| 
                    Středa, 16 Říjen 2013 12:22                 | 
             
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 říká Martin Jirmann, generální ředitel společnosti Abra Software 
Abra patří mezi pět největších českých výrobců a dodavatelů podnikových informačních systémů. Její aplikace dnes používají jak živnostníci, tak velké firmy. Se značkou Abra je neodmyslitelně spjat Martin Jirmann, kterého jsme se zeptali na aktuální stav a trendy českého ERP trhu. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
                                            
                                        
    	        
                
        
        
                    
                | 
                    Středa, 16 Říjen 2013 11:45                 | 
             
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 říká Petr Schaffartzik, ředitel systémové integrace společnosti K2 atmitec 
Informační systém „Kádvojky" je na českém ERP trhu zavedená značka. Její byznys už ale nestojí čistě na softwaru. V roce 2010 otevřela jako první z tuzemských výrobců ERP vlastní datové centrum a posunula se směrem k poskytování komplexních ICT služeb, včetně cloudových. Jak se v poslední době mění požadavky zákazníků? Co bude určujícími faktory ERP trhu? Na to jsme se Petra Schaffartzika zeptali v krátkém rozhovoru. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnost STROM-BEDNAR, součást obchodní skupiny STROM Centrum group, implementovala již v roce 2001 systém Noris, jehož současná, moderní verze HELIOS Green je zde využívána dodnes. V roce 2009 navíc firma pořídila i samostatný modul HELIOS Green Výroba. Po něm následovaly postupně další moduly, rozšiřující možnosti systému. V současné době jsou ve společnosti STROM-BEDNAR implementovány všechny dostupné moduly, které HELIOS Green nabízí. Pro odvádění skladových a výrobních operací byly nasazeny čtečky čárových kódů s přímým vstupem do systému HELIOS. Vzhledem k záměru pořídit ke stávajícímu systému další moduly, jako jsou Vývojové prostředí či Plánovací tabule, nelze zatím implementaci systému HELIOS Green považovat za ukončenou. Nicméně již nyní jsou patrné přínosy, aktuálně pak zefektivnění výroby, zvládnutí vyššího výkonu při menších skladových zásobách a zvýšení pořádku v dokladech.              | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
                    
                | 
                    Středa, 16 Říjen 2013 12:54                 | 
             
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 říká Václav Urban, ředitel divize Microsoft Dynamics 
 Podnikové informační systémy se rozšiřují do stále více společností a rychle se zabydlují i mezi drobnými firmami. Spolu s tím se vyvíjejí i jejich funkce. O současném vývoji podnikových informačních systémů jsme si popovídali s Václavem Urbanem, ředitelem divize podnikových řešení Microsoft Dynamics z české pobočky Microsoftu. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnost IFS oznamuje uvedení nových a vylepšených funkcí pro řízení projektu v produktu IFS Aplikace 8. Tato verze zahrnuje plnou podporu pro rozpočetnictví a prognózu v několika měnách. Různé měny jsou automaticky převáděny do měny pro vykazování hlavního projektu. Tím dochází k eliminaci nepřesných a časově náročných ručních výpočtů. Vylepšený proces změnového řízení nákupních objednávek umožňuje lepší kontrolu jednotlivých verzí nákupních objednávek, pokud se potřeby zákazníka nebo návrh nákupního oddělení v průběhu projektu změní. IFS Aplikace 8 zahrnují také vylepšení procesu schvalování nákupu. Radikálně zjednodušená logika umožňuje nové role a pozice v rámci organizace a zahrnuje možnost delegování odpovědnosti za schválení. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Příspěvková organizace Technické služby Moravská Ostrava a Přívoz nasadila od letošního ledna podnikový informační systém HELIOS Green. V minulosti byl ve společnosti používán jednak účetní program a dále samostatný provozní systém, který organizace používala ke kalkulaci nákladů a informacím které nebylo možno získat z účetního programu. Proto organizace ve výběrovém řízení vybrala systém HELIOS Green z produkce společnosti Asseco Solutions. Implementace probíhala zrychleným způsobem, protože provozní evidence musely být spuštěny k 1. lednu 2013. Ekonomické procesy byly pak zprovozněny v průběhu prvního čtvrtletí. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Infor oznámil, že společnost Sanborn bude implementovat řešení Infor SyteLine s cílem zefektivnit své výrobní procesy. Řešení nasadí firma ITeuro, implementační partner Infor na českém trhu. Řešení by mělo být uvedeno do provozu v prvním čtvrtletí roku 2014. Infor SyteLine pokryje veškeré standardní procesy v rámci podniku, včetně ekonomických, výrobních a logistických procesů. Zákazník od řešení Infor SyteLine  očekává zprůhlednění výroby, lepší vytížení výrobních kapacit, zpřesnění termínů dodávek a efektivní řízení dokumentace – a v konečném důsledku také zvýšení spokojenosti zákazníků. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Farmaceutická společnost Bioveta si pro řízení podnikových procesů vybrala ERP systém QAD, který dodá a zavede Minerva Česká republika. QAD splnil specifické požadavky farmaceutického průmyslu, včetně sledování a řízení šarží. Řešení podnikového informačního systému pro Biovetu zahrnuje ERP QAD s podporou validace informačního systému, propojení na laboratorní systém LIMS a B2B portál. Minerva bude integrovat QAD na výrobní technologie a provádět jejich monitoring. Automatický sběr dat pomocí čárových kódů zabezpečí rychlý a bezchybný pohyb materiálu a produktů uvnitř podniku i v expedici. V dodávce ERP QAD je obsažen modul CRM a v neposlední řadě ve farmaceutickém odvětví nezbytné řízení šarží.                 | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnost America Tours, specializovaný touroperátor pro cesty na americký kontinent, se rozhodla nasadit informační systém Byznys ERP od JKR. Na základě předimplementační analýzy, byly stanoveny stěžejní body a harmonogram implementace systému. Na počátku implementace bylo provedeno školení obsluhy, došlo k uzpůsobení systému potřebám společnosti tak, aby byla odstraněna doposud nadbytečná administrativa. Ke stanovenému datu proběhl kompletní převod dat ze stávajícího systému. Tento byl proveden pomocí standardních nástrojů systému BYZNYSERP a SQL Serveru. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 IFS představuje novou verzi svého podnikového informačního systému IFS Aplikace 8, kompletně založenou na agilní metodice vývoje. Významným rysem této metodiky je začleňování zpětné vazby od zákazníků do systému během celého procesu vývoje. Agilní metodika vývoje společnosti IFS je z 80 % založena na metodice SCRUM a iterace obvykle probíhají po dobu 2–4 týdnů. Ke konci každé iterace je řešení prezentováno zákazníkovi IFS nebo zástupci zákazníka IFS, kteří zhodnotí funkčnost a poskytnou zpětnou vazbu ohledně možných zlepšení. Svou funkcionalitou IFS Aplikace 8 osloví především výrobní společnosti, které potřebují komplexní podporu všech výrobních procesů - od vzniku projektu, přes výrobu prototypů, po poprodejní servis a opravy. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
				 | 
				
		 
		 
	 | 
	
		<< Začátek < Předchozí 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Další > Konec >>		
  
	 | 
	| 
		Strana 35 z 73	 |