Pomáháme firmám růst
IT Systems - předplatné

Přihlášení ERP News



Tematické seriály

Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

BERGHOF

IT Systems / ERP systémy

Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1

Partneři webu

Základní předpoklady úspěchu
při výběru a implementaci ERP systému

Jak si poradit s výběrem ERP systému?V praxi se velmi často setkávám s tím, že si na úvodní otázku nedokáže většina manažerů správně odpovědět. Není divu. Výběr a implementace ERP systému je natolik komplexní a složitá věc, že ji jen málo firem dokáže správně uchopit a uskutečnit, ať už ji řeší vlastními silami, nebo za pomoci ...

Recept na úspěšnou implementaci
ERP systému hledejte v týmu

10 tipů, jak správně vybrat a naimplementovat ERP systémImplementace informačního systému je náročný proces, na který je vhodné se připravit po všech stránkách. Příprava přitom nespočívá pouze v definici požadavků. Klíčovým faktorem úspěchu je i složení projektového týmu a obsazení role projektového manažera.

Zdravotní péče v Městci Králové s pomocí Byznysu

Městská nemocnice Městec Králové začala pro komplexní řízení ekonomických agend, skladových procesů a reporting využívat podnikový informační systém třídy Byznys od společnosti J.K.R. Pro nový informační systém se vedení nemocnice rozhodlo zejména z důvodu zvýšení efektivity řízení v oblasti mzdové, skladové a účetní agendy, včetně fakturace a evidence pacientských účtů. Mezi největší přínosy implementace patří rozšíření možností sledování skladové agendy o šarže výrobků a snadné automatizované sledování expiračních dob u naskladněného materiálu. Dále došlo k on-line synchronizaci dat pokladny a účetnictví, čímž se zjednodušil celý proces spojený s úhradami lékařských poplatků. Velkým přínosem je také přizpůsobení modulu Pokladna pro evidenci cenin, hotovosti a přiznaných důchodů ve vazbě k jednotlivým pacientům.
 

Helios Green podporuje náchodského Primátora

Pivovar Primátor se stal v loňském roce dalším významným zákazníkem systému Helios Green z produkce Asseco Solutions. Systém byl ve společnosti uveden do ostrého provozu k 1. lednu letošního roku. Vzhledem k rozsahu a specifikům činností, které výrobu piva provázejí, je zde systém implementován v poměrně velkém rozsahu. Management a zaměstnanci společnosti Primátor ke své práci využívají, či brzy budou využívat, kromě jádra systému s podporou Workflow a EDM konkrétně tyto moduly systému Helios Green: Účetnictví, Faktury přijaté, Faktury vydané, Pokladna, Banka, Majetek, Sklad – nákup a prodej, Doprava, CRM, Smlouvy, Mzdy, Personalistika, Odpis pohledávek, Manažerské vyhodnocování, Rozvrhování pomocí ukazatelů, Finanční controlling základ, Controlling prodeje a Controlling skladů a výroby. Ve společnosti Primátor je možnost využití pro celkem dvacet konkurenčních uživatelů.
 

Čistotu města Hodonína řídí Helios Orange

Odpadové hospodářství, sběrný dvůr odpadů, péče o veřejnou a soukromou zeleň, údržba veřejných i soukromých komunikací a poradenství v oblasti odpadového hospodářství. To vše jsou činnosti, které vykonává nový zákazník systému Helios Orange, společnost TESPRA Hodonín. Systém Helios Orange zde v první etapě nahrazuje systémy, které společnost využívala dříve - zakázkový systém Evidence technických služeb, systém Vema, který zde pokrýval mzdy a personalistiku a ESO 9 IT, jehož prostřednictvím byla řešena ekonomika. Systém Helios Orange začala firma implementovat v lednu 2010. Hlavní přínos nasazení nového informačního systému vidí společnost zejména v integrované databázi, možnosti uživatelského přizpůsobení, v široké možnosti dalšího rozvoje systému a pochopitelně i v kvalitě technické podpory. Od letošního dubna budou mít zaměstnanci společnosti TESPRA Hodonín možnost ke své práci využívat následující moduly: Styk se zákazníky, Obchod, Lidské zdroje, Ekonomika a finance, Manažerské vyhodnocování.
 

Využijte možná poslední vlnu dotací

na pořízení informačního systému!

Minerva ČR vám po pět měsíců společně se svými partnery, agenturou CzechInvest a poradenskou společností CVIS Consulting, přinášela informace o třetí vlně programu ICT v podnicích, o zásadách výběru vhodného informačního systému, postupech a pravidlech zadávání výběrového řízení a správného vyhodnocení a mnoho dalších užitečných rad a tipů, které vám prakticky pomohly v uceleném pohledu na IT ve vašem podniku.
 

Společnost Linaplast bude implementovat IS KARAT!

Společnost Linaplast ukončila podpisem smlouvy výběrové řízení na dodávku informačního systému. IS KARAT nahradí stávající systém, který stál za firemními procesy asi 3 roky. V rámci implementace, jejíž zahájení se plánuje na polovinu letošního roku, se řeší zejména výroba, prodejní management, včetně CRM, lidské zdroje, finanční řízení (majetek, finance a daně), manažerské řízení a workflow. Pro implementaci nového IS se společnost rozhodla zejména z důvodů nevyhovujícího nastavení a výstupů stávajícího řešení (nekompaktní architektura IS, off-line systémy a databáze mimo hlavní ERP, absence analytických nástrojů) a kvůli nové rozvojové a obchodní strategii společnosti – změny v portfoliu zákazníků, pořízení nových technologií a technologických celků a s nimi souvisejících procesů.
 

BIOSTER používá informační systém ABRA G3

Společnost BIOSTER, která se zabývá výrobou zdravotnických potřeb a zároveň poskytuje služby radiační sterilizace, implementovala informační systém ABRA G3. BIOSTER 10 let používal informační systém ABRA Gold. Obchodní rozvoj společnosti si vyžádal využití novějších technologií, zároveň se firma rozhodla přejít ze zastaralé DOS platformy a zavést nové výrobní a obchodní procesy, zavést CRM pro podporu obchodních aktivit a další pokročilé nástroje pro sledování výroby. Ve výběrovém řízení se BIOSTER rozhodl zachovat kontinualitu dodavatele informačního systému a zvolil ERP ABRA G3. Jeho implementací firma zavedla kompletní evidenci výrobního procesu, odbourala několik samostatně vedených evidencí, do té doby držených v jiných aplikacích nebo papírově; zjednodušila dokladovou evidenci, ve které redukovala počet řad dokladů až na 30 %; s využitím integrovaných modulů Skriptování a Kompletace vyřešila specifické požadavky své výrobní činnosti; začala v CRM modulu sledovat a řídit práci svých obchodníků a v neposlední řadě sjednotila tiskové výstupy.
 

Titanové nádobí s ERP třídy Byznys

Top Slovakia Q Art, slovenská pobočka výrobce a prodejce titanového nádobí, se stala uživatelem ERP třídy Byznys. Projekt realizovala společnost Gosvo SK, implementační partner J.K.R. pro Slovenskou republiku. Zavádění nového informačního systému ve společnosti Top Slovakia Q Art proběhlo podle metodologie výrobce ve třech fázích – předimplementační příprava, implementace a dohled nad provozem. Konzultanti společnosti Gosvo SK za aktivní účasti klíčových uživatelů na straně zákazníka vyhodnotili stěžejní procesy, na které byl během implementace kladen největší důraz. Mimo standardních procesů souvisejících s vedením účetnictví a skladové evidence, se jednalo o oblast přímého prodeje s evidencí výnosů a nákladů na pořádané prodejní akce.
 

Zdravotní ústavy propojil nový centralizovaný systém

Ministerstvo zdravotnictví ČR propojilo síť všech zdravotních ústavů na našem území. Centralizace proběhla jak na úrovni restrukturalizace řízení, správy a provozu, tak i integrací informačních systémů. Centralizovaný ekonomicko-provozní systém byl na zakázku vytvořen a implementován společností Aquasoft. Centralizovaný ekonomicko-provozní systém Microsoft Dynamics AX nahradil několik původně používaných informačních systémů pro různé agendy. Pokrývá všechny subsystémy a oblasti, které zdravotní ústavy ve svých ekonomicko-provozních systémech potřebují: Finance a účetnictví, Majetek, Nákup, Prodej, Řízení zásob, CRM, Řízení vztahů s dodavateli, Bank a Pokladna.
 

Česká verze ERP řešení Epicor 9 uvedena na trh

Epicor Software Corporation představil v ČR novou aplikaci pro řízení a plánování podnikových zdrojů Epicor 9. Jedná se o inovativní a přizpůsobivé řešení postavené na nejmodernějších technologiích. Epicor využívá Web 2.0 technologie, a přináší tak uživatelům provázanou a dynamickou spolupráci s ohledem na podnikové procesy. Vysoce přizpůsobivá architektura řešení splňuje požadavky kteréhokoli podniku bez omezení na zeměpisnou polohu, obor působnosti nebo koncová zařízení pro přístup k systému. Páteří řešení Epicor 9 je prostředí Epicor Internet Component Environment (ICE), které propojuje technologie Web 2.0 a Epicor True SOA a přináší do servisně orientované architektury flexibilitu a použitelnost podporující integraci podnikových B2B procesů.
 

RED Online

Řešení na platformě Microsoft Dynamics NAV pro developery

Development ve stavebnictví zaznamenal během hospodářské recese významný pokles, ať už hovoříme o stavbách pro komerční využití, nebo pro rezidenční bydlení. Přesto, nebo právě proto mohou nyní developeři využít tento „oddechový čas“ k automatizaci a zefektivnění stávajících procesů a posílit tak svou konkurenceschopnost pro období oživení poptávky po stavebních projektech. Bohužel se k takovému kroku na trhu nenabízí mnoho softwarových řešení a k tomu ještě na různých úrovních zpracování, kvality i funkčního zaměření. Představme si proto zajímavé oborové řešení s velkými ambicemi na platformě Microsoft Dynamics.
 
<< Začátek < Předchozí 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Další > Konec >>

Strana 52 z 60

Servisní služby k ERP systémům
a jejich praktické využití

Servisní služby k ERP systémům a jejich praktické využitíÚspěšné nasazení a využití ERP systému je závislé především na znalostech v oblasti IS/ICT a schopnosti manažerů správně uřídit jejich životní cyklus. Klíčovou znalostí a dovedností je definování a správné nastavení úrovně servisních služeb a jejich nacenění. Následující článek je zaměřen na charakteristiku jednotlivých typů servisních ...

Trendy na českém ERP trhu a jeho
aktuální vývoj

TrendyCentrum pro výzkum informačních systémů hodnotí hlavní trendy na českém ERP trhu již od roku 2000. Posledních šest let pracujeme se vzorkem 130 respondentů z výrobních, obchodních a servisních organizací užívajících ERP systémy. Jednotlivá softwarová řešení pak podrobně zkoumáme prostřednictvím nabídek, prezentací ...
další články o ERP

Faktory výběru ERP systému

 

Příprava a realizace ERP projektů

 

Kritická místa ERP projektů