Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Tematické seriály

Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Partneři webu

VoIP – to jsou hlavně výhody!

Pondělí, 25 Červen 2012 09:44

joyce-01V dnešní době řeší snad všichni, jak ušetřit, a přitom nepřijít o zažitý komfort. Stejné je to i u telefonování, které využívá mnoho z nás stále častěji. I zde existují možnosti, jak oproti klasické telefonii ušetřit, a to bez ztráty komfortu, na který jsme zvyklí. VoIP technologie umožňuje přenos digitalizovaného hlasu prostřednictvím internetu, intranetu nebo jiného datového spojení. Ačkoli ani tyto hovory nejsou zcela zdarma, cena je nesrovnatelná. K tomu přispívá i fakt, že při využívání VoIP neplatíte paušální poplatky za ISDN, HTS atd.

Příklad malého řešení pro společnost s 15 zaměstnanci

Počítejme s obchodní společností o zhruba 15 zaměstnancích. Pro kalkulaci návratnosti je třeba spočítat nejdříve orientační měsíční náklady na zaměstnance – ty činí v našem příkladu přibližně padesát tisíc korun (šest obchodníků, devět pracovníků podpory prodeje, jako jsou administrativa, marketing, manažer, ...). Současný stav volání se řeší pomocí dvou ISDN linek zapojených do starší ISDN ústředny, za kterou jsou běžné analogové telefony. Celková průměrná měsíční provolávka je 30 hodin a poměr volání do jednotlivých sítí je následující: 70 % pevné linky, 10 % mobily, 20 % zahraničí volání.

joyce-03

Jak naše modelová firma ušetří a kolik to vlastně bude?

Této společnosti jsme navrhli plnohodnotné VoIP řešení (VoIP ústředna, koncové zařízení – IP telefony, implementační práce), které odbourá paušální poplatky za pevné linky a podstatně sníží cenu provolávky.

joyce-02

JOYCE – dodavatel na klíč

Nabídneme vám komplexní služby od nabídky na míru až po kompletní realizaci. JOYCE vám přináší kvalitu, mnohaletou tradici a bohaté zkušenosti vycházející ze znalosti telekomunikačního prostředí a požadavků zákazníků. Samozřejmostí je i špičkový servis a mnohé výhody pro prodejce.

WELL – značka kvality a jistoty

Značkou WELL se nehonosí jen VoIP telefony a zařízení, ale i řada WiFi či ADSL produktů a příslušenství. Veškeré reference ale nenahradí vlastní zkušenost. Unikátnost produktů WELL nejlépe poznáte, když si je sami vyzkoušíte! Právě nyní máte výjimečnou možnost tak učinit!

Poznejte výhody WELL na „vlastní kůži" – objednejte si do 31. 7. 2012 VoIP řešení na platformě WELL a my vás navíc odměníme 5% slevou na veškerý hardware! Zakuste s námi, jak má vypadat skutečná kvalita.

V případě zájmu o jakékoli informace jsme tu pro vás:
joyce-04JOYCE - Obchodní oddělení IT
tel.: 539 088 010
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
www.joyce.cz


 


 
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP