Další firmy si vybraly informační systém MS Dynamics NAV
Mezi uživatele informačního systému MS Dynamics NAV se zařadily společnosti Středisko společných činností AV ČR, klenotnictví HALADA, Vitakraft CHOVEX a RENOCAR. Společnost středisko společných činností AV ČR, středisko Nakladatelství Academia, se pro zlepšení služeb svým zákazníkům a zefektivnění obchodní činnosti rozhodla pro upgrade informačního systému Microsoft Navision 2.60 na podnikové řešení Microsoft Dynamics NAV 5.0. Upgrade systému bude realizovat společnost AXIOM SW. Společnost HALADA začala užívat nový podnikový informační systém Microsoft Dynamics NAV, který byl uveden do ostrého provozu 1. 9. 2009 a pokrývá komplexně firemní procesy společnosti. Za klíčové lze označit především řízení sítě maloobchodních prodejen v on-line režimu.
|
Společnost ISPA Prešov implementuje ERP KARAT
Společnost ISPA Prešov, zabývající se distribucí a zpracováním kamene, v současné době implementuje informační systém KARAT. K podpisu smlouvy došlo v prosinci 2009, projekt bude předán do užívání do konce měsíce února 2010. Záměrem společnosti je zabezpečit dynamiku růstu a rozšiřování prodejní sítě.Proto zvolila ERP KARAT, který vyhovuje svými standardními funkčnostmi. Zvolena byla implementace metodou Expres, která vyžaduje jen minimální zakázkové úpravy. Cílem projektu je také zpřehlednění výrobních a obchodních zakázek společnosti. V rámci implementace bude řešena agenda pro skladové hospodářství, CRM, finance a řízení výrobních zakázek. Implementátorem se stala společnost ARIES IT, partner společnosti KARAT Software. |
Jeremias sjednocuje informační systém na MS Dynamics NAV
Dceřiná společnost jeremias CZ mateřské firmy jeremias se rozhodla nasadit informační systém Microsoft Dynamics NAV. Projekt mateřské společnosti tak pokračuje v další zemi směrem k implementaci jednotného informačního systému Microsoft Dynamics NAV ve všech pobočkách mateřské firmy. Implementaci systému zajistí společnost CDL SYSTÉM. Implementace bude spočívat ve školení uživatelů, podpoře provozu systému a hlavně v implementaci finanční oblasti Microsoft Dynamics NAV včetně legislativy ČR.
|
Crystalite Bohemia zavedla informační systém ABRA G3
Společnost Crystalite Bohemia se sídlem ve Světlé nad Sázavou spustila ostrý provoz v ERP ABRA G3. Společnost spouští po ročním přerušení provozu skláren zkušební provoz výroby produktů z barnatého skla a s novým výrobním programem také zajišťuje své provozní zázemí. Implementovala informační systém ABRA G3, ve kterém povede zejména mzdovou agendu. Smlouva mezi Crystalite Bohemia a ABRA Software byla podepsána v říjnu 2009, v tomtéž měsíci byla také dokončena implementace ERP. Od listopadu roku 2009 firma se systémem pracuje v ostrém provozu.
|
IS K2 pomáhá s výrobou diamantových šperků
Společnost ALO jewelry, která se již 15 let zabývá výrobou diamantových šperků, se rozhodla pro implementaci informačního systému K2. Společnost od implementace informačního systému očekává zejména pružnější rozhodování a komplexní informace, které povedou k optimálnímu využívání zdrojů. K hlavním důvodům, které vedly společnost ALO jewelry k pořízení nového informačního systému, patří například schopnost rychleji fakturovat a dohledat případnou reklamaci a možnost trávit více času prací na novém designu a špičkové kvalitě a nikoliv na evidenci. Pro IS K2 se firma rozhodla na základě dobrých referencí a schopnosti přizpůsobit systém businessu, který se orientuje převážně na výrobu a prodej.
|
Společnost TENEZ nasadila informační systém Karat
Společnost TENEZ vybrala nový informační systém KARAT Enterprise, od společnosti KARAT Software. Tento systém, který nahradí dosud používaný AZ systém, splňuje specifické požadavky firmy zabývající se kusovou zakázkovou výrobou a dodávkami technologických celků. Architektura vybraného systému umožňuje také rychlou realizaci specifických úprav uživatelem. V současné době probíhá implementační proces s plánovaným spuštěním do ostrého provozu 1. dubna 2010. Od nového informačního systému si TENEZ slibuje zejména zlepšení v oblasti plánování průběhu zakázek, zkvalitnění sdílení informací (zejména o obchodních případech) napříč celou firmou a lepší podporu obchodních činností společnosti.
|
Společnost MATRIX implementovala Helios Orange
Východočeská společnost MATRIX se rozhodla pro implementaci informačního systému Helios Orange. Mezi klíčové požadavky při jeho výběru patřilo především napojení na další SW - DMS a Profiplast, komplexnost systému při zachování individuálních požadavků jednotlivých divizí společnosti, detailní vnitropodnikové účtování, vysoká míra uživatelského přizpůsobení systému dle požadavků uživatelů, podpora maloprodeje a řada dalších dílčích oblastí. Samotná implementace byla rozdělena do etap: parametrizace, školení, dovývoj, zkušební provoz, ostrý provoz, rutinní provoz. Klíčovým požadavkem zákazníka bylo zajistit ostrý provoz od 1. ledna 2009 především v oblastech ekonomika, sklady, maloprodej a napojení na DMS. Do 30. června, kdy došlo k předání do rutinního provozu, došlo i k dokončení dílčích agend či zakázkových dovývojů, jako např. napojení na SW Profiplast, apod.
|
Parkovací a přístupové systémy s IS Byznys
Společnost Designa Parking & Access, specialista na oblast parkovacích a přístupových systémů s působností na českém a slovenském trhu, implementovala informační systém Byznys od společnosti J.K.R. Pro nové ERP řešení se rozhodla zejména z důvodu zachování spolehlivosti a flexibility vůči požadavkům svých zákazníků. Nasazení podnikového informačního systému třídy Byznys proběhlo během 2,5 měsíců, a to zejména díky kvalitní analýze stávající situace, kdy zástupci společnosti Designa Parking & Access dokázali velmi přesně rozkrýt a definovat všechny své požadavky na nové řešení. Mezi hlavní přínosy implementace patří zejména elektronické zpracování servisních listů, které slouží jako podklady pro servisní zásahy, a do nichž je nyní možné ukládat veškeré klíčové informace, které souvisí se servisním zásahem, a to od nahlášení závady odběratelem, přes vlastní zásah a jeho popis, až po vyřešení a ukončení případu fakturací.
|
Firma West-End-Bikes nasadila Money S4 od Cígler Software
Plzeňská pobočka společnosti West-End-Bikes, obchodní zástupce značky Harley Davidson, se stala další společností, u které byl nasazen informační systém Money S4. Společnost West-End-Bikes je zaměřena nejen na prodej motocyklů Harley Davidson, doplňků a náhradních dílů, ale zajišťuje také jejich plnohodnotný autorizovaný servis. Pro řízení své plzeňské prodejny, jejíž otevření je plánované na začátek prosince, si zvolila informační systém Money S4 z dílny Cígler Software. Ten je určený středním a menším společnostem, které preferují robustní řešení s SQL serverem, ale nechtějí investovat do komplexních implementačních řešení na míru. Celý systém byl nasazen během jednoho měsíce od úvodní prezentace včetně rozšiřujícího personálního a mzdového modulu Target S4. |
RENOCAR podpořil svůj růst zavedením IS Dynamics NAV
Společnost RENOCAR, autorizovaný dealer vozů značek BMW, MINI, Opel a Chevrolet, se rozhodl podpořit svůj růst zavedením nového informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Hlavním cílem bylo sjednocení podnikových procesů za účelem jejich efektivnějšího řízení. Informační systém Microsoft Dynamics NAV byl zvolen díky velkému množství úspěšných projektů v automobilovém průmyslu a díky referencím zvoleného partnera. Za něj byla vybrána společnost Infinity, která disponuje zkušeným týmem konzultantů a programátorů a poskytuje stabilní zázemí velké nadnárodní společnosti. Zároveň dokázala nejlépe vystihnout potřeby společnosti RENOCAR a nabídla nejlepší poměr mezi kvalitou poskytovaných služeb a celkovou cenou řešení.
|
Oxymat zahájil provoz informačního systému KARAT
Společnost OXYMAT – Slovakia zahájila v záři roku 2009 ostrý provoz informačního systému KARAT Advance. Při výběru informačního systému kladl Oxymat důraz především na zvýšení efektivnosti a rychlosti zpracování dat. Požadoval také, aby se informační systém přizpůsobil zavedeným procesům. Proto v rámci implementace informačního systému KARAT Advance proběhla i rozsáhlá customizace řešení, kterou realizovala společnost KARAT Slovakia – distributor IS KARAT na Slovensku. Díky pružné spolupráci dodavatele a klienta se podařilo optimalizovat materiálové a informační toky, což zabezpečilo lepší přehled o výrobě v celém jejím rozsahu. Obchodníky používaný model CRM pak pomáhá ke zvýšení efektivnosti komunikace s klienty a ulehčuje analýzu jednotlivých obchodních činností. |
|
|