E LINKX
Berger-Huck
SUSE

Přihlášení ERP News



Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

BERGHOF

IT Systems / ERP systémy

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Partneři webu

Pracovat bez ERP systému je jako
řezat dříví tupou pilou

Jak si poradit s výběrem ERP systému?Každý majitel firmy touží mít dobrou klientelu a smysluplnou práci. Na startu mu dodává sílu jeho nadšení. Podnikání se rozbíhá úžasným tempem, přibývá zakázek, každá je velkou radostí a nevadí zůstat v práci i déle. Firmou zní věty: Poslal jsi tu objednávku? Kdy to přijede? Poslal jsi tu nabídku?

5 kroků, jak připravit implementaci ERP
na straně zákazníka

5 kroků, jak připravit implementaci ERP na straně zákazníkaJak to udělat, aby vztahy mezi zájemcem o softwarové řešení a dodavatelem tohoto softwaru nebyly „věčným bojem“, ale dospěly k oboustranně výhodnému výsledku? Vybudujte most sloužící ku prospěchu obyvatel na obou březích. Nejprve se ale na stavbu dobře připravte.

Společnost MATRIX implementovala Helios Orange

Východočeská společnost MATRIX se rozhodla pro implementaci informačního systému Helios Orange. Mezi klíčové požadavky při jeho výběru patřilo především napojení na další SW - DMS a Profiplast, komplexnost systému při zachování individuálních požadavků jednotlivých divizí společnosti, detailní vnitropodnikové účtování, vysoká míra uživatelského přizpůsobení systému dle požadavků uživatelů, podpora maloprodeje a řada dalších dílčích oblastí. Samotná implementace byla rozdělena do etap: parametrizace, školení, dovývoj, zkušební provoz, ostrý provoz, rutinní provoz. Klíčovým požadavkem zákazníka bylo zajistit ostrý provoz od 1. ledna 2009 především v oblastech ekonomika, sklady, maloprodej a napojení na DMS. Do 30. června, kdy došlo k předání do rutinního provozu, došlo i k dokončení dílčích agend či zakázkových dovývojů, jako např. napojení na SW Profiplast, apod.
 

ABRA certifikovala řadu produktů ABRA Gx verzi 10.01.01

ABRA Software uvolnila novou verzi svých produktů ABRA G4, G3, G2 a G1. Verze 10.01.01 zahrnuje legislativní změny s účinností od 1. ledna 2010, zejména změny vycházející z tzv. „Janotova úsporného balíčku“. Verze 10.01.01 je pro stávající uživatele ABRY G4, G3, G2 a G1 s předplacenou licenční podporou pro rok 2010 k dispozici zdarma. Instalace této verze je možná pouze z verze 9.03.16. Podrobný popis všech legislativních změn, které mají vliv na produkty ABRA a zároveň jsou zapracovány do produktové řady ABRA ve verzi 10.01.01, je pro stávající uživatele uveden na www.abra.eu.

 

Komunikace v rámci informačního systému ABRA

ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje propracované řešení vzájemné komunikace jednotlivých uživatelů v rámci organizace i navenek. Každá agenda informačního systému, kde je možnost sledovat nějaké aktivity, nabízí aktivování automatických vzkazů. Uživatelé si sami definují pravidla, podle kterých vzkazy přicházejí. Nejčastěji je tato funkčnost využívána pro upozornění na příchozí e-mail od konkrétního klienta, upozornění, že dané zboží bylo naskladněno, nebo že došlo ke schválení objednávky. Je možné nadefinovat upozornění na prakticky jakoukoliv změnu dat v rámci IS.

 

Budoucnost ERP je v mobilních technologiích

V současné době je více než kdy jindy vyžadován rychlý přístup k informacím, a to v jakoukoliv dobu a z kteréhokoliv místa. Expanze mobilních technologií, jejichž funkcionalita se přibližuje možnostem stolních počítačů, tak logicky zasáhla i pořizování, zpracování a prezentaci dat z informačních systémů a chytré mobilní telefony se stávají běžným přístupovým bodem do ERP systémů.
Když se podíváte na dnešní elegantní mobilní zařízení s jejich širokou funkčností a velmi malými rozměry, která se snadno vejdou do kapsy, je nesnadné uvěřit, že ještě před pár lety se lidé hnali do obchodů a nadšeně si kupovali „cihly“, které byly těžké, velké, téměř nic neuměli a jejichž cena začínala na hranici deseti tisíc korun. Dnes je na trhu k dispozici nepřeberné množství různých přenosných přístrojů, od běžných mobilních telefonů přes PDA, tablet PC až po notebooky. Mobilní operátoři nabízejí relativně rychlý a cenově dostupný přenos dat. Lidé na ulici prostřednictvím svých zařízení surfují po internetu, poslouchají hudbu a sledují videa. Před deseti lety bylo luxusem být dosažitelný kdekoliv po telefonu, nyní je to pro každodenní aktivity nezbytné.

 

Helios Orange: nejrozšířenější ERP systém na českém trhu

Helios Orange je nejčastěji nasazovaný ERP systém v českých podnicích od deseti do tisíce zaměstnanců. Vyvíjí a dodává jej společnost Asseco Solutions, jednička českého ERP trhu. Helios Orange představuje funkčně vyspělý a uživatelsky přívětivý informační systém, který je schopen pokrýt jak základní, tak i vysoce specializované podnikové procesy. Může se totiž opřít o celou řadu detailně propracovaných oborových řešení. Následující představení věnujeme hlavním technologickým, uživatelským, funkčním a obchodním aspektům tohoto systému.

 

Parkovací a přístupové systémy s IS Byznys

Společnost Designa Parking & Access, specialista na oblast parkovacích a přístupových systémů s působností na českém a slovenském trhu, implementovala informační systém Byznys od společnosti J.K.R. Pro nové ERP řešení se rozhodla zejména z důvodu zachování spolehlivosti a flexibility vůči požadavkům svých zákazníků. Nasazení podnikového informačního systému třídy Byznys proběhlo během 2,5 měsíců, a to zejména díky kvalitní analýze stávající situace, kdy zástupci společnosti Designa Parking & Access dokázali velmi přesně rozkrýt a definovat všechny své požadavky na nové řešení. Mezi hlavní přínosy implementace patří zejména elektronické zpracování servisních listů, které slouží jako podklady pro servisní zásahy, a do nichž je nyní možné ukládat veškeré klíčové informace, které souvisí se servisním zásahem, a to od nahlášení závady odběratelem, přes vlastní zásah a jeho popis, až po vyřešení a ukončení případu fakturací.

 

ABRA a FLORES uzavřeli strategickou dohodu o spolupráci

Zástupci společností ABRA Software a FLORES podepsali 15. 12. 2009 strategickou dohodu, jejímž předmětem je spolupráce v oblasti vývoje a prodeje ERP systémů s jasným směřováním do jedné skupiny firem United Software, která nabízí širokou škálu řešení pro celý ERP trh. Spojení společnosti ABRA, a společnosti FLORES (dříve známé jako K2 atmitec syst), která se dlouhodobě profiluje jako výrazně zákaznicky orientovaný dodavatel ERP řešení, přinese zákazníkům obou společností významné výhody především v rozsahu poskytovaných služeb a také ve zlepšení a rozšíření funkcí ERP systémů vyvíjených oběma společnostmi. Obě firmy si zachovají svou právní subjektivitu, své segmenty trhu a budou úzce spolupracovat ve všech oblastech svých činností: ve vývoji, distribuci současných i připravovaných řešení nebo poskytování služeb.

 

Firma West-End-Bikes nasadila Money S4 od Cígler Software

Plzeňská pobočka společnosti West-End-Bikes, obchodní zástupce značky Harley Davidson, se stala další společností, u které byl nasazen informační systém Money S4. Společnost West-End-Bikes je zaměřena nejen na prodej motocyklů Harley Davidson, doplňků a náhradních dílů, ale zajišťuje také jejich plnohodnotný autorizovaný servis. Pro řízení své plzeňské prodejny, jejíž otevření je plánované na začátek prosince, si zvolila informační systém Money S4 z dílny Cígler Software. Ten je určený středním a menším společnostem, které preferují robustní řešení s SQL serverem, ale nechtějí investovat do komplexních implementačních řešení na míru. Celý systém byl nasazen během jednoho měsíce od úvodní prezentace včetně rozšiřujícího personálního a mzdového modulu Target S4.

 

RENOCAR podpořil svůj růst zavedením IS Dynamics NAV

Společnost RENOCAR, autorizovaný dealer vozů značek BMW, MINI, Opel a Chevrolet, se rozhodl podpořit svůj růst zavedením nového informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Hlavním cílem bylo sjednocení podnikových procesů za účelem jejich efektivnějšího řízení. Informační systém Microsoft Dynamics NAV byl zvolen díky velkému množství úspěšných projektů v automobilovém průmyslu a díky referencím zvoleného partnera. Za něj byla vybrána společnost Infinity, která disponuje zkušeným týmem konzultantů a programátorů a poskytuje stabilní zázemí velké nadnárodní společnosti. Zároveň dokázala nejlépe vystihnout potřeby společnosti RENOCAR a nabídla nejlepší poměr mezi kvalitou poskytovaných služeb a celkovou cenou řešení.

 

Fenix bude od nového roku součástí Asseco Solutions

Na počátku roku 2010 dojde k přesunu produktu Fenix, který byl dosud součástí produktového portfolia Asseco Czech Republic, do jeho dceřiné společnosti Asseco Solutions. Důvodem změny je konsolidace obchodního portfolia v rámci skupiny Asseco Central Europe. Fakticky dojde k převodu části firmy – to znamená, že do Asseco Solutions přejde celá divize Municipality, zahrnující tým produktu Fenix a také produktu eObec. Jediný rozdíl, který zákazníci pocítí, bude administrativní – od nové hlavičky na fakturách, až po adresu dodavatele a jeho telefonní čísla. Se stejnými lidmi, s nimiž byli zvyklí spolupracovat dnes, tak zůstanou v kontaktu i nadále. Společnost Asseco Solutions bude mít po uskutečnění této změny již téměř 500 zaměstnanců, z toho více, než 150 ve vývoji.
 
<< Začátek < Předchozí 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Další > Konec >>

Strana 55 z 60

8 největších rizik při implementaci
firemního informačního systému

8 největších rizik při implementaci firemního informačního systémuImplementaci firemního software si můžete představit jako stavbu domu. Nejdřív uvažujete, jak má dům vypadat, jaké nároky splňovat. Řešíte, co je pro vás důležité a do čeho jste ochotní investovat a jaké zařízení budete muset oželet nebo si ho pořídíte později. Během stavby se pak objevují ...

10 tipů, jak změnit a vybrat
informační systém

AbraKaždá moderní firma se neustále rozvíjí a zastaralý informační systém nebo několik poslepovaných softwarových nástrojů už nemusí jejímu tempu stačit. Jak takový okamžik poznat a jak se na změnu a výběr systému připravit? Poradíme vám deset tipů, jak při výběru systému postupovat.
další články o ERP

Automatizace procesů v ERP

 

Kritická místa ERP projektů

 

Digitální transformace a ERP