Přihlášení ERP news
Další články
- Implementace na klíč včetně integrace a optimalizace: KOVOP úspěšně implementoval ERP systém KARAT
- SCHERDEL zvolil kombinaci systému SAP S/4HANA a mobilního řešení Aimtec SCIx
- Nová verze informačního systému K2 vega posiluje funkce BI a finančního plánování
- DATART přechází na novou generaci systémů SAP
- Chystáte se outsourcovat IT? Tohle byste měli vědět o dohodě SLA
- Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí
- ERP systém HELIOS iNuvio má nové webové rozhraní
- SAP výrazně rozšiřuje síť implementačních partnerů v Česku
- Výrobní podniky ze skupiny Thein Industry přešly do cloudu
- K2 se ohlíží za úspěšným rokem 2023, kdy uvedla první webové ERP a rozběhla řízený sklad pro Digital People
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
Do poskytování služeb se bude investovat víc než vloni |
Kdo už ve jménu servitizace investoval a jak se mu dařilo?
Čísla mluví jasně a ta která se týkají servitizace ještě jasněji. Podle Annual Manufacturing Report 2017, který publikovala společnost Hennik Research, až 48 % společností plánuje investovat v příštím roce do servitizace více než vloni. Celkem 83 % pak považuje za hlavní výhodu servitizace následné zvýšení prodejů. Bezmála polovina podniků se servitizací začínáDalší čísla mluví o tom, že celých 44 % podniků je teprve na začátku procesu implementace nového obchodního modelu soustředícího se na poskytování přidaných služeb. Bezmála 40 % z nich uvádí, že je to způsobeno nedostatečným porozuměním problematice. Na nové podmínky reagují vývojáři podnikových softwarů a aplikací, které pomáhají společnostem zpracovávat data. Snadno a rychle. „Podniky mají díky moderním softwarovým řešením k dispozici data nejen z výroby, ale i o svých zákaznících. Mohou na základě analýzy těchto dat adekvátně reagovat a přizpůsobovat vývoji obchodní plán společnosti,“ vysvětluje ředitel společnosti IFS Czech s.r.o. Jozef Kováčik. Práce s daty je důležitá, nejen protože umožňuje naplnit potřeby zákazníků, ale díky prediktivním analýzám je dokáží podniky do jisté míry také předvídat. Jak vypadá servitizace v praxi?Servitizace může vypadat různě. Firma Philips například nabízí jako službu osvětlení. LED svítidla poskytla letišti v Amsterdamu. Tuto službu nabízí ale také městům nebo velkým korporátním společnostem, které tak snižují své náklady. Neprodává pouze produkt, ale kompletní řešení, díky kterému letiště Amsterdam-Schiphol snížilo spotřebu elektrické energie o celých 50 %. Jaké služby čekáte od společnosti Xerox?I společnost Xerox se rozhodla poskytovat ke svým produktům službu. „Americká globální korporace se výrazně odklonila od obchodního modelu zaměřeného na produkty k modelu zaměřenému na služby už před několika lety. Soustředí se na podnikový outsourcing, tisk dokumentů, digitální tisk a softwarová řešení,“ popisuje Jozef Kováčik ředitel společnosti IFS Czech s.r.o. Jejími spokojenými zákazníky jsou například agentura Reuters, která snížila své náklady až o 19 %. Jakou roli hraje podnikový software?Společnost Beijer Electronics má zkušenosti v oblasti průmyslové automatizace a datové komunikace. I švédský výrobce hardwaru pro elektroniku se rozhodl dát se cestou servitizace a tak nabízí k hardwaru také software, který ho pomáhá ovládat a řídit. „Beijer Electronics využívá softwarová řešení IFS k řízení vztahů se zákazníky již od roku 2010. Díky funkcím integrovaného CRM má společnost přehled o tom, které produkty zákazníci používají a jaký je jejich současný stav,“ popisuje Kováčik. Zpracované informace tak v podstatě vedou k odhalení obchodních příležitostí, ale poskytují i možnost přizpůsobit nabídku na míru různým zákazníkům.
IFS Aplikace přináší veškerou funkcionalitu, kterou firmy očekávají od špičkového ERP systému a navíc vestavěnou funkcionalitu pro řízení dalších kritických částí podnikání. Tímto způsobem lze snížit náklady na správu majetku během jeho celého životního cyklu i na správu potřebných informací. Funkčnost systému IFS Aplikace pomůže optimalizovat jak kancelářské, tak terénní zdroje, a zajistit tak efektivnější provoz. Díky dokonale propojenému systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a podpoře kritických podnikových procesů, jako je správa financí, HR nebo Business Intelligence, získá firma zákaznický pohled na každodenní podnikové činnosti. V kombinaci s našimi hlubokými znalostmi o trhu tak IFS Aplikace přinášejí kompletní řešení pro všechny potřeby podnikání. ![]()
|