Úterý, 20 Březen 2012 14:28 |
United Bakeries zefektivnily s Minervou ČR proces objednávek
Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. Na základě potřeb United Bakeries vyvinula Minerva ČR aplikaci na míru umožňující integraci QAD EA s aplikací call centra. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.
|
|
|
Úterý, 16 Říjen 2012 13:14 |
Série videonávodů ukazuje jak na ERP systém PREMIER
Moderní způsob, jak seznámit potenciální i začínající uživatele s funkcemi svého ERP systému, zvolila česká společnost PREMIER system. Nad rámec pravidelných workshopů a školení pořádaných v Praze, Ostravě a Plzni zveřejňuje na svých stránkách www.premier.cz také tematické videonávody. Ty zájemcům názornou formou pomáhají zvládnout základní i pokročilé funkce systému. Výhody videoškolení jsou nasnadě. Zaměstnanci, kterým stačí informace ve stručné podobě, ušetří čas za účast na workshopu i finanční prostředky za registraci a za cestovní náklady. Videa se dají mezi zaměstnanci snadno přeposílat a mohou zároveň sloužit jako podklady pro interní zaškolení pracovníků.
|
|
Pondělí, 15 Říjen 2012 14:38 |
Nové moduly a vylepšení ERP systému ARBES FEIS
Společnost ARBES Technologies vydala novou verzi informačního systému ARBES FEIS. Kromě rozšíření o tři nové moduly nabízí tato již třináctá verze ERP systému celou řadu užitečných novinek týkajících se zejména oblasti práce s fakturami. Proces schvalování faktury je nově podpořen stavovými diagramy. Ty představují jednodušší alternativu k řízení procesu pomocí workflow. Stavové diagramy řídí nejen přípustné změny stavů faktur, ale také přístupová práva na operace s fakturami, dokážou posílat e-mailová upozornění na nové faktury ke schválení a v neposlední řadě je v systému možné nastavit také automatické provádění operací s fakturou na základě změny jejího stavu. Po schválení je nově možné fakturu přesunout do jiné dokladové řady, díky čemuž lze zcela oddělit tzv. knihu došlých faktur do samostatné řady.
|
|
|
Úterý, 20 Březen 2012 14:21 |
Distributor svařovacích technologií implementoval IS KARAT
Společnost KJELLBERG Trading se sídlem ve slovenském Martine se rozhodla pro informační systém KARAT Advance. Jeho implementace proběhla metodikou EXPRES během pouhých 14 dnů a umožnila tak rychlé uvedení do provozu. Aktivovány byly všechny agendy pro podporu velkoobchodu a maloobchodu, a to včetně číselníků z mateřské německé firmy. IS KARAT ve společnosti řídí všechny procesy potřebné pro podporu obchodu – od CRM, přes sklady po konečnou distribuci. Velký přínos vidí firma zejména v nástrojích pro podporu rozhodování formou datových kostek. Řešení IS KARAT podporuje ve společnosti agendy ekonomiky, účetnictví, skladů, CRM a Manažer. |
|
Pátek, 16 Březen 2012 14:29 |
Byznys ERP poskytuje lepší přehled o zakázkách v Duve ČR
Výrobce komponent pro automobilový průmysl, společnost Duve ČR, se z důvodů rostoucích požadavků na robustní ERP řešení, které by dokázalo zastřešit klíčové firemní procesy a poskytnout lepší přehled o zakázkách, rozhodla nahradit stávající informační systém novým řešením Byznys ERP od společnosti J.K.R. Stěžejním bodem implementace nového systému se stala evidence požadavků zákazníka s provázáním na výrobní operace. Zadání požadavku zákazníka ve formě přijaté objednávky spolu s okamžitým provázáním na výrobní operace, poskuje uživateli lepší přehled o stavu zakázky napříč celým informačním systémem.
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 Další > Konec >>
|
Strana 102 z 145 |