Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



IT Systems / ERP systémy

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Partneři webu

Jak vybrat nový ERP systém? 9 oblastí, které se vyplatí zohlednit

Jak vybrat nový ERP systém?Výběr správného ERP systému je mimořádně důležité rozhodnutí, které naprosto zásadním způsobem ovlivní budoucí prosperitu a růst vaší organizace. Na co se tedy v tomto náročném procesu zaměřit, abyste z relativně bohaté nabídky ERP systémů vybrali nejlepší možné řešení pro vaši společnost?

Jak sestavit zadávací dokumentaci pro výběr ERP systému?

Jak vybrat správné ERP řešení pro váš podnik?Zadávací dokumentace pro výběrové řízení na ERP systém je strategický dokument, který podstatně ovlivňuje celý proces výběru a následnou implementaci. Cílem je definovat, co firma potřebuje, jaké problémy řeší a které funkční oblasti potřebuje od nového ERP pokrýt, bez specifikace technických detailů.

Český ERP systém PREMIER je Windows 8 ready

 Společnost PREMIER System, český výrobce stejnojmenného ERP systému, přináší výsledky z úspěšného testování aplikace v OS Windows 8. Jako GOLD partner společnosti Microsoft měla společnost možnost předběžného testování na plné oficiální CZ verzi Windows 8 (32-bitové i 64-bitové). Po řadě testování je tak systém plně optimalizován pro tento operační systém a připraven k nasazení ihned po uvolnění OS Windows 8 na trh.

 

K2 atmitec představí novou verzi Informačního systému K2

 Ve dnech 10. a 11. října 2012 proběhne nejvýznamnější událost společnosti K2 atmitec pro stávající – a letos nově i pro potencionální – zákazníky Informačního systému K2. Akce pod názvem K2 workshop, která se bude konat v hotelu Holiday Inn v Brně, si klade za cíl seznámit účastníky nejen se zásadními novinkami v nové verzi IS K2, ale také se zajímavostmi z hardwarové či cloudové oblasti a se směrem dalšího vývoje všech produktů i služeb společnosti. Mezi největší lákadla dopoledního bloku patří představení verze IS K2 pro mobilní technologie, inovace vstupní plochy a zcela nový modul Servis a systém pro upozorňování na důležité události či stavy.

 

CLARKSON CZ novým zákazníkem IS myWAC

Řídit prodejní a nákupní procesy, konsignační sklady u odběratelů a mimo jiné také toolboxy je nově úkolem informačního systému myWAC ve firmě CLARKSON CZ. Tato společnost nabízí široký sortiment obráběcích nástrojů a nářadí od renomovaných firem z celého světa a pro některé z nich se stala výhradním distributorem. Kromě toho také nabízí odborné technologické poradenství. Díky rozsáhlému sortimentu zboží je pro firmu velice důležitá komunikace mezi skladem a fakturací. Zkoordinovat objednání zboží zákazníkem a jeho výdej je časově velmi náročné a s informačním systémem myWAC se tak tyto procesy výrazně zefektivní.

 

 

 

Byznys ERP využívá terminály IT Watt

Podnikové informační systémy Byznys ERP od společnosti JKR začaly v oblasti on-line sběru dat z výroby využívat terminály IT Watt. Nové terminály postupně nahrazují u instalací modulu Výroba v minulosti osvědčené a spolehlivé terminály IT 3000 nasazované ve výrobních podnicích již od roku 2002. Mezi hlavní přednosti nového terminálu patří barevný dotykový displej s vysokým kontrastem a výbornými pohledovými úhly, ethernetové připojení, akustická signalizace, uživatelsky definovatelné klávesy, možnost připojení rozšiřujících doplňků (například snímače čárových kódů a RFID prvků), které umožňují rychle, snadno a přesně evidovat výkony jednotlivých pracovníků a zadávat doplňující informace do výrobních hlášení.

 

 

„Vstupujeme na další zahraniční trhy, rosteme a přizpůsobujeme tomu naši strategii,"

říká Stanislav Hlobilek, výkonný ředitel a předseda představenstva WEBCOM a. s.

Byl jste jmenován novým výkonným ředitelem společnosti. Bude se měnit strategie firmy pod vaším vedením?

WEBCOM a. s. je výhradně dodavatelem produktů společnosti Microsoft. Počtem zaměstnanců a podporovaných zákazníků patříme mezi největší partnery Microsoftu v rámci regionu střední Evropy. Mezi našimi zákazníky je řada oborových lídrů trhu a to zejména ve strojírenských skupinách a podnicích s charakterem diskrétní výroby. Naše postavení chceme dále posilovat. Strategii měníme.

 

FÖRCH Slovensko automatizuje procesy s MS Dynamics NAV

 

Ve společnosti FÖRCH Slovensko, která podniká v oboru autoprůmyslu, stavebnictví a zpracování kovů, bylo implementováno řešení Microsoft Dynamics NAV. O celý proces implementace se postaral partner Microsoftu – firma NAVISYS. FÖRCH patří mezi přední prodejce dílenského vybavení, montážního nářadí a spojovacího materiálu. Centrála koncernu sídlí v Německu. Po dobu své působnosti na trhu si vybudoval hustou síť dceřiných společností.  Český zástupce - Förch již od roku 2007 řídí procesy pomocí ERP systému Microsoft Dynamics NAV. Po implementaci v české pobočce FÖRCHu tak došlo k rozšíření informačního systému i do slovenské pobočky. Společnost dříve využívala malý lokální ekonomický software, který však nepokrýval rostoucí nároky společnosti. Rozhodla se tedy pro komplexní informační systém, jenž dokáže pokrýt procesy, jakými jsou např. řízení financí, vztahy se zákazníky, sklady, apod.

 

Hand-made service inovuje výrobu s Byznys ERP

Společnost Hand-made sevice, poskytující služby v oblasti tisku, kompletace a distribuce reklamních materiálů, přešla na nejnovější verzi podnikového informačního systému Byznys ERP společnosti J.K.R. Současně s tímto krokem inovovala i oblast výroby a ve svých dílnách začala využívat pro sběr dat dotykové terminály. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner J.K.R. Společnost Hand-made Service začala používat modul Výroba systému Byznys ERP již v roce 2006. Po celou dobu se výkony zaměstnanců pořizovaly manuálně z úkolových lístků do systému. Vzhledem k rozvoji firmy v několika posledních letech se postupně měnily i její požadavky na funkcionalitu systému a ruční pořizování výrobních hlášení se ukázalo jako málo efektivní. Vedení společnosti Hand-made service proto rozhodlo v rámci přechodu na novou verzi systému Byznys ERP také o nasazení moderních dotykových terminálů v halách a o instalaci pracovní stanice pro správu domácích pracovníků s automatickou evidencí jejich výkonů.

 

PREMIER system nabízí nový modul Centrum ePodání

PREMIER system, český producent informačních a ekonomických systémů, připravil nový komplexní modul "Centrum ePodání" umožňující přímou komunikaci z ERP systému PREMIER s finančním úřadem, ČSSZ a se zdravotní pojišťovnou. Vstup do centra podání je možný stiskem jediného tlačítka z daňové kanceláře nebo z mezd. Pro odesílání hlášení prostřednictvím komunikačního rozhrání České správy sociálního zabezpečení VREP (Veřejné rozhraní pro e - Podání) přímo z programu PREMIER je potřeba pouze kvalifikovaný certifikát zaregistrovaný na ČSSZ. Aplikace kopíruje princip funkčnosti Podatelny EPO a umožňuje činnost ve dvou modech – odeslání podání a dotaz na výsledek podání. Poté, co je podání odesláno, Podatelna EPO potvrdí jeho přijetí. Potvrzení o přijetí obsahuje jedinečný identifikátor, který byl přijatému podání přidělen.

 

Informační systém K2 představí SMART plochu

Nová verze Informačního systému K2 bude mít i nový způsob ovládání a design. Hned na první pohled uživatele upoutá moderní plocha, která je rozdělena do tří sloupců. Jejím cílem je, aby z jednoho místa byly dostupné informace a přehledy diametrálně odlišných úrovní, a to přesně podle potřeb uživatele. Může se jednat jak o předmět práce, tak o průběžné sledování výsledků, notifikace, zprávy atd. Hlavní výhodou plochy je její organizovanost do záložek, díky kterým má uživatel vše sjednoceno a přehledněji uspořádáno. Mezi jednotlivými záložkami se může samozřejmě snadno přepínat.

 

HELIOS Orange pomáhá s vývozem nářadí Black and Decker

Společnost Black and Decker využívá od konce loňského roku ERP systém HELIOS Orange. Black and Decker působí ve třech obchodních úsecích: Elektrické nářadí a doplňky, Hardware a výrobky pro zdokonalení domácnosti a Technologie upevňovacích systémů. V ČR byl v roce 2002 otevřen výrobní závod v Trmicích. Veškerá výroba závodu je přepravována do zahraničí, a to buď přímo vyvážena do distribučních center mimo EU nebo odesílána do evropských distribučních skladů. Do roku 2011 zde byl pro podporu činností společnosti využíván starší software, který však v mnoha směrech nevyhovoval. Zejména nebyl dostatečně pružný a dodavatel téměř neposkytoval zákaznický servis. Management společnosti se proto rozhodl pro pořízení nového systému.

 

 
<< Začátek < Předchozí 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Další > Konec >>

Strana 42 z 73

Úspěch implementace ERP systému začíná i končí u lidí

Moderní ERP systémy a možnosti jejich přizpůsobeníPodle posledního výzkumu ČSÚ jsou tuzemské podniky v oblasti používání ERP systémů hluboko pod průměrem zemí EU. ERP systémy využívalo v ČR pouze 29 % všech tázaných podniků, přičemž průměr v EU je 43 %.

Výběr ERP systému včera a dnes: Jak se změnil proces a kritéria

IntemacERP systém je klíčovým nástrojem pro řízení podnikových procesů, který ovlivňuje výkonnost, efektivitu a kon­ku­ren­ce­schop­nost firmy. Výběr ERP systému je proto důležitým a náročným rozhodnutím, které vyžaduje ...

další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP