Středa, 12 Leden 2011 13:20 |
IFS Aplikace jako hostovaná služba
Společnosti NEC a IFS oznámily rozšíření spolupráce, jejímž cílem je poskytovat IFS Aplikace jako hostovanou službu, kterou poskytují cloudově orientovaná datová centra NEC. Tato služba bude nabízet komponenty IFS Aplikací, které podporují funkcionalitu financí, dodavatelského řetězce a výroby včetně doplňků (add-on) vyvinutých společností NEC. Jednou z hlavních vlastností této nabídky je, že IFS Aplikace jsou založené na komponentách, což je základní charakteristikou na služby orientované architektury IFS. Zákazníci si tak mohou vybrat komponenty na základě podnikových prostředí a strategických požadavků a implementovat flexibilní systém při současném snížení celkových nákladů na vlastnictví (TCO).
|
|
|
Pondělí, 29 Listopad 2010 13:50 |
Prodej autokosmetiky řídí ERP Byznys
Dovozce a distributor značkové autokosmetiky, společnost Walmsley enterprises international, se rozhodl kvůli rostoucím nárokům na řízení podnikové agendy nahradit stávající informační systém robustním ERP řešením, které by dokázalo komplexně zastřešit klíčové firemní procesy. Pro Byznys ERP od společnosti J.K.R. hovořily zejména reference z podobných projektů a široké možnosti přizpůsobení systému prostřednictvím uživatelských úprav požadavkům zákazníka. Stěžejním cílem implementace bylo zajištění komunikace mezi Byznys ERP a systémem, který ve společnosti Walmsley plní funkci objednávkového systému pro obchodní zástupce v terénu (PDA zařízení). Byznys ERP, jako páteřní ERP systém tedy zajišťuje centralizovanou správu zákazníků, kontaktů a zbožových položek, a tato data pak exportuje do objednávkového systému, který následně provádí synchronizaci s PDA. Do Byznys ERP jsou zpětně exportovány zákaznické objednávky, na jejichž základě se provádí vyskladnění zboží a fakturace zákazníkům.
|
|
Pondělí, 29 Listopad 2010 13:44 |
POTAMON GTS zavedl informační systém ABRA G3
Společnost Potamon GTS, zabývající se poradenskou a projekční činností v geologii, úpravou nerostů, nakládáním s odpady, chemickou a hutní výrobou, nově využívá informační systém ABRA G3. Implementaci předcházelo výběrové řízení, v němž společnost zohlednila především existenci anglické verze systému, velký počet dimenzí na účetním zápise (středisko, zakázka, obchodní případ, projekt) a propracované možnosti podrobného sledování nákladů společnosti. |
|
|
Úterý, 04 Leden 2011 15:45 |
Mobilní klient SAP Business One pro iPhone a iPad zdarma
Společnost SAP reaguje na neustále rostoucí oblibu chytrých telefonů a dalších mobilních zařízení a přináší svým zákazníkům aplikaci SAP Business One Mobile Application pro iPhone, iPod touch a iPad. Klientská aplikace umožňuje přístup k firemním datům a základním funkcím SAP Business One kdekoliv a kdykoliv. Aplikace spolupracuje se SAP Business One 8.8 (patch 12 a novější) a je k dispozici zdarma na iTunes Store. Pro zařízení s iOS 4.x je plně lokalizována do českého jazyka, přináší optimalizaci pro displeje s vysokým rozlišením (iPhone 4 a iPad) a podporuje multitasking i push notifikace. Nové mobilní řešení pro SAP Business One umožňuje obchodníkům a řídícím pracovníkům okamžitý přístup ke všem údajům, které pro svou práci potřebují, a to odkudkoliv a bez ohledu na to, kolik a jaké informace konkrétní pracovník potřebuje. Díky možnosti přístupu do schvalovacích procesů a k interním hlášením o výjimkách jsou pak schopni v reálném čase reagovat na události, které za jejich nepřítomnosti ve firmě vznikají.
|
|
Středa, 15 Prosinec 2010 17:23 |
Microsoft začal prodávat novou verzi MS Dynamics NAV 2009 R2
Společnost Microsoft začala v Česku prodávat novou verzi svého podnikového řešení Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, které je zaměřeno na středně velké společnosti. Mezi hlavní novinky verze R2 patří například integrace s řešením pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM nebo nová služba pro realizaci různých online finančních transakcí. Propojení s cloudovými službami přináší i nově zabudovaná integrace s řešením Microsoft Dynamics CRM, která zákazníkům umožňuje minimalizovat nadbytečné zadávání dat, udržovat informace aktuální v obou řešeních najednou a poskytovat obchodníkům rychlý přístup k detailním obchodním informacím o smlouvách, cenách či dostupnosti produktů. Zákazníci si mohou vybrat mezi on-premise řešením Microsoft Dynamics CRM nebo cloudovou verzí Microsoft Dynamics CRM Online a své rozhodnutí v průběhu času i měnit.
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Další > Konec >>
|
Strana 124 z 146 |