Pondělí, 23 Červenec 2012 13:17 |
Epicor podporuje ve svých řešeních MS SQL Server 2012
Společnost Epicor Software oznámila podporu pro Microsoft SQL Server 2012. Tuto podporu nabídnou podnikové aplikace Epicor ERP (systém pro plánování podnikových zdrojů, enterprise resource planning) a Epicor iScala. ERP řešení Epicor je založeno na architektuře Epicor True SOA, která využívá rozhraní Microsoft .NET. Software je navržen tak, aby poskytoval rozsáhlou flexibilitu, použitelnost a možnost rychlých úprav, které podporují integraci mezi jednotlivými podnikovými aplikacemi i spolupráci více podniků. Tento přístup umožňuje zajistit maximální dostupnost informací napříč organizací. Zákazníkům systému Epicor ERP bude MS SQL Server 2012 všeobecně dostupný pravděpodobně letos v září.
|
|
|
Úterý, 06 Prosinec 2011 14:59 |
Autocentrum Háša prodává automobily s pomocí Byznys ERP
Kvůli efektivnějšímu sledování ziskovosti a většímu přehledu o celkovém hospodaření podniku se Autocentrum Háša, prodejce vozů Hyundai, Ford a Mitsubishi, rozhodla pro zavedení podnikového informačního systému Byznys ERP od společnosti J.K.R. V rámci úvodní analýzy stanovili konzultanti J.K.R. stěžejní body implementace, mezi které patřilo sledování nákladů, výnosů, ziskovosti a vzájemných finančních vztahů všech středisek. Stranou pozornosti nezůstalo ani sledování historie záznamů pro jednotlivá vozidla, komunikace se servisním programem Caris a také zajištění elektronického oběhu přijatých faktur a jejich autorizace.
|
|
Úterý, 03 Červenec 2012 15:28 |
Notifikace jako součást Informačního systému K2
Součástí Informačního systému K2 bude nástroj pro sledování důležitých událostí a stavů. Společnost K2 atmitec jej představí na každoroční podzimní akci, kde uvede vývojové novinky jak v IS K2, tak v oblasti K2 cloudových řešení. Nástroj sleduje nastalé události a stavy a následně automaticky rozesílá upozornění na zvolené adresáty. Upozornění dorazí uživateli jak přímo do plného klienta IS K2, tak do webového klienta K2 4 WEB, a formou notifikace i do mobilních klientů na platformách Windows Phone a Android.
|
|
|
Pondělí, 16 Červenec 2012 17:39 |
Společnost K2 atmitec představí nový modul Servis
Další novinkou z vývojové dílny společnosti K2 atmitec je modul Servis, který si klade za cíl začlenit současná oborová řešení pro servis a reklamace do standardu. Modul Servis je součástí nové verze IS K2, která bude představena na podzim letošního roku. Výhoda modulu Servis spočívá mimo jiné v propojenosti s ostatními položkami systému. lze tak zobrazit seznam provedených servisních činností přímo na kartě zboží a na kartě zákazníka. Další výhodou modulu Servis je vytváření statistik servisních služeb. Statistiky umožňují manažerům jednoduše sledovat, které zboží (nebo výrobky, případně jejich části) je nejporuchovější, který servisní pracovník zvládá vyřídit zakázku rychle a kvalitně, zda jsou dodržovány termíny stanovené pro opravu atd. V případě práce techniků v terénu bude následně připravováno řešení pomocí webového klienta, který umožní zadat provedené servisní úkony do systému pomocí běžného internetového prohlížeče.
|
|
Pátek, 25 Listopad 2011 14:51 |
HELIOS Easy podporuje prodej a servis kancelářské techniky
Společnost Embex implementovala relativně nový produkt z dílny Asseco Solutions – HELIOS Easy. Před jeho zavedením pracovali zaměstnanci i management s jednodušším informačním systémem a současně s účetním systémem v dosovské verzi. Embex nejdříve obdržel bezplatnou verzi, kterou zde měli možnost otestovat. Po konzultacích se zástupci společnosti Redenge, která v Embexu HELIOS Easy nasadila, bylo realizováno proškolení zaměstnanců se zaměřením na možnosti systému a na zkomfortnění a zefektivnění práce s ním. Ačkoli je ve společnosti Embex již systém v ostrém provozu, implementace není ještě zcela dokončena. Systém je neustále dolaďován na základě aktuálních potřeb ze strany firmy. Největším přínosem nasazeného informačního systému je zejména sjednocení všech agend do jednoho, komplexního systému. Data stačí zadat jednou a systém už je zařadí všude, kde je třeba. Tím došlo k významnému usnadnění, urychlení a zpřehlednění práce. |
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 Další > Konec >>
|
Strana 105 z 145 |