Exkluzivní partner sekce

Přihlášení ERP news



Přihlaste se k odběru newsletteru ERP news, ve kterém pravidelně rozesíláme ty nejzajímavější články ze světa ERP.



Partneři webu

Czech Cont řídí a sleduje výrobu s Byznys ERP

Kvůli větší efektivitě řízení a sledování výrobních procesů a činností se společnost Czech Cont, výrobce obytných, sanitárních a skladových kontejnerů, rozhodla pro zavedení modulu Výroba informačního systému Byznys ERP. Projekt realizovala společnost Fugasoft, implementační partner J.K.R. Na základě úvodní analýzy výrobních procesů konzultanti navrhli nasazení modulu Výroba ve společnosti Czech Cont s menšími programovými úpravami. Jedním z hlavních požadavků na funkčnost přitom bylo sledování výroby jednotlivých kontejnerů. To konzultanti vyřešili systémem automatického přidělování sériových čísel ke každému kontejneru a výrobou se samostatným výrobním příkazem, u něhož se přesně evidují použité materiály až do šarží, a také výkony jednotlivých pracovníků, přičemž zadávání výkonů provádějí samotní pracovníci na dílnách pomocí on-line výrobních terminálů IT Watt.  V dalším kroku pak došlo k úpravě různých tiskových sestav na míru (například kalkulace v eurech), následované předáním systému do ostrého provozu.

 
SOPO zefektivňuje firemní procesy s IFS Aplikacemi

Společnost SOPO implementovala informační systém IFS Aplikace, který nahrazuje stávající vlastní firemní software ISS2006. Důvodem inovace informačního systému je snaha zefektivnit firemní procesy zejména v oblasti plánování a řízení výroby, které jsou pro společnost stěžejní. Cílem projektu je především zjednodušení komunikace uvnitř firmy, zprůhlednění výrobních procesů z pohledu nákladů a zkrácení doby řešení obchodního případu. V rámci implementace byly řešeny oblasti: CRM, plánování a řízení výroby, technické přípravy výroby, skladové hospodářství, ekonomika a finance, mzdy, řízení jakosti, workflow a modelování procesů. Koncem loňského roku proběhla předimplementační analýza a v březnu letošního roku byl spuštěn informační systém do rutinního provozu.

 
Toray Textiles CE si pro svůj závod vybral ERP systém QAD

Závod japonské společnosti Toray Industries v České republice, Toray Textiles Central Europe vznikl v roce 1997 na zelené louce. Postupně rozšiřoval výrobu a v současné době disponuje třemi různými typy výroby. Hlavním produktem jsou lehké tkaniny ze 100% polyesterové příze. Druhý typ výroby je produkce tkaniny pro airbagy a nově vyrábí WLP desky pro tiskárny určené například pro novinový tisk. Rozšíření portfolia o nový typ výroby si vyžádalo řízení výroby a její plánování v komplexním ERP systému, který Toray Textiles CE chyběl. Vedení závodu se rozhodlo pro oborově zaměřený ERP systém QAD a jeho dodavatele, společnost Minerva. Jedním z klíčových kritérií pro výběr ERP a dodavatele, kromě referencí, bylo zvládnutí všech tří typů výroby, ve kterých Toray Textiles CE podniká. Podnikový informační systém postavený na ERP QAD doplňuje EDI komunikace v dodavatelském řetězci, řešení čárových kódů ve výrobě i logistice a integrace s technologickými systémy na řízení strojů. Implementace je rozdělena na dvě etapy a jako celek se ERP spustí do ostrého provozu 1.1.2014.

 
ZVL AUTO řídí výrobu pomocí řešení SOFTIP

Prešovská společnost ZVL AUTO nasadila IT řešení SOFTIP, modul Výroba. Modul byl přizpůsoben potřebám zákazníka a je plně kompatibilní s dosud používaným IS SOFTIP PACKET. ZVL AUTO umožní v maximální míře on-line zpracovávat informace od přijetí objednávky až po expedici výrobků, v pozadí se zpracováním ekonomických informací, potřebných pro operativní řízení společnosti. Společnost si tak vytvořila předpoklady k další racionalizaci nákladů. Implementace modulu Výroba je dalším krokem v rámci dlouhodobé spolupráce se společností SOFTIP. ZVL AUTO totiž plnohodnotně využívá aplikace SOFTIP PACKET a Personální a mzdové řízení SOFTIP HUMAN RESOURCES PLUS.

 
Slovenský Plastex nasadil modul Řízení výroby od Softipu

Slovenská společnost Plastex vyrábějící tiskařské štočky pro tuzemské i zahraniční zákazníky nasadila modul Řízení výroby společnosti Softip. Modul je součástí informačního systému Softip Profit Plus, který slouží jako podpora procesů souvisejících s přípravou a provozem sériové a zakázkové výroby.

 
Byznys ERP zlepšuje přehled o zakázkách ve firmě Almea

Společnost Almea, zabývající se štěpkováním biomasy, lesního klestu, kmenů a krajin, se rozhodla nahradit stávající informační řešení systémem Byznys ERP od J.K.R., který dokáže komplexně zastřešit klíčové firemní procesy a lépe podpořit fungování celého podniku. Jedním z hlavních požadavků společnosti Almea bylo zefektivnění evidence zakázek (sledování nákladů a výnosů) a lepší přehled nad stavem jednotlivých pohybů materiálu v lese u konkrétní zakázky. Konzultanti J.K.R. proto nastavili systém Byznys ERP tak, aby po vytvoření zakázky došlo k okamžitému provázání na skladové operace a faktury, což uživatelům usnadnilo sledování stavu zakázky napříč celým informačním systémem.

 
Stavby a montáže s pomocí Byznys ERP

Dynamický rozvoj v několika posledních letech vedl společnost Zaremba Stav k rozhodnutí zavést nové informační řešení, které by rostlo spolu s firmou. Ve výběrovém řízení zvítězila společnost J.K.R. se systémem Byznys ERP, pro který hovořily zejména reference z podobných projektů a široké možnosti přizpůsobení systému požadavkům zákazníka. Před nasazením systému Byznys ERP provedli konzultanti společnosti J.K.R. předimplementační přípravu s cílem analyzovat stávající hardwarové vybavení, datovou základnu a specifické požadavky klienta na nové řešení. Následoval samotný proces implementace, v rámci kterého byl systém Byznys ERP instalován a zprovozněn na připojených stanicích. V dalším kroku došlo k úpravám výstupních sestav a dokladů dle požadavů zákazníka a proběhlo zaškolení uživatelů.

 
Byznys ERP podporuje prodej měřící techniky v Prima Bilavčík

Sjednocení veškeré firemní agendy, vyšší bezpečnost dat, digitalizace dokumentů a nové funkce pro sledování aktivit a servisu byly hlavními argumenty, proč se dodavatel délkové měřící techniky, společnost Prima Bilavčík, rozhodl zavést podnikový informační systém Byznys ERP od společnosti J.K.R. V rámci nasazení nového systému konzulanti J.K.R. zprovoznili komponenty umožňující export nabídek do aplikace MS Word, kde dochází k dalším grafickým úpravám. Díky tomu může společnost Prima Bilavčík nyní předávat své nabídky klientům v podobě odpovídající charakteru a ceně nabízených přístrojů.

 
COMFIS implementoval informační systém myWAC

Společnost COMFIS, která poskytuje IT služby a produkty, nově implementovala IS myWAC. Systémově bude nyní řešit zejména prodejní a servisní procesy a také zefektivnění práce. COMFIS se zaměřuje na řešení využívající biometrické technologie. Důraz je kladen zejména na dodržování termínů jednotlivých servisních úkolů. Firma tak bude mít díky IS myWAC přehled o celém obchodním případu, o ekonomických výsledcích a o evidované práci na servisních požadavcích, čímž se výrazně zefektivní práce servisních techniků. Dalším z cílů investice do IS myWAC je vytvoření mobilní kanceláře tak, aby bylo možné řídit a spravovat firmu z různých míst ČR a případně i z jiných států.

 
TPT Coating implementoval podnikový systém Byznys ERP

Výrobce a prodejce titanového nádobí, společnost TPT Coating, se kvůli svému rozvoji rozhodl nahradit nevyhovující informační řešení systémem Byznys ERP, který vhodně podpoří další růst podniku a pokryje zvýšené nároky na zpracování ekonomických a obchodních agend. Hlavním přínosem nasazení systému Byznys ERP se stalo zejména propojení všech zpracovávaných agend, vysoké zabezpečení a lepší přehled nad podnikovými daty, odstranění duplicitního zadávání informací a zefektivnění v oblasti evidence a sledování reklamací. Uživatelé také ocenili možnosti komunikace s aplikací MS Office a široké uplatnění našla i možnost synchronizace kalendáře MS Outlook a e-mailové pošty s databází systému Byznys ERP.

 
ZK Design urychluje dodávky s podporou řešení Infor

Společnost Infor oznámila, že řešení Infor SyteLine umožňuje společnosti ZK Design, českému dodavateli regálové techniky, propagačních displejů, kancelářského nábytku a dalšího sortimentu, snižovat náklady, zefektivňovat výrobu a podporovat růst firmy.  ERP systém Infor  SyteLine, které implementovala společnost ITeuro, je využíváno jako řídicí systém napříč všemi středisky a pro všechny podnikové procesy v celé firmě. Klíčovým přínosem Infor SyteLine je schopnost zpracovat nabídku a sdělit zákazníkovi předem, zda je zakázka realizovatelná a v jakém čase. Díky tomu společnost dokáže získávat nové zakázky mnohem efektivněji než dříve.

 
<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další > Konec >>

Strana 13 z 29
další články o ERP

Na co se zaměřit při výběru ERP?

 

Výmluvy, proč nový ERP "nefunguje"

 

Proč neodkládat inovaci ERP