Ve dnech 10. - 11. října 2012 se uskutečnil v hotelu Holiday Inn Brno každoroční workshop společnosti K2 atmitec, na kterém společnost představila novou verzi Informačního systému K2 MONDE. Název nové verze informačního systému konkrétně představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Zároveň je systém uživatelsky přívětivý, vhodný pro firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv.
|
|
Společnost JKR připravuje nový ERP systém s pracovním názvem Byznys EVO. Zákazníkům jej začne nabízet v první polovině příštího roku. Od stávajících systémů řady Byznys ERP s označením Win a VR se jejich nástupce EVO odlišuje především ještě vyšší robustností. Je tedy vhodný, jak pro nové, tak stávající uživatele ze segmentu SMB a osloví i velké firmy. V současné době systém Byznys EVO obsahuje moduly, které dohromady tvoří základní okruh účetní podvojného účetnictví. To znamená, že je v Byznysu EVO možné zpracovat základní firemní agendu – účetnictví, pokladna, banka, fakturace, sklad, zakázky atd. Připraven je také tzv. Základní modul, kde jsou společné nabídky, číselníky či přehled DPH. Byznys EVO také umožňuje snadné a rychlé převedení dat ze stávajících řešení typu Byznys ERP.
|
|
PREMIER system rozšířil funkčnost svého ERP systému o modul E-agent. Osobní strážce uživatelům nabízí možnost pravidelného zasílání přehledu stavu vnitropodnikových procesů na zadanou e-mailovou adresu. V případě potřeby tak dokáže rychle upozornit na blížící se problém, například ztenčující se stav skladových zásob. Každý ze zaměstnanců firmy využívající ERP systém PREMIER si nyní může snadným způsobem navolit z jaké oblasti podnikového dění chce přehledy dostávat. Nastavení systému je snadné a obejde se bez asistence pracovníka IT. Stejně tak lze zvolit objem zasílaných informací. Ty na e-mail přicházejí v požadovanou dobu. Zaměstnanec se například může nad ranní kávou připravit na základě požadovaných dat na svůj pracovní den nebo pravidelnou poradu. U větších společností lze přehledy zasílat na základě začlenění uživatelů do skupin (například účtárna, sklad, prodej apod.).
|
|
aneb Pohled do zákulisí vývoje ERP systému Byznys
Vývoj rozsáhlých podnikových aplikací není o nic jednodušší než jejich nasazení v organizaci. Spíše naopak. Jde o velmi zdlouhavý běh na trati s mnoha překážkami. S mnoha programátory je třeba udržovat miliony řádek kódu, přidávat nové funkce a legislativní požadavky, opravovat objevené chyby a vše odladit tak, aby nová verze softwaru mohla "běžet" u všech, často velmi rozdílných zákazníků. V neposlední řadě musí dodavatel podnikové aplikace sledovat nastupující trendy a pracovat na jejich zahrnutí do systému ještě dříve, než se naplno rozvinou, aby s nimi mohli zákazníci získat co nejdříve konkurenční výhodu.
|
|
Moderní způsob, jak seznámit potenciální i začínající uživatele s funkcemi svého ERP systému, zvolila česká společnost PREMIER system. Nad rámec pravidelných workshopů a školení pořádaných v Praze, Ostravě a Plzni zveřejňuje na svých stránkách www.premier.cz také tematické videonávody. Ty zájemcům názornou formou pomáhají zvládnout základní i pokročilé funkce systému. Výhody videoškolení jsou nasnadě. Zaměstnanci, kterým stačí informace ve stručné podobě, ušetří čas za účast na workshopu i finanční prostředky za registraci a za cestovní náklady. Videa se dají mezi zaměstnanci snadno přeposílat a mohou zároveň sloužit jako podklady pro interní zaškolení pracovníků.
|
|
Společnost ARBES Technologies vydala novou verzi informačního systému ARBES FEIS. Kromě rozšíření o tři nové moduly nabízí tato již třináctá verze ERP systému celou řadu užitečných novinek týkajících se zejména oblasti práce s fakturami. Proces schvalování faktury je nově podpořen stavovými diagramy. Ty představují jednodušší alternativu k řízení procesu pomocí workflow. Stavové diagramy řídí nejen přípustné změny stavů faktur, ale také přístupová práva na operace s fakturami, dokážou posílat e-mailová upozornění na nové faktury ke schválení a v neposlední řadě je v systému možné nastavit také automatické provádění operací s fakturou na základě změny jejího stavu. Po schválení je nově možné fakturu přesunout do jiné dokladové řady, díky čemuž lze zcela oddělit tzv. knihu došlých faktur do samostatné řady.
|
|
Společnost MEDESA, dodavatel komplexního vybavení klinických laboratoří, zavádí informační systém Helios Orange. MEDESA již v minulosti používala český CRM systém Intuo - Company Intelligence a současnou implementací Heliosu Orange podpoří interní procesy, controlling a zvýší efektivitu. Propojení Intua a Heliosu zajistí společnosti MEDESA snížení administrativní náročnosti, rychlejší a přesnější informace prakticky v reálném čase a zvyšování rychlosti a kvality služeb vůči zákazníkům. |
|
Společnost PREMIER System, český výrobce stejnojmenného ERP systému, přináší výsledky z úspěšného testování aplikace v OS Windows 8. Jako GOLD partner společnosti Microsoft měla společnost možnost předběžného testování na plné oficiální CZ verzi Windows 8 (32-bitové i 64-bitové). Po řadě testování je tak systém plně optimalizován pro tento operační systém a připraven k nasazení ihned po uvolnění OS Windows 8 na trh. |
|
Ve dnech 10. a 11. října 2012 proběhne nejvýznamnější událost společnosti K2 atmitec pro stávající – a letos nově i pro potencionální – zákazníky Informačního systému K2. Akce pod názvem K2 workshop, která se bude konat v hotelu Holiday Inn v Brně, si klade za cíl seznámit účastníky nejen se zásadními novinkami v nové verzi IS K2, ale také se zajímavostmi z hardwarové či cloudové oblasti a se směrem dalšího vývoje všech produktů i služeb společnosti. Mezi největší lákadla dopoledního bloku patří představení verze IS K2 pro mobilní technologie, inovace vstupní plochy a zcela nový modul Servis a systém pro upozorňování na důležité události či stavy.
|
|
Řídit prodejní a nákupní procesy, konsignační sklady u odběratelů a mimo jiné také toolboxy je nově úkolem informačního systému myWAC ve firmě CLARKSON CZ. Tato společnost nabízí široký sortiment obráběcích nástrojů a nářadí od renomovaných firem z celého světa a pro některé z nich se stala výhradním distributorem. Kromě toho také nabízí odborné technologické poradenství. Díky rozsáhlému sortimentu zboží je pro firmu velice důležitá komunikace mezi skladem a fakturací. Zkoordinovat objednání zboží zákazníkem a jeho výdej je časově velmi náročné a s informačním systémem myWAC se tak tyto procesy výrazně zefektivní.
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Další > Konec >>
|
Strana 41 z 73 |