|
aneb Pohled do zákulisí vývoje ERP systému Byznys
Vývoj rozsáhlých podnikových aplikací není o nic jednodušší než jejich nasazení v organizaci. Spíše naopak. Jde o velmi zdlouhavý běh na trati s mnoha překážkami. S mnoha programátory je třeba udržovat miliony řádek kódu, přidávat nové funkce a legislativní požadavky, opravovat objevené chyby a vše odladit tak, aby nová verze softwaru mohla "běžet" u všech, často velmi rozdílných zákazníků. V neposlední řadě musí dodavatel podnikové aplikace sledovat nastupující trendy a pracovat na jejich zahrnutí do systému ještě dříve, než se naplno rozvinou, aby s nimi mohli zákazníci získat co nejdříve konkurenční výhodu.
|
|
|
|
Moderní způsob, jak seznámit potenciální i začínající uživatele s funkcemi svého ERP systému, zvolila česká společnost PREMIER system. Nad rámec pravidelných workshopů a školení pořádaných v Praze, Ostravě a Plzni zveřejňuje na svých stránkách www.premier.cz také tematické videonávody. Ty zájemcům názornou formou pomáhají zvládnout základní i pokročilé funkce systému. Výhody videoškolení jsou nasnadě. Zaměstnanci, kterým stačí informace ve stručné podobě, ušetří čas za účast na workshopu i finanční prostředky za registraci a za cestovní náklady. Videa se dají mezi zaměstnanci snadno přeposílat a mohou zároveň sloužit jako podklady pro interní zaškolení pracovníků.
|
|
|
|
Společnost ARBES Technologies vydala novou verzi informačního systému ARBES FEIS. Kromě rozšíření o tři nové moduly nabízí tato již třináctá verze ERP systému celou řadu užitečných novinek týkajících se zejména oblasti práce s fakturami. Proces schvalování faktury je nově podpořen stavovými diagramy. Ty představují jednodušší alternativu k řízení procesu pomocí workflow. Stavové diagramy řídí nejen přípustné změny stavů faktur, ale také přístupová práva na operace s fakturami, dokážou posílat e-mailová upozornění na nové faktury ke schválení a v neposlední řadě je v systému možné nastavit také automatické provádění operací s fakturou na základě změny jejího stavu. Po schválení je nově možné fakturu přesunout do jiné dokladové řady, díky čemuž lze zcela oddělit tzv. knihu došlých faktur do samostatné řady.
|
|
|
|
Společnost MEDESA, dodavatel komplexního vybavení klinických laboratoří, zavádí informační systém Helios Orange. MEDESA již v minulosti používala český CRM systém Intuo - Company Intelligence a současnou implementací Heliosu Orange podpoří interní procesy, controlling a zvýší efektivitu. Propojení Intua a Heliosu zajistí společnosti MEDESA snížení administrativní náročnosti, rychlejší a přesnější informace prakticky v reálném čase a zvyšování rychlosti a kvality služeb vůči zákazníkům. |
|
|
|
Společnost PREMIER System, český výrobce stejnojmenného ERP systému, přináší výsledky z úspěšného testování aplikace v OS Windows 8. Jako GOLD partner společnosti Microsoft měla společnost možnost předběžného testování na plné oficiální CZ verzi Windows 8 (32-bitové i 64-bitové). Po řadě testování je tak systém plně optimalizován pro tento operační systém a připraven k nasazení ihned po uvolnění OS Windows 8 na trh. |
|
|
|
Ve dnech 10. a 11. října 2012 proběhne nejvýznamnější událost společnosti K2 atmitec pro stávající – a letos nově i pro potencionální – zákazníky Informačního systému K2. Akce pod názvem K2 workshop, která se bude konat v hotelu Holiday Inn v Brně, si klade za cíl seznámit účastníky nejen se zásadními novinkami v nové verzi IS K2, ale také se zajímavostmi z hardwarové či cloudové oblasti a se směrem dalšího vývoje všech produktů i služeb společnosti. Mezi největší lákadla dopoledního bloku patří představení verze IS K2 pro mobilní technologie, inovace vstupní plochy a zcela nový modul Servis a systém pro upozorňování na důležité události či stavy.
|
|
|
|
Řídit prodejní a nákupní procesy, konsignační sklady u odběratelů a mimo jiné také toolboxy je nově úkolem informačního systému myWAC ve firmě CLARKSON CZ. Tato společnost nabízí široký sortiment obráběcích nástrojů a nářadí od renomovaných firem z celého světa a pro některé z nich se stala výhradním distributorem. Kromě toho také nabízí odborné technologické poradenství. Díky rozsáhlému sortimentu zboží je pro firmu velice důležitá komunikace mezi skladem a fakturací. Zkoordinovat objednání zboží zákazníkem a jeho výdej je časově velmi náročné a s informačním systémem myWAC se tak tyto procesy výrazně zefektivní.
|
|
|
|
Podnikové informační systémy Byznys ERP od společnosti JKR začaly v oblasti on-line sběru dat z výroby využívat terminály IT Watt. Nové terminály postupně nahrazují u instalací modulu Výroba v minulosti osvědčené a spolehlivé terminály IT 3000 nasazované ve výrobních podnicích již od roku 2002. Mezi hlavní přednosti nového terminálu patří barevný dotykový displej s vysokým kontrastem a výbornými pohledovými úhly, ethernetové připojení, akustická signalizace, uživatelsky definovatelné klávesy, možnost připojení rozšiřujících doplňků (například snímače čárových kódů a RFID prvků), které umožňují rychle, snadno a přesně evidovat výkony jednotlivých pracovníků a zadávat doplňující informace do výrobních hlášení.
|
|
|
|
říká Stanislav Hlobilek, výkonný ředitel a předseda představenstva WEBCOM a. s.
Byl jste jmenován novým výkonným ředitelem společnosti. Bude se měnit strategie firmy pod vaším vedením?
WEBCOM a. s. je výhradně dodavatelem produktů společnosti Microsoft. Počtem zaměstnanců a podporovaných zákazníků patříme mezi největší partnery Microsoftu v rámci regionu střední Evropy. Mezi našimi zákazníky je řada oborových lídrů trhu a to zejména ve strojírenských skupinách a podnicích s charakterem diskrétní výroby. Naše postavení chceme dále posilovat. Strategii měníme.
|
|
|
|
Ve společnosti FÖRCH Slovensko, která podniká v oboru autoprůmyslu, stavebnictví a zpracování kovů, bylo implementováno řešení Microsoft Dynamics NAV. O celý proces implementace se postaral partner Microsoftu – firma NAVISYS. FÖRCH patří mezi přední prodejce dílenského vybavení, montážního nářadí a spojovacího materiálu. Centrála koncernu sídlí v Německu. Po dobu své působnosti na trhu si vybudoval hustou síť dceřiných společností. Český zástupce - Förch již od roku 2007 řídí procesy pomocí ERP systému Microsoft Dynamics NAV. Po implementaci v české pobočce FÖRCHu tak došlo k rozšíření informačního systému i do slovenské pobočky. Společnost dříve využívala malý lokální ekonomický software, který však nepokrýval rostoucí nároky společnosti. Rozhodla se tedy pro komplexní informační systém, jenž dokáže pokrýt procesy, jakými jsou např. řízení financí, vztahy se zákazníky, sklady, apod.
|
|
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Další > Konec >>
|
|
Strana 42 z 73 |