| 
                
                                    
                
                
                 Společnost K2 atmitec nabízí možnost využít při úhradě faktur vydaných Informačním systémem K2 zjednodušeného zadávání plateb přes QR kódy. V praxi to znamená, že faktury vystavené Informačním systémem K2 obsahují QR kód, který lze pomocí chytrého telefonu načíst do bankovní aplikace a platbu okamžitě odeslat. Odpadá tak nejen složité opisování fakturačních údajů a parametrů, ale také se snižuje počet chybně zadaných plateb. Pravidla pro sdílení platebních údajů v rámci tuzemského platebního styku prostřednictvím QR kódů definuje Standard České bankovní asociace a aktuálně jej již ve svých mobilních aplikacích podporují například Komerční banka či Raiffeisenbank.              | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
                                            
                                        
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnost PREMIER rozšířila funkci svého ERP systému o možnost tvorby výkazů přímo na míru. Návrhy výkazů práce, projektů a zakázek lze tvořit skrze intuitivního průvodce. Funkci si mohou zakoupit všichni zákazníci PREMIER system s platnou licencí aktuální verze programu X4.2. Komfortní softwarové řešení manažerského účetnictví nabízí neomezené možnosti pro filtrování, analýzu a vyhodnocování účetních dat a ekonomických ukazatelů, například středisko, nákladový nositel, oblast podnikání, oddělení, projekt. Hlavní výhodou je zejména přehledné ovládání prostřednictvím intuitivního průvodce. Vytvoření nového typu výkazu je proto snadné a odpadá tak nutnost kontaktování dodavatele.              | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Výrobce a prodejce titanového nádobí, společnost TPT Coating, se kvůli svému rozvoji rozhodl nahradit nevyhovující informační řešení systémem Byznys ERP, který vhodně podpoří další růst podniku a pokryje zvýšené nároky na zpracování ekonomických a obchodních agend. Hlavním přínosem nasazení systému Byznys ERP se stalo zejména propojení všech zpracovávaných agend, vysoké zabezpečení a lepší přehled nad podnikovými daty, odstranění duplicitního zadávání informací a zefektivnění v oblasti evidence a sledování reklamací. Uživatelé také ocenili možnosti komunikace s aplikací MS Office a široké uplatnění našla i možnost synchronizace kalendáře MS Outlook a e-mailové pošty s databází systému Byznys ERP. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Na podzim bylo zahájeno řešení implementace Dynamics AX 2009 pro polskou pobočku českého nadnárodního koncernu OKIN Group, který se zabývá facility managementem. Harmonogram je ambiciózní a předpokládá, že by obdobná funkcionalita a procesy jako ve slovenské pobočce OKIN měly fungovat od ledna 2013 i v Polsku. V tuto chvíli je dokončena analýza, vytvoření prostředí specifického pro Polsko a realizuje se detailní parametrizace a nastavení. Zaměstnanci, kteří budou AX používat jsou v Polsku noví, takže bude nutné je nejen vyškolit na užívání a obsluhu IS, ale zároveň připravit správnou dokumentaci z hlediska pracovních postupů, které budou pro pracovníky v Polsku také zcela neznámé. Zaměstnanci Infinity musí při implementaci daleko více spolupracovat s mateřským holdingem a zároveň využít i svých zkušeností se zahraničními projekty a postupy, které v nich využívá.              | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 IFS uvádí sedm nových aplikací pro smartphony, které jsou součástí řady IFS Touch Apps, a rozšiřují tak seznam aplikací pro Windows Phone a Windows 8. Nové aplikace jsou dostupné přes Google Play Store, Apple App Store a Windows Marketplace. Nabízejí intuitivní mobilní funkce například z oblasti lidských zdrojů, správy vztahů se zákazníky, ad-hoc vykazování, vyhledávání mobilních aplikací, správy vozového parku a služeb podpory společnosti IFS. Po vydání IFS Notify Me, cloudové aplikace pro smartphony určené ke schvalování nákupů, výdajů a faktur, tak společnost IFS rozšiřuje svou nabídku pro smartphony. IFS navíc vydává aplikaci IFS Notify Me pro platformy Windows Phone a Windows 8. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnost Infor oznámila, že řešení Infor SyteLine umožňuje společnosti ZK Design, českému dodavateli regálové techniky, propagačních displejů, kancelářského nábytku a dalšího sortimentu, snižovat náklady, zefektivňovat výrobu a podporovat růst firmy.  ERP systém Infor  SyteLine, které implementovala společnost ITeuro, je využíváno jako řídicí systém napříč všemi středisky a pro všechny podnikové procesy v celé firmě. Klíčovým přínosem Infor SyteLine je schopnost zpracovat nabídku a sdělit zákazníkovi předem, zda je zakázka realizovatelná a v jakém čase. Díky tomu společnost dokáže získávat nové zakázky mnohem efektivněji než dříve. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Z důvodů rostoucích požadavků na správu firemní agendy zejména v oblasti obchodních postupů se společnost StarLux, zabývající se dodávkou protislunečních systémů a dekorací, rozhodla vyměnit stávající informační řešení za nový komplexní systém Byznys ERP od společnosti J.K.R. Zároveň s Byznys ERP byl nasazen také CRM modul pro správu zákaznických kontaktů, smluv a nabídek, které lze prostřednictvím nadefinovaných šablon generovat do aplikace MS Word přímo z ERP systému. Přínosem je také zavedení jednotné podoby výstupních formulářů a odstranění duplicitního zadávání dat. Dalším důležitým krokem bylo zahrnutí servisu, reklamace a plánování práce montážním skupinám do podnikového informačního systému. 
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                  PREMIER system chystá pro své zákazníky novou verzi svého ERP systému PREMIER s vylepšenou podporou chytrých mobilních telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků. Stejně jako již patnáct let bude i letos zákazníkům nová verze ERP systému PREMIER dostupná začátkem prosince. Nová verze přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic. Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet. 
  
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 Společnosti VIADRUS a MS UTILITIES & SERVICES, které patří k nástupnickým společnostem české strojírenské a hutní společnosti ŽDB GROUP, podepsaly smlouvu na pořízení a implementaci podnikového informačního systému IFS Aplikace. Dodavatelem systému a veškerých souvisejících služeb budou společnosti IFS Czech a ALTEC. Cílem nasazení nového informačního systému je vytvořit nezbytné předpoklady pro podstatné zvýšení efektivity a účinnosti veškerých podnikových procesů a operací v uvedených společnostech a posílení jejich konkurenceschopnosti na trhu. V obou společnostech bude informační systém IFS Aplikace využívat až 400 uživatelů, a to v oblastech plánování a řízení výroby, technické přípravy výroby, nákupu, prodeje, financí, účetnictví a pro podporu strategického řízení. Jednotlivé moduly nového informačního systému budou do provozu uváděny postupně, celý projekt implementace bude dokončen ve třetím čtvrtletí 2013.              | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
    	        
                
        
        
        
        
        
            | 
                
                                    
                
                
                 PREMIER system, producent informačních a ekonomických systémů, nedávno rozšířil portfolio svých klientů o CTR group. Společnost podniká hned ve třech rozdílných oborech -  developerské činnosti, výrobě stavebních hmot a v letecké dopravě. Uspokojení specifických potřeb nadnárodní společnosti s tak širokým záběrem činnosti znamenalo úpravy systému PREMIER. Specifickým požadavkem firmy byla na míru definovatelná úprava manažerských výkazů. Byl tak vytvořen nový modul, který dovoluje snadno porovnávat a filtrovat výkazy pro různé zakázky a střediska za požadovaná časová období. Jednotlivé záznamy jsou navíc interaktivní – po jejich rozkliknutí se uživatel dostane k detailům o jejich vzniku z hlavní knihy. 
  
             | 
         
        
        
            | 
                             | 
         
     
     
				 | 
				
		 
		 
	 |