Společnost Designa Parking & Access, specialista na oblast parkovacích a přístupových systémů s působností na českém a slovenském trhu, implementovala informační systém Byznys od společnosti J.K.R. Pro nové ERP řešení se rozhodla zejména z důvodu zachování spolehlivosti a flexibility vůči požadavkům svých zákazníků. Nasazení podnikového informačního systému třídy Byznys proběhlo během 2,5 měsíců, a to zejména díky kvalitní analýze stávající situace, kdy zástupci společnosti Designa Parking & Access dokázali velmi přesně rozkrýt a definovat všechny své požadavky na nové řešení. Mezi hlavní přínosy implementace patří zejména elektronické zpracování servisních listů, které slouží jako podklady pro servisní zásahy, a do nichž je nyní možné ukládat veškeré klíčové informace, které souvisí se servisním zásahem, a to od nahlášení závady odběratelem, přes vlastní zásah a jeho popis, až po vyřešení a ukončení případu fakturací.
|
|
Zástupci společností ABRA Software a FLORES podepsali 15. 12. 2009 strategickou dohodu, jejímž předmětem je spolupráce v oblasti vývoje a prodeje ERP systémů s jasným směřováním do jedné skupiny firem United Software, která nabízí širokou škálu řešení pro celý ERP trh. Spojení společnosti ABRA, a společnosti FLORES (dříve známé jako K2 atmitec syst), která se dlouhodobě profiluje jako výrazně zákaznicky orientovaný dodavatel ERP řešení, přinese zákazníkům obou společností významné výhody především v rozsahu poskytovaných služeb a také ve zlepšení a rozšíření funkcí ERP systémů vyvíjených oběma společnostmi. Obě firmy si zachovají svou právní subjektivitu, své segmenty trhu a budou úzce spolupracovat ve všech oblastech svých činností: ve vývoji, distribuci současných i připravovaných řešení nebo poskytování služeb. |
|
Plzeňská pobočka společnosti West-End-Bikes, obchodní zástupce značky Harley Davidson, se stala další společností, u které byl nasazen informační systém Money S4. Společnost West-End-Bikes je zaměřena nejen na prodej motocyklů Harley Davidson, doplňků a náhradních dílů, ale zajišťuje také jejich plnohodnotný autorizovaný servis. Pro řízení své plzeňské prodejny, jejíž otevření je plánované na začátek prosince, si zvolila informační systém Money S4 z dílny Cígler Software. Ten je určený středním a menším společnostem, které preferují robustní řešení s SQL serverem, ale nechtějí investovat do komplexních implementačních řešení na míru. Celý systém byl nasazen během jednoho měsíce od úvodní prezentace včetně rozšiřujícího personálního a mzdového modulu Target S4. |
|
Společnost RENOCAR, autorizovaný dealer vozů značek BMW, MINI, Opel a Chevrolet, se rozhodl podpořit svůj růst zavedením nového informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Hlavním cílem bylo sjednocení podnikových procesů za účelem jejich efektivnějšího řízení. Informační systém Microsoft Dynamics NAV byl zvolen díky velkému množství úspěšných projektů v automobilovém průmyslu a díky referencím zvoleného partnera. Za něj byla vybrána společnost Infinity, která disponuje zkušeným týmem konzultantů a programátorů a poskytuje stabilní zázemí velké nadnárodní společnosti. Zároveň dokázala nejlépe vystihnout potřeby společnosti RENOCAR a nabídla nejlepší poměr mezi kvalitou poskytovaných služeb a celkovou cenou řešení.
|
|
Na počátku roku 2010 dojde k přesunu produktu Fenix, který byl dosud součástí produktového portfolia Asseco Czech Republic, do jeho dceřiné společnosti Asseco Solutions. Důvodem změny je konsolidace obchodního portfolia v rámci skupiny Asseco Central Europe. Fakticky dojde k převodu části firmy – to znamená, že do Asseco Solutions přejde celá divize Municipality, zahrnující tým produktu Fenix a také produktu eObec. Jediný rozdíl, který zákazníci pocítí, bude administrativní – od nové hlavičky na fakturách, až po adresu dodavatele a jeho telefonní čísla. Se stejnými lidmi, s nimiž byli zvyklí spolupracovat dnes, tak zůstanou v kontaktu i nadále. Společnost Asseco Solutions bude mít po uskutečnění této změny již téměř 500 zaměstnanců, z toho více, než 150 ve vývoji. |
|
Společnost OXYMAT – Slovakia zahájila v záři roku 2009 ostrý provoz informačního systému KARAT Advance. Při výběru informačního systému kladl Oxymat důraz především na zvýšení efektivnosti a rychlosti zpracování dat. Požadoval také, aby se informační systém přizpůsobil zavedeným procesům. Proto v rámci implementace informačního systému KARAT Advance proběhla i rozsáhlá customizace řešení, kterou realizovala společnost KARAT Slovakia – distributor IS KARAT na Slovensku. Díky pružné spolupráci dodavatele a klienta se podařilo optimalizovat materiálové a informační toky, což zabezpečilo lepší přehled o výrobě v celém jejím rozsahu. Obchodníky používaný model CRM pak pomáhá ke zvýšení efektivnosti komunikace s klienty a ulehčuje analýzu jednotlivých obchodních činností. |
|
ABRA Software představila nové rozšíření svého informačního systému, které uživatelům poskytuje možnosti v nastavování automatizovaných úloh. Systém má v sobě integrovaný plánovač pro spouštění definovaných úloh. Tyto úlohy lze volit buď z předpřipravených šablon, nebo si správce systému vytvoří svou vlastní unikátní šablonu. Využití je široké, nejčastěji se jedná o úlohy, které je potřeba vykonávat v pravidelných intervalech, například zasílání vybraných reportů, stahování elektronické pošty, zpracování ISDOC dokumentů (elektronická fakturace) nebo generování požadavků na platební příkazy opakovaných plateb. Může jít také o úlohy, které jsou časově náročné, a jejich spouštění je vhodné v době, kdy není informační systém zatížen pracovní špičkou – například spuštění skladové uzávěrky nebo spuštění zálohy dat. Časté také bývá využití pro jednorázové odložené akce, jako zaslání e-mailu po pracovní době s informacemi o stavu skladu a jiné.
|
|
Společnosti K2 atmitec a NetDirect uzavřely vzájemnou dohodu o propojení Informačního systému K2 a e-shopu FastCentrik. Klienti K2 atmitec tak získají možnost rychlého otevření efektivního a moderního prodejního kanálu, jehož podpora bude vestavěna přímo do IS K2. Internetový obchod FastCentrik je určen pro všechny, kteří chtějí obchodovat rychle a bez zbytečných kompromisů. Vlastní vzhled a bezplatné aktualizace rozvíjející funkčnost internetového obchodu jsou samozřejmostí. Systém je nabízen výhradně formou měsíčních úhrad (SaaS - Software as a Service), což pro klienty představuje výhodu minimálních počátečních investic i rizik spojených s pořízením e-shopu. Bezplatné aktualizace jsou všem klientům prováděny automaticky, a tak se díky nim nikdo nemusí obávat zestárnutí řešení. |
|
Společnost Meiki Slovakia, výrobce plastových komponentů pro elektrotechnický a automobilový průmysl, si vybrala informační systém KARAT Advance od společnosti Karat Software. Dodavatelem se stala společnost KARAT Slovakia, která je distributorem informačního systému KARAT na Slovensku. Při výběru informačního systému byl v Meiki Slovakia kladen důraz především na rychlost implementace a zabezpečení všech podpůrných činnosti výrobní společnosti. Zvolené řešení KARAT Advance bylo dodáno metodou expresní instalace během několika týdnů v září 2009. Díky pružné kooperaci zákazníka s dodavatelem bylo již 15.10.2009 řešení předáno do rutinního provozu. Dodané řešení na bázi informačního systému KARAT přitom pokrývá oblasti ekonomiky a účetnictví, skladového hospodářství a odbytu, personalistiky a mezd i podporu tzv. malé výroby. |
|
Mezi hlavní novinky podnikového informačního systému ARBES FEIS ve verzi 10.5 patří příchod Portalu a integrace aplikace Leasing do ERP řešení. ARBES Portal představuje internetový/intranetový portál, který bude v budoucnu sestávat ze tří bloků: WebReports, WebApplications a WorkFlow. První fází portálu je modul WebReports, který umožňuje webový přístup k datům spravovaným v informačním systému FEIS či jiných systémech. Na základě administrátorem nastavených práv a pravidel mohou s daty rychle a jednoduše pracovat jak rutinní uživatelé, kteří preferují webový přístup jako praktickou alternativu při integraci aplikací a dat v rámci firemního portálu či při vzdáleném přístupu, tak i zaměstnanci, kteří obvykle nemají potřebu ani kompetenci data v systému FEIS zpracovávat, ale aktuálně potřebují daný výstup pro svou další činnost. Práce s reporty ve webovém prostředí je pro tyto uživatele podstatně jednodušší a ovládání intuitivnější. Typickými příklady jsou účetní a finanční reporty pro management, přehledy o nákladech, majetku, nákupu pro ostatní střediska.
|
|
|
|