čelit současným výzvám, kterým odvětví automotive čelí.
|
|
|
Čtvrtek, 01 Listopad 2012 11:57 |
Český ERP trh zrychlil růst, v malých a středních podnicích přibylo dva tisíce projektů
Centrum pro výzkum informačních systémů (CVIS) provádí hodnocení českého ERP trhu již od roku 2000. Čtenářům IT Systems pravidelně přinášíme přehled o jeho aktuálním vývoji i dlouhodobých trendech. Nedílnou součástí našeho komentáře se již tradičně stala analýza tržních podílů ve sledovaných segmentech. Nejinak tomu bude i v následujícím článku, který přináší shrnutí všeho podstatného, co se událo v oblasti podnikových informačních systémů kategorie ERP za uplynulý rok.
|
|
Středa, 30 Červen 2021 14:35 |
Společnost ZETOR KOVÁRNA radikálně modernizovala svůj informační systém
Společnost ZETOR KOVÁRNA, vyrábějící zápustkové výkovky pro zemědělskou, dopravní a stavební techniku, od začátku letošního roku využívá v ostrém provozu nové informační řešení postavené okolo ERP systému Infor CloudSuite Industrial (SyteLine). V něm jsou pokryty veškeré klíčové procesy včetně těch, které dosud neprocházely ERP systémem a měly náhradní evidenci.
|
|
|
Středa, 05 Únor 2020 11:25 |
Nový ERP systém podpoří revitalizaci Vítkovice Heavy Machinery
Snižování výrobních nákladů a lepší podpora obchodních procesů jsou klíčovými částmi procesu revitalizace strojírenské společnosti Vítkovice Heavy Machinery (VHM), která patří k nejstarším českým podnikům vůbec. V rámci ozdravného procesu se proto společnost VHM nebála investovat do prohloubení digitalizace svých procesů a modernizace informačního systému. Nasadila proto nové informační řešení postavené na ERP systému Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) s konfigurátorem Infor CPQ.
|
|
Kontaktní centra migrují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky
Technologický svět míří do cloudu a péče. Výjimkou nejsou ani technologie call center, které se z tradičních „on-premise" řešení transformují do moderních cloudových kontaktních center. Proč se přesun do cloudu vyplácí?
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Další > Konec >>
|
Strana 34 z 145 |