Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

ERP forum
Pondělí, 22 Únor 2010 14:10

SAP Business One pro obchod se zemním plynem

Společnost Energie Bohemia zabývající se obchodem se zemním plynem si zvolila informační systém SAP Business One pro řízení firemních procesů. Implementaci zajišťuje autorizovaný partner společnosti SAP v oblasti řešení SAP Business One – firma Versino CZ. Hlavními důvody pro zavedení nového informačního systému ve společnosti Energie Bohemia byla potřeba zavedení jednotného informačního systému, který by dokázal v plné míře zajistit optimalizaci klíčových procesů, a poskytl dostatečně široké portfolio nástrojů pro reporting a controlling - i s ohledem na potřeby mateřského holdingu VNG - Verbundnetz Gas. Požadavkům společnosti Energie Bohemia nejlépe vyhovělo oborově přizpůsobené řešení Versino Distribution Factory na platformě informačního systému SAP Business One, které navíc vzhledem ke zkušenostem společnosti Versino CZ v oblasti obchodování s plynem poskytuje možnosti dalšího rozšiřování funkcionality dle potřeb zákazníka.

JUDr. Jan Marxt, ředitel společnosti Energie Bohemia a.s., k projektu uvádí: „Od zavedení SAP Business One si slibujeme zkvalitnění služeb zákazníkům. Zároveň by měl systém poskytovat zdrojové informace pro strategické kroky v obchodu se zemním plynem. Věříme, že si tak Energie Bohemia a.s. upevní pozici na trhu zejména mezi alternativními dodavateli zemního plynu. Dnes je Energie Bohemia a.s. významným importérem zemního plynu do České republiky. Cílem společnosti je dále nabízet dodávky velkoodběratelům a obchodníkům. SAP Business One nám umožní snadnější a pružnější předávání informací v rámci skupiny VNG. Toto by mělo vést k rychlé reakci na potřeby zákazníků a měnící se podmínky ve výběrových řízeních.“
 
Pondělí, 21 Prosinec 2009 18:04

Komunikace v rámci informačního systému ABRA

ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje propracované řešení vzájemné komunikace jednotlivých uživatelů v rámci organizace i navenek. Každá agenda informačního systému, kde je možnost sledovat nějaké aktivity, nabízí aktivování automatických vzkazů. Uživatelé si sami definují pravidla, podle kterých vzkazy přicházejí. Nejčastěji je tato funkčnost využívána pro upozornění na příchozí e-mail od konkrétního klienta, upozornění, že dané zboží bylo naskladněno, nebo že došlo ke schválení objednávky. Je možné nadefinovat upozornění na prakticky jakoukoliv změnu dat v rámci IS.

 
Úterý, 15 Prosinec 2009 17:39

ABRA a FLORES uzavřeli strategickou dohodu o spolupráci

Zástupci společností ABRA Software a FLORES podepsali 15. 12. 2009 strategickou dohodu, jejímž předmětem je spolupráce v oblasti vývoje a prodeje ERP systémů s jasným směřováním do jedné skupiny firem United Software, která nabízí širokou škálu řešení pro celý ERP trh. Spojení společnosti ABRA, a společnosti FLORES (dříve známé jako K2 atmitec syst), která se dlouhodobě profiluje jako výrazně zákaznicky orientovaný dodavatel ERP řešení, přinese zákazníkům obou společností významné výhody především v rozsahu poskytovaných služeb a také ve zlepšení a rozšíření funkcí ERP systémů vyvíjených oběma společnostmi. Obě firmy si zachovají svou právní subjektivitu, své segmenty trhu a budou úzce spolupracovat ve všech oblastech svých činností: ve vývoji, distribuci současných i připravovaných řešení nebo poskytování služeb.

 
Pondělí, 15 Únor 2010 14:58

Pacovské strojírny nasazují informační systém KARAT

Pacovské strojírny se rozhodly pro nový informační systém KARAT Advance, který nahradí stávající informační systém ISO (DOS aplikace z dílny KARAT Software). Pacovské strojírny používaly informační systém ISO od roku 1997. Hlavním důvodem k inovaci informačního systému byla snaha zefektivnit firemní procesy, zejména v oblasti plánování a řízení výroby, které jsou pro společnost stěžejní. Pacovské strojírny se rozhodly pro stejného dodavatele, a to pro společnost KARAT Software. V rámci implementace budou řešeny oblasti: CRM, Plánování a řízení výroby, TPV, Skladové hospodářství, Ekonomika a Finance, Mzdy a Workflow. Cílem projektu je především zjednodušení komunikace uvnitř firmy, zprůhlednění výrobních procesů z pohledu nákladů a zkrácení doby řešení obchodního případu. Od začátku roku 2010 probíhá předimplementační analýza a v průběhu roku dojde k implementaci nového informačního systému.
 
Úterý, 09 Únor 2010 17:00

Další firmy si vybraly informační systém MS Dynamics NAV

Mezi uživatele informačního systému MS Dynamics NAV se zařadily společnosti Středisko společných činností AV ČR, klenotnictví HALADA, Vitakraft CHOVEX a RENOCAR. Společnost středisko společných činností AV ČR, středisko Nakladatelství Academia, se pro zlepšení služeb svým zákazníkům a zefektivnění obchodní činnosti rozhodla pro upgrade informačního systému Microsoft Navision 2.60 na podnikové řešení Microsoft Dynamics NAV 5.0. Upgrade systému bude realizovat společnost AXIOM SW. Společnost HALADA začala užívat nový podnikový informační systém Microsoft Dynamics NAV, který byl uveden do ostrého provozu 1. 9. 2009 a pokrývá komplexně firemní procesy společnosti. Za klíčové lze označit především řízení sítě maloobchodních prodejen v on-line režimu.
 
<< Začátek < Předchozí 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 Další > Konec >>

Strana 136 z 145
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP