Pondělí, 21 Únor 2011 12:28 |
IMAGE CARE implementovala upravený Helios Orange
Péči o mužský šatník a image poradenství zajišťuje nově společnost IMAGE CARE. Službu s názvem LE PREMIER, která poskytuje péči o košile, mohou od ledna 2011 využívat muži, kterým je dokonale upravený vzhled pomocníkem v byznysu i v osobním životě. Vzhledem k náročnosti koordinace všech aktivit souvisejících s tímto typem služeb začala společnost IMAGE CARE využívat ke své práci podnikový informační systém Helios Orange z produkce Asseco Solutions. Systém je v provozu od 6. prosince 2010. Před ním neměla společnost žádný informační systém, protože LE PREMIER je službou poměrně novou, takže vedení firmy se rozhodlo hned na začátku pro osvědčené ERP.
|
|
|
Středa, 02 Únor 2011 17:10 |
Ferrari řídí své výrobní operace s řešením Infor
Společnost Infor oznámila, že rozšířila své partnerství se společností Ferrari, která se rozhodla migrovat svůj informační systém postavený na systému Baan IV na nejnovější verzi řešení Infor ERP LN. V roce 1998 společnost Ferrari implementovala ERP systém Baan IV pro podporu svého výrobního závodu s cílem pokrýt hlavní výrobní procesy v oblasti produkce sportovních automobilů, závodních vozů a náhradních dílů. Systém se stal hlavní součástí IT architektury společnosti Ferrari a rozvíjel se po mnoho let dle obchodních požadavků společnosti Ferrari, přičemž byl integrován s dalšími systémy. V červenci 2010 se po několika měsících analýz a hodnocení společnost Ferrari rozhodla migrovat svůj systém Baan IV na nejnovější verzi řešení Infor ERP LN. Projekt migrace bude ukončen během léta 2011.
|
|
Úterý, 01 Únor 2011 13:54 |
Nové implementace upraveného ERP Byznys
Společnost Sallerova výstavba, zabývající se výstavbou, pronájmem a správou komerčních nemovitostí, se kvůli efektivnější práci s dokumenty a jejich většímu zabezpečení rozhodla rozšířit stávající systém Byznys ERP o modul CSD (Centrum sdílení dokumentů), který umožňuje elektronickou archivaci dokumentů a jejich následné připojení k odpovídajícím záznamům v Byznysu, a to včetně nastavení přístupových práv. Díky CSD mohou oprávnění uživatelé všechny dokumenty snadno prohlížet a dále s nimi pracovat bez ohledu na to, zda jsou v sídle firmy, na pobočce či vzdáleně připojeni. Podstatným faktem je, že veškeré dokumenty lze také fulltextově prohledávat podobně, jako při hledání na internetu. Zvedení modulu CSD usnadnilo sdílení obsahu napříč celou organizací, a pomohlo automatizovat nákladné, časově náročné a manuální procesy.
|
|
|
Čtvrtek, 17 Březen 2011 11:20 |
Druhá šance: co by měl mít nový ERP systém
Podle průzkumu zadaného společností Infor a publikovaného v rámci studie IDC Manufacturing Insights je dnes průměrný ERP systém ve věku puberty, což znamená jediné: problémy.
Průzkum zadaný společností Infor, v rámci kterého IDC dotazovala 720 podniků ze segmentu diskrétní výroby v osmi zemích a čtyřech odvětvích – strojírenství, kovovýroba, hi-tech a automobilová výroba, je největším svého druhu, který byl kdy realizován. Z těchto 720 dotazovaných výrobců mají výrobci v Evropě ERP systémy, z nichž 62,3 % je starších 5 let, dalších 18,7 % je ve věku 10-15 let a dalších 7 % má více než 15 let. V Severní Americe je většina ERP systémů ve stáří 5-10 let a v Číně je starších než 5 let pouze jedna čtvrtina ERP systémů.
|
|
Pátek, 18 Únor 2011 14:41 |
Dva nové moduly a další vylepšení v Byznys ERP
Společnost J.K.R. představila řešení pro řízení vztahů s dodavateli a pro realizaci reverzních aukcí. Kromě toho Byznys ERP obsahuje dalších více než padesátku novinek. Největší novinkou v systémech Byznys ERP je modul SRM (Supplier Relationship Management). Jedná se o nástroj pro řízení vztahů s dodavateli umožňující výběr nejlepšího dodavatele s přehledem o předchozích transakcích. Modul SRM umožňuje nakupovat za nejnižší ceny v požadované kvalitě a dostávat zboží v nejkratších lhůtách. Zaměřuje na ohodnocení dodavatelů, například dle kvality dodávek, ceny zboží, způsobu a podmínek dopravy zboží a podobně. Hodnocení bude mít vliv na změnu procesu objednávání zboží s pomocí ERP produktu s cílem usnadnit uživateli výběr správného dodavatele. Přednostmi tohoto nástroje je rovněž zlepšení přesnosti a rychlosti transakcí mezi nakupujícím a dodavatelem, zvýšení přínosů spolupráce mezi oběma stranami, průběžné zlepšování obchodního vztahu a snížení celkových nákladů na vlastnictví.
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Další > Konec >>
|
Strana 121 z 146 |